|

زمان واریز و تکلیف رتبه بندی معلمان چه شد؟ اختصاص۵۰۰ هزار میلیارد؟

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: بعد از سال‌ها دولت مردمی افتخار دارد افزون‌بر ۵۰۰ هزار میلیارد ریال برای طرح رتبه بندی معلمان اختصاص دهد.

لینک کوتاه کپی شد

علی فرهادی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در شبکه خبر، از پرداخت حق‌التدریس معوقه معلمان خبر داد. وی با بیان اینکه مرحله اول سرانه مدارس و همچنین مطالبات رتبه‌بندی معلمان شاغل پرداخت شده است، گفت: فوق‌العاده رتبه‌بندی معلمان بازنشسته هم آبان پرداخت خواهد شد. فرهادی ادامه داد: در رتبه‌بندی تقریبا هر آنچه از معلمان شاغل‌ شرایط داشتند، به آنها رتبه تعلق گرفت و در احکام‌شان هم اعمال کردیم. وی درباره بازنشستگان فرهنگی که مشمول رتبه‌بندی می‌شوند، گفت: آموزش و پرورش تمام تکالیفش برای فوق‌العاده رتبه‌بندی‌ این افراد را انجام داده است و کسورات را به صندوق بازنشستگی واریز کرده است؛ صندوق بازنشستگی هم باید بالافاصله احکام آنها را صادر کرده و معوقاتشان را پرداخت کند که فکر کنم در این یک ماه انجام شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: بعد از سال‌ها دولت مردمی افتخار دارد افزون‌بر ۵۰۰ هزار میلیارد ریال برای طرح رتبه بندی معلمان اختصاص دهد.

صادق ستاری فرد عصر سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به اینکه یکی از مطالبات فرهنگیان اجرای طرح رتبه‌بندی بود، تصریح کرد: موضوع رتبه بندی فرهنگیان که قبل از دولت سیزدهم به آن توجهی نشده بود، بعد از سال‌ها این دولت مردمی افتخار دارد که در سال نخست استقرارش، این مهم را اجرا کند و افزون‌بر ۵۰۰ هزار میلیارد ریال را برای این موضوع پیش‌بینی و تأمین اعتبار کرد.

وی با اشاره به اینکه سیاست مان در آموزش و پرورش برگرفته از قانون اساسی و رهنمودهای رهبرفرزانه انقلاب است، گفت: در طی این سال‌ها باوجود همه پیگیری‌ها انجام شده، اتفاقاتی که در حوزه نیروی انسانی، برنامه و محتوا و همچنین و فضا و تجهیزات در سند تحول بنیادین باید انجام می‌شد، تا نقطه مطلوب فاصله زیادی داشته که در دولت مردمی، رئیس جمهور نسبت به این موضوع توجه خاصی داشتند. ستاری فرد افزود: کیفیت گزینش استخدامی نیز که مبتنی بر آموزه‌های غربی بود، در دولت سیزدهم اصلاح شد که این مهم الگوی سایر وزارتخانه‌ها نیز شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها