|

مظنه اجاره آپارتمان در نیمه جنوبی پایتخت چنده؟

به گفته برخی مشاوران املاک در برخی مناطق مرکزی و جنوبی نرخ‌های اجاره پیشنهادی از سوی برخی موجران، باعث نگرانی مستاجران شده است.

لینک کوتاه کپی شد

مشاوران املاک در نیمه جنوبی شهر تهران نرخ‌هایی را در فایل‌های خود ثبت کردند که تعجب مستأجران را در پی دارد. بررسی اجاره‌بها در مرکز و نیمه جنوبی شهر تهران، با تعجب مستأجران همراه شده است. همزمان با آغاز فصل نقل و انتقالات بررسی نرخ‌های پیشنهادی در بازار اجاره می‌تواند تصویر کلی را از وضعیت بازار ارائه دهد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از اکوایران؛ طبق گزارش‌های میدانی در منطقه جمهوری شهر تهران، اجاره‌های پیشنهادی ماهانه عمدتا بیش از 3 میلیون تومان است، در این زمینه بررسی برخی فایل‌ها در این منطقه نشان می‌دهد، ملکی با مساحت حدود 90 مترمربع با عمر بنای 11 سال، 400 میلیون تومان ودیعه (رهن کامل) و 6 میلیون تومان اجاره ماهیانه پیشنهاد شده است.

هممچنین ملک دیگری در همین منطقه در همین حدود عمر بنا مساحت 68 مترمربع، 250 میلیون تومان به عنوان ودیعه و 4.5 میلیون تومان اجاره از سوی موجر پیشنهاد شده.

در منطقه استاد معین پایتخت هم یک آپارتمان 13 ساله 70 مترمربعی، با نرخ 410 میلیون تومان رهن کامل به مشاوران املاک پیشنهاد شده است. اما در جنوب تهران و در منطقه شهر ری نیز نرخ‌های پیشنهادی اجاره، صدای مستاجران را درآورده به این ترتیب که گفته یکی از مشاوران املاک فعال در این منطقه یک ملک 55 مترمربعی با عمر 12 سال، 100 میلیون تومان رهن و 3 میلیون تومان اجاره قیمت گذاری شده است. در همین منطقه و در محله فیروزآبادی نیز آپارتمان 12 ساله‌ای با مساحت 65 مترمربع، با اجاره ماهیانه 4 میلیون تومان و 60 میلیون تومان رهن به مشاوران املاک محل پیشنهاد شده است.

نرخ‌های پیشنهادی در محله یافت آباد تهران نیز مورد بررسی قرار گرفت؛ به گفته یکی از مشاوران املاک در این منطقه، ملکی نوساز با 85 مترمربع زیربنا، با 100 میلیون تومان رهن و 6.5 میلیون تومان اجاره پیشنهاد شده است.

ملک دیگری با عمر بنای 8 ساله در همین محله از سوی موجر 100 میلیون تومان رهن و 3 میلیون و 200 هزار تومان اجاره به مشاور املاک محل ارائه شده است.

برخی مشاوران املاک در سطح شهر نیز بر این باورند که قایل‌های اجاره با رشد شدید قیمتی مواجه شده‌اند و حتی در مناطق جنوبی تهران نیز بسیاری از مستاجران، از نرخ‌های پیشنهادی متعجب می‌شوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها