|

هرچی مدلینگ دیدی بریز دور زن رامشگر رونالدو میون سعودیا رو؛ بدل جورجینا لوکس تر از خودش

این روزا جورجینا نامزد رونالدو به قدری شهرت پیدا کرده و داره شاخه دار میشه که حتی از کریس هم جلوتر زده و بدل جورجینا هم از همشون جلوتررر!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- رونالدو و جورجینا این روزا تبدیل شدن به اخبار یک سطح دنیا، البته در میون فوتبالیست ها! کریستایو رونالدو بازیکن فعلی النصر می باشد که خیلی راحت از منچستر یونایتد انگلستان جدا شد و حالا میون عربها زندگی میکنه ظاهرا لایف استایلی به شدت دلخواه و جذاب داره. البته که رونالدو همیشه و همیشه حسرتی برای خیلی ها بوده که خب هم سبک بازیش و هم میزان پولدار بودنش واقعا هم جالب توجه بوده. رونالدو حالا با این قرار جدیدش نشون داد که میتونه رکورد دار بالاترین دستمزد رو هم داشته باشه و 500 میلیون یورو قراردادش بود که البته الهلال عربستان خواست بزنه رو دستش و به مسی مبلغی حدود 900 میلیون یورو پیشنهاد داد، اما تا به اینجای کار هنوز مسی جان قبول نکرده و ظاهرا چیزی بیشتر از پول براش مهم بوده!

البته که این اولین باری نبود که رونالدو با عرب زبانها سر و سِری داره چرا که اگه یادتون باشه سال گذشته هم برای تولد همسرش جورجینا به امارات رفت و تصویر جورجینا رو بر روی برج خلیفه دبی انداخت که واقعا باعث تعجب جهانیان شد. اما اینطور که به نظر میاد با توجه به حرکات قبل و حال رونالدو، این بازیکن اهل پرتغال علاقه وافری به دیده شدن های جنجالی داره و برخلاف مسی که تا به حال تنها با یه پارتنر بوده رونالدو جان یه علمه دوست دختر عوض کرده اما جورجینا موندگار ترین اونها بود.

ronaldo-

مدلینگ جورجینا حتی پیش عربا وقتی حسابی ازش استفاده می کنن!

گفتیم جورجینا! جورجینای اسپانیایی نیز در کنار رونالدو جولانی دیدنی داره و این روزها با توجه به این که عرب ها به شدت مهمان نواز هستند به خصوص مهمانی که براشون عزیز و سود دار باشه، حسابی هم خودش و هم فرزندانش کِیفی کوک دارند که البته این خوشگذرانی ها برای این خونواده اولین بار نیست و اونها تنها لوکیشنشون برای عشق و حال تغییر کرده!

جورجینا این رقصنده و مدل جذاب با توجه به اینکه در کنار کریس اندام و استایل به شدت رویایی پیدا کرد، حالا در هر کجا و هر برندی که شاخ باشه میتونه به عنوان مدل دیده بشه البته که به کلی اطوار و ناز در قبول پیشنهاد!

مثلا در ادامه نمونه ای از تبلیغ این چهره ترند رو مشاهده می کنید که البته تنها کافیه جورجینا دم در فروشگاه وایسته اونوقته که خیلی روان و راحت اون برند بوووولد خواهد شد!

unknown_328434760_952363588974154_2676467700577311826_n

عشق و حال بچهای رونالدو تو بهشت دست ساز دَدی!

احتمالا شنیدین که کریستیانو رونالدو مالک جزیره مادیرا هستش که خب داشتن چنین پدری قطعا میتونه برای فرزندانش جذاب باشه چرا که بهشت برای اونها دیگه معنایی نداره و به قدری دارنده همممه چیز هستند که تنها تنوع براشون کمی تا قسمتی باحال به نظر میاد. رونالدو صاحب 5 فرزنده اما جورجینا مادر چهار فرزند!

جورجینا رودریگز در طول زندگی با رونالدو 4 فرزند برا وی آورده که البته یه پسر و یه دختر دوقلو توسط رحم اجاره ای به دنیا اومدن اما در سال 2017 بود که جورجینا خود نیز دختری به نام آلانا مارتینا به دنیا آورد. البته این پایان کار نبود و رونالدو در ۱۸ آوریل ۲۰۲۲ باز هم بچه‌دار شد و پسر و دختر دوقلوی او و جورجینا به دنیا اومدن، اما پسرش در هنگام زایمان فوت کرد!

unknown_288857794_1672849219743726_2538177420793448344_n

رونالدو پیش از جورجینا برای اولین بار در سال 2010 بود که پدر شد اما هیچگاه هویت مادر فرزندش رو لو نداد!! آقای بازیکن پر طرفداره ما البته که تو سودای هفت فرزندی هستن چرا که اگه فوتبالی باشید قطع به یقین میدونید 7 عدد مورد علاقه رونالدو هستش!

در ادامه ودیویی رو مشاهده می کنیدکه جورجینا از بچها گرفته که خب برای خیلیا جالب به نمظر میاد بدونن این خونواده در عربستان توچه حال ئ هوایی هستند.

زندگی لاکچری سایه جورجینا! بدل نامزد رونالدو از خودش مشهور تر شد!

اما این روزا بدل داشتن شده یه قضیه جذاب که خب آدما میان و خودشون رو حال یا از قصد و یا خدادادی شبیه به چهره ای مشهور میکنن و اینجاست که آقا یا خانوم بدل حتی گاهی به اندازه فرد اصلی مشهور میشه. این اتفاق برای جورجینا نیز افتاد و خانومی به نام ریما العنزی با انتشار چند ویدیو از خود در تیک تاک به بدل جورجینا تبدیل شد و جوری پیش رفت که اصلا فکرشم نمیکرد روزی به اییین میزان شهرت پیدا کنه در حدی که عکاسا برای دیدن و عکس گرفتن ازش صففف بکشن! استقبال باورنکردنی از ریما العنزی به قدری بود که برخی از کاربران در فضای مجازی به طعنه نوشته‌اند که سطح زندگی بدل جورجینا رودریگس از خود او در حال بالاتر رفتن است!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی