|

جانِ دل بهار و تابستون فصل رنگای شاد و جذابه؛ پس بیا با این مانتوها جذاااب شو

بهار و تابستون فصل سر سبزی و زیبا شدن طبیعته و چه خوبه که برای این فصول مانتو و لباس رنگی بپوشی و حسابی جذاب بشی

لینک کوتاه کپی شد
2

انتخاب کردن رنگ مناسب برای لباس و مانتو یکی از مهم‌ترین و شاید سخت‌ترین کارهایی باشد که باید برای داشتن یک استایل جذاب انجام بدهید. رنگ‌ها طیف‌های بسیار وسیعی دارند و پوشیدن هر کدام از آن‌ها، بازتاب‌دهنده‌ی روحیه، شخصیت، طرز فکر و حالات شما در آن زمان است. بنابراین شما با انتخاب کردن یک رنگ مناسب، می‌توانید جنبه‌های مختلفی از شخصیت خودتان را به نمایش بگذارید. 

به گزارش «شایانیوز» بهار و تابستان شروع گرما را به دنبال دارند که در اغلب موارد تحمل هوای گرم برای افراد سخت و طاقت فرسا است. به همین دلیل استفاده از مانتو و لباس رنگ‌های تیره در این دو فصل توصیه نمی‌شود، چون باعث احساس گرمای بیشتر در شما خواهد شد. در مقابل استفاده از رنگ‌های سرد و خنثی گزینه‌های مناسبی جهت استفاده در استایل‌های بهاره و تابستانی هستند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا چند رنگ جذاب و شیک مناسب فصل بهار و تابستان را به شما پیشنهاد بدهیم.

IMG_20220217_125205

- رنگ صورتی

رنگ صورتی از جمله رنگ‌های محبوب در طول سال‌های متمادی است که استفاده از این رنگ در آیتم‌های مختلف استایل شما، ظاهر جذابی را خلق می‌کند. اگر به پوشیدن مانتو یا لباس‌های صورتی روشن علاقه ندارید می‌توانید از این رنگ در اکسسوری‌های خود استفاده کنید. به عنوان مثال استفاده از کیف یا کفش صورتی روشن در کنار پیراهن‌های گلدار ترکیب فوق‌العاده‌ای را به وجود می‌آورند.

مانتو صورتی رو با چه رنگ هایی ست کنیم؟

اگر تصمیم گرفتید مانتوی صورتی کم رنگ بپوشید میتونید اون رو با شلوار و شال یا روسری سفید یا مشکی ست کنید و یه استایل شیک و جذاب داشته باشید. برای پیشنهادات بیشتر می تونید مقاله مانتو صورتی رو با چه رنگ هایی ست کنیم؟ ما رو بخونید.

IMG_20220131_133524+(1)

- سبز ارتشی

سبز ارتشی کمرنگ نمادی از زیبایی‌های بهار است که در ترکیب با رنگ‌های شتری و بژ جذابیت بی‌نظیری را در استایل شما خلق می‌کند.

در این موارد استفاده از انواع اکسسوری‌های طلایی به کامل‌تر شدن ترکیب شما کمک می‌کنند. همچنین فراموش نکنید که تنها با خرید این محصول می‌توانید علاوه بر بهار و تابستان در سایر فصل‌ها هم از آن استفاده کنید. پیشنهاد ما برای استفاده از رنگ سبز ارتشی در فصل تابستان و بهار ترکیب آن در کنار انواع رنگ‌های کرم روشن و سفید است.

f780af0269364995898f3547068a9818

- آبی آسمانی

آبی آسمانی جزء آن دسته از رنگ‌های خنثی است که علاوه بر استفاده به عنوان گزینه اصلی در استایل‌ها می‌تواند به عنوان رنگ مناسب برای اکسسوری‌ها هم کاربرد داشته باشد. قابلیت ترکیب رنگ آبی آسمانی با سایر رنگ‌ها به خوبی امکان پذیر است و در کنار رنگ‌های ملایم مانند صورتی روشن بسیار عالی به نظر می‌رسد. البته شما می‌توانید از رنگ‌های دیگر مانند آبی کاربنی هم در کنار این رنگ استفاده کنید و با استفاده از اکسسوری‌های طلایی هیجان بالایی را به استایل خود ببخشید.

IMG_20220217_132409

مانتو آبی آسمونی رو با چه شلواری ست کنیم؟

وقتی مردد هستید و نمی‌دونید آبی رو با چه رنگی ست کنید، راحت‌ترین راه حل رنگ سفیدِ. سفید و آبی به خصوص آبی آسمانی در کنار هم ترکیب جذابی رو میسازن. رنگ سفید این قابلیتُ داره که آبی رو بارزتر نشون بده و جلوه بیشتری بهش میده. مانتوی آبی آسمانی رو میتونید با شلوار سفید و کیف و کفش صورتی روشن ست کنید میتونید شال و کفشُ به رنگ صورتی انتخاب کنید و کیفُ از طیف های دیگه آبی انتخاب کنید. رنگ طوسی هم مکمل خوبی برای این ست است. اگه دلتون می خواد بیشتر درباره آبی و تناژهای رنگی و نحوه ست کردنش بدونید مقاله اصول شیک پوشی با مانتو آبی ما رو حتماً بخونید.

IMG_20220217_124316

- قرمز

رنگ قرمز نماد انرژی، قدرت و هیجان است و استفاده از آن قدرت بالایی به استایل خلق شده شما خواهد داد. بنابراین وجود یک مانتو قرمز بهاره یا تابستانه در کمد لباس هر خانم شیک پوش جزو واجبات است. اگر طرفدار رنگ زرد در ترکیب استایل‌های خود نیستید بدون شک رنگ قرمز جایگزین بسیار مناسب آن است.

مانتو-قرمز-4

قرمز پوشیدی حتماً یه آیتم مشکی هم بزار کنارش!

استفاده از رنگ مشکی به همراه قرمز باعث چشمگیرتر شدن این رنگ میشه؛ رنگ مشکی با همه طیف‌های قرمز از قرمز آتشین و مایل به نارنجی تا زرشکی به خوبی ست میشه. این دو رنگ وقتی کنار هم قرار بگیرن یه استایل شیک و چشم نواز برای شما می سازن بنابراین به رنگ سومی نیاز نخواهید داشت اما اگه دوست دارید از رنگ سومی در استایل خود استفاده کنید طوسی گزینه مناسبی است.

مانتو-قرمز-3

- زرد

چندین سال است که استفاده از رنگ‌های پاستیلی در استایل‌های فصول مختلف بسیار به چشم می‌خورد در بین این رنگ‌ها، زرد پاستلی، نئونی و خردلی محبوبیت بسیار بالایی از طرف خانم‌های شیک پوش به دست آورده‌اند. تنها در هنگام انتخاب رنگ مناسب لازم است با در نظر گرفتن رنگ پوست خود گزینه مناسب را انتخاب کنید. اگر رنگ پوست شما دارای تناژ سرد است، پیشنهاد ما انواع رنگ‌های زرد روشن مانند لیمویی است؛ اما اگر رنگ پوست شما دارای تناژ گرمی است می‌توانید از انواع رنگ‌های زرد مانند طلایی و عسلی استفاده کنید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها