|

ساینا G محصول جدید سایپا معرفی شد

ساینا G سوگلی سایپا را بهتر بشناسید؛ قیمت چند؟

ســاینا. جی در واقع نسخه تازه ای از ســاینا است که در بخش های مختلفی از جمله موتور و تجهیزات تغییراتی را تجربه کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
3

ساینا G معروف به ســدان اقتصادی ســایپا این بار با چهره جدیدتری معرفی شده اســت. خودرویی که در زمره سدان های اقتصادی جای میگیرد. ساینا جی ســدان اقتصادی با ظاهر جدید و امکانــات بهروز گروه خودروسازی سایپا پس از تولید و عرضه سدان اقتصادی ساینا S که با استقبال بخشــی از بازار خودروی کشور مواجه شــد؛ اینبار با تکیه بر نظرسنجی های عمومی از مشــتریان و علاقه مندان حوزه طراحی استایل خودرو، اقدام به تغییر نمای ظاهری خودروی ســاینا و تجهیز آن به امکانات و آپشــن های روز مورد نیاز در بازار کرد تا محصولی متفاوت تولید و عرضه کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنامه هفت صبح، خودروی ســاینا جی با برخورداری از امکانات و تجهیزات متفاوت، علاوه بر موفقیت در همه آزمون های اســتانداردی در کشور، به عنوان محصولــی در رده قیمتی اقتصــادی میتواند رضایت مشتریان را فراهم کند. 

معرفی ساینا G

ســاینا. جی در واقع نسخه تازه ای از ســاینا است که در بخش های مختلفی از جمله موتور و تجهیزات تغییراتی را تجربه کرده است. این نسخه جدید به موتور یک و نیم لیتری چهار سیلندر به روز شــده ام 15 مجهز شده که به عنوان ام 15 آی شناخته می شود. این نسخه با اینکه همچنان هشت سوپاپ دارد، با تغییرات فنی که مهمترین آنها تجهیز به سیســتم زمانبندی متغیر سوپاپ ها یا وی وی تی آی است؛ البته نباید انتظار یک انقلاب را داشته باشیم.

خروجی موتور به 90 اســب بخار قدرت و 137 نیوتن متر گشتاور رسیده که نسبت به 87 اسب بخار و 130 نیوتن متر نسخه پیشــین، افزایشی اندک را نشان می دهد. این تغییر 3 اسب بخاری در توان و 7 نیوتن متری در گشتاور تولیدی بسیار ناچیز است و رسما نمی توان آن را نقطه قوت این خودرو دانســت. این موتور در مصرف سوخت نیز کاملا شبیه پیشرانه قبلی عمل می کند.

امکانات و تجهیزات ساینا G

ســاینا G در بخش ایمنی و تجهیزات به امکاناتی مانند سیستم ترمز EBD+ABS ،سیستم ترمز BAS ،کیسه هوای راننده و سرنشــین جلو، سیســتم ضد ســرقت Immobilizer ، سیستم هشــدار دهنده امنیتی، نمایش دمای هوای بیرون، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، نشانگر تعویض دنده GSI ، آینه جانبی تنظیم برقی و تاشو دستی، سنســور پارک دنده عقب، سیستم محاسبه ســفر، صندلی راننده ۶ حالت دستی، صندلی سرنشین جلو ۴ حالت دستی، صندلی کودک Fix Iso ، صندلی با روکش پارچه ای، صندلــی با روکش چرمی، قابلیت تنظیم دســتی ارتفاع چراغهای جلو، چراغ های جلو همراهی کننده، چراغ روشنایی روز Light Day ، مه شکن عقب و جلو، چراغ جلو اتوماتیک Light Auto، بازکردن قفل در صنــدوق عقب با ریموت، نمایشــگر سیستم کنترل فشار باد تایر TPMS، دستگیره آسان بازشو، صندلی با روکش چرم، کنترل صدا از روی فرمان، مولتی مدیا با نمایشــگر ۷ اینچ، دوربین عقب، سیستم ناوبری GPS ، شیشه دودی درب پنجم و درهای عقب و غربیلک فرمان TYPE-D مجهز است.

نمای ظاهری ساینا جی

ساینا s و ساینا g هر دو به عنوان نسخه فیس لیفت شده ساینا معمولی شناخته می شوند. از این رو ضمن دارا بودن یکسری تغییرات ظاهری با نسل های قبلی این خانواده، هر دو مدل دقیقا نمایی مشــابه هم دارند. ساینا جی با بهره مندی از چراغ های دی لایت، سپر جدید و جلو پنجره کرومی جدید، ظاهر زیباتری پیدا کرده اســت. درباره قیمت این خودرو هم باید گفت فعــا قیمتی برای آن اعلام نشده است. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی