|

اعلام شرایط فروش اقساطی محصولات فردا موتورز

فروش ویژه فردا موتورز قسطی تا 2 سال اما 250 میلیون گران تر

فروش اقساطی خودروهای اف‌ام‌سی T۵، سوبا M۴ و اف‌ام‌سی SX۵ فردا موتورز ویژه دی ماه ۱۴۰۲ آغاز شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فردا موتورز طی اطلاعیه از آغاز فروش اقساطی خودروهای اف‌ام‌سی T۵، سوبا M۴ و اف‌ام‌سی SX۵ خبر داده است. بر این اساس متقاضیان ثبت نام خودرو می‌توانند طی ۲ سال اقساط خود را پرداخت کنند. موعد تحویل نیز ۱۲۰ روزه است.

شرایط فروش اقساطی فردا موتورز ۱۴۰۲

بر اساس جدیدترین شرایط فروش فردا موتورز متقاضیان می‌توانند خودروهای اف‌ام‌سی T۵، سوبا M۴ و اف‌ام‌سی SX۵ را به صورت اقساط ۲۴ ماهه خریداری کنند. قیمت فروش خودروها نیز قطعی و بر اساس جدیدترین قیمت محصولات فردا موتور است. مبلغ بیمه بدنه و مالیات پس از صدور دعوتنامه و کسر سود مشارکت به صورت نقدی از مشتری اخذ می‌شود. جزییات ثبت نام اقساطی خودروهای فردا موتورز را در تصویر زیر بخوانید.

فردا موتورز

فردا موتورزی ها برای این طرح فروش اقساطی درصدی هم به قیمت خودروهای شان اضافه کردن که حدود 240 تا 250 میلیون تومان است. یعنی شرایط اقساطی خرید ماشین از قیمت نقد کارخانه 250 میلیون گران تر درمی آید.

اما محصولات فرداموتورز در بازار آزاد چند؟

محصولات فرداموتورز در بازار آزاد کمی گران تر از کارخانه است. برای مثال فردا T5 قیمت کارخانه آن یک میلیارد و 250 میلیون تومان است در بازار آزاد یک میلیارد و 290 میلیون و سوبا M4 که در بازار آزاد یک میلارد و 920 میلیون تومان است در کاخانه یک میلیارد و 850 میلیون تومان ارزش گذاری می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها