|

تقلای شدید جورجینیا واسه شبیه عشق قبلی رونالدو شدن؛ خانوم تو عربستان بارداره؟

Ronaldo's girlfriend shayanews

کریس رونالدو تا حالا با نزدیک به 10 نفر نامزد بوده و حالا برخی از اون ها شروع کردن راجب آقای فوتبالیست افشاگری کردن

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- نریدا گالاردو، مدل اسپانیایی که در سال ۲۰۰۸ با کریستیانو رونالدو در ارتباط بود به مصاحبه های جنجالی علیه این ستاره پرتغالی شهرت دارد. اولین بار گالاردو با افشا کردن ماجرای خیانت کریستیانو به شهرت رسید و این روند مصاحبه های حاشیه ساز با رسانه های مختلف از سال ها پیش تا کنون ادامه دارد.

گالاردو که نامش در روزهای اخیر به لطف اظهارنظرهایش در مورد جورجینا رودریگز دوباره بر سر زبان ها افتاده در پستی جورجینا رودریگز را مورد انتقاد قرار داد و مدعی شد که او از طریق جراحی های زیبایی، خود را شبیه کیم کارداشیان کرده است!

kim-geo

می دونستید کیم کارداشیان هم مدتی با رونالدو بوده؟

کیم کارداشیان و رونالدو چندین سال قبل زمزمه هایی مبنی بر رابطه رونالدو با کیم کارداشیان در رسانه ها منتشر شده بود. رابطه این دو نفر از آنجا شروع شد که کیم کارداشیان در سال ۲۰۱۰، به مادرید سفر کرده بود تا تعطیلاتش را در پایتخت اسپانیا بگذراند. کریس رونالدو آنجا با کیم آشنا می‌شود و این دو نفر سه روز کامل را باهم در مادرید سپری می‌کنند تا برنامه‌های آینده خود را پایه‌ریزی کنند. در نهایت ۷۲ ساعت بعد همه چیز تمام می‌شود و کریس و کیم با هم به توافق نمی‌رسند. کارداشیان سپس با کانیه وست خواننده مطرح آمریکایی ازدواج کرد.

Untitled-450

وقتی همه افتادن رو دور بد گفتن از رونالدو!

گالورا اولین نامزد رونالدو نبود که بعد از جدا شدن از کریس دست به افشاگری زد و قبل از او هم ایرینا شایک هم درباره دوران نامزدیش با CR7 سخنان عجیبی را به زبان آورد.

پس از چهار سال نامزدی رابطه کریستیانو رونالدو و نامزد روسی اش ایرینا شایک در ابتدای سال 2015 به هم خورد تا جنجالی بزرگ به پا شود. این دو سعی کردند در ابتدای به هم خوردن این رابطه چندان در رسانه ها صحبت نکنند اما عاقبت ایرینا شایک در این باره صحبت کرد.

وی درباره دلیل جدایی خود از رونالدو گفت :" مرد ایده آل من مردی وفادار، صادق، موجه و باشخصیت است که می داند چگونه باید با زنان رفتار کند. من مردانی را که باعث می شوند ما زنان احساس بدی پیدا کنیم، نمی پسندم چون آنها مرد نیستند، پسر بچه اند!
نامزد پیشین رونالدو افزود: زمانی فکر می کردم که توانسته ام مرد ایده آلم را پیدا کنم اما بعدها فهمیدم که اشتباه کرده ام. فکر می کنم به یک زن زمانی که شریک نادرستی را برای زندگی اش انتخاب می کند، احساس زشت بودن دست می دهد. من هم احساس زشت بودن و ناامنی می کردم.

unknown_317712680_593122866146866_3149561736140573786_n (1)

رونالدو تو عربستان هم پدر می شود؟

جورجینا در تازه‌ترین مصاحبه خود اعلام کرده که دوست دارد فرزندان بیتشری با رونالدو داشته باشد.

جورجینا، نامزد آرژانتینی کریستیانو در این خصوص گفت: علاقه‌ زیادی‌ دارم که بازهم بچه‌دار شویم اما کریستیانو معتقد است که فعلا دست نگه داریم. رونالدو وظیفه پدری خود را به بهترین‌ شکل ممکن انجام می‌دهد و افتخار می‌کنم که کنارش هستم. هرزمانی او بخواهد من امادگی‌اش را دارم که بیک فرزند دیگر داشته باشیم.

unknown_288857794_1672849219743726_2538177420793448344_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها