|

ماجرای سوء‌استفاده ۷۷۰میلیاردی علی کریمی از خواهرش

لیلا کریمی خواهر علی کریمی به دلیل امضای چک‌های برادرش در زندان به سر می‌برد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اخیرا خبری در زمینه سوء‌استفاده‌های مالی علی کریمی از خواهرش توسط خبرگزاری میزان منتشر شد. حالا در فیلمی که برای اولین بار منتشر می‌شود، بخشی از اظهارات لیلا کریمی در تشریح این سوء استفاده را مشاهده می‌کنید. این مصاحبه با رضایت لیلا کریمی ضبط شده و برای انتشار تصویر او، مجوز‌های قضایی لازم اخذ شده است.

ماجرا چیست؟

بر اساس اظهارات صورت گرفته، خواهر علی کریمی که ۲ فرزند ۵ و ۱۵ ساله دارد با درخواست چک سفید امضا از طرف برادرش روبرو می‌شود، وی که سابق بر این نیز به دلیل اعتماد به برادرش ۵۰ فقره چک سفید امضا به علی کریمی داده بود، پس از متوجه شدن این مسئله که چک‌های سفید امضای او در معاملات سنگینی مانند خرید باشگاه فوتبال سپیدرود و خرید زمین و ملک‌های میلیاردی مورد سوء استفاده قرار گرفته از دادن چک‌های سفید امضای جدید به برادر خود امتناع می‌کند.

لیلا کریمی که متوجه معامله‌های میلیاردی سنگین با دسته چک خود و توسط برادرش شده بوده، این بار پس از مشورت با همسر و اعضای خانواده از تحویل چک‌های سفید امضای جدید به برادرش امتناع کرده و همین موضوع باعث اختلاف آن‌ها می‌شود.

علی کریمی پس از اختلاف پیش آمده با خواهرش وی را تهدید به برگشت زدن چک‌های سفید امضای قبلی می کند. لیلا کریمی که باور به انجام چنین اقدامی از سمت برادرش نداشته تسلیم درخواست علی کریمی نشده و چک‌های جدید را به او نمی‌دهد.

99666_811

 

۷۷۰ میلیارد تومان چک برگشتی و ۱۷ ماه در زندان بودن، تاوان اعتماد به برادر!

لیلا کریمی با تصور اینکه چک‌های سفید امضای قبلی استفاده شده‌اند و با در نظر گرفتن ملاحظات خانوادگی احتمال عملی شدن تهدید برادر را در حد صفر می‌دیده، اما در کمال ناباوری در حال حاضر با یک بدهی ۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی (۷۷۰ میلیارد تومانی) حدود ۱۷ ماه است که در زندان به سر می‌برد.

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته مشخص می‌شود با هدایت و طراحی علی کریمی یک فقره چک خانم لیلا کریمی به مبلغ ۷ هزار میلیارد ریال (۷۰۰ میلیارد تومان) و یک فقره دیگر به مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال (۷۰ میلیارد تومان) توسط یکی از بستگان آن‌ها به شرخر داده می‌شود و آن فرد هم با به اجرا گذاشتن چک‌های مورد اشاره و به علت خالی بودن حساب، چک را برگشت زده و خواهر علی کریمی را روانه زندان می‌کند.

نکته حائز اهمیت این است که این چک‌های برگشت خورده که خانم کریمی اکنون بابت آن‌ها در زندان به سر می‌برد، همان چک‌های سفید امضایی بوده که به برادرش (علی کریمی) تحویل داده بوده است.

99662_688

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ذوالفقار ارسالی در

    خیلی خوب بود .

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی