|

فروش کلوت اتوماتیک با اقساط بدون بهره

فروش قسطی کلوت اتوماتیک پیکاپی که تو داغی بازار هم طالب ندارد

کلوت اتوماتیک به عنوان یک پیکاپ مونتاژی و آفرودی با شرایط فروش اقساط بدون بهره به مشتریان عرضه می شود.

لینک کوتاه کپی شد

پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور به پیشرانه ۲.۴ لیتری توربو شارژ ۴K22 میتسوبیشی مجهز است. این پیشرانه ۲۱۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این پیکاپ از نوع ۶ سرعته اتوماتیک AT است که توان را به چرخ های جلو و عقب منتقل می کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از آخرین خودرو؛ این پیکاپ دو دیفرانسیل به دو کیسه هوا، صندلی برقی راننده، سنسور نور، تریم داخلی چرم مصنوعی، تهویه الکتریکی دستی، کروز کنترل، حالت رانندگی تیپ ترونیک، تنظیم الکتریکی انتقال قدرت به چرخ ها، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، نمایشگر لمسی، دوربین دنده عقب، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، سنسور نور، سنسور باران، سامانه پایش فشار باد تایرها و… مجهز است.

مشتریان می توانند با پرداخت ۸۲۰ میلیون تومان و اقساط ۱۸ ماهه بدون بهره کلوت اتوماتیک را خریداری کنند. نکته مهم این شرایط فروش حذف سود لیزینگ است که می تواند صرفه بیش از ۲۰۰ میلیون تومان را برای مشتریان خودروهای اقساطی چون کلوت اتوماتیک داشته باشد.

اما قیمت کلوت اتوماتیک در بازار آزاد و کارخانه چند است؟

کلوت پیکاپ چندان پرطرفداری نیست و در بازار خیلی طالب ندارد و شاید به همین دلیل است که طرح فروش قسطی بدون بهره هم دارد. قیمت کلوت اتومات در بازار آزاد حدود به یک میلیارد و 500 میلیون است. این در حالی است که قیمت کارخانه این پیکاپ یک میلیارد و 873 میلیون تومان است

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها