|

شایعه تعطیلی پمپ‌ بنزین‌های تهران از کجا آمد؟

پس از انتشار خبر تعطیلی پمپ‌های بنزین در تهران و ایجاد بازار سیاه بنزین، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران اقدامات را تکذیب کرد.…

لینک کوتاه کپی شد

ماجرای خبر تعطیلی پمپ‌های بنزین در تهران در شب گذشته و ایجاد بازار سیاه بنزین چیست؟

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایرنا، بعد از آنکه دولت جراحی اقتصادی و عادلانه‌کردن نظام پرداخت یارانه در کشور را آغاز کرد، برخی اخبار در خصوص آزادسازی قیمت بنزین در فضای مجازی نیز مطرح شد؛ موضوعی که به سرعت توسط دولت تکذیب شد و رئیسی نیز اعلام کرد که بنزنی شامل افزایش قیمت نمی‌شود.

با این حال از آن زمان تا کنون هرچند روز یکبار دوباره موضوع بنزین در شبکه‌های اجتماعی مطرح می شود. یک روز کمبود بنزین در صدر اخبار قرار می‌گیرد و روز دیگر افزایش قیمت تا ۱۸ هزار تومان در هر لیتر عنوان می‌شود. اخباری که هر بار با تکذیب همراه است و راه به جایی نمی‌برد.

این بار نیز خبری مبنی بر وضعیت نابسامان توزیع سوخت در جایگاه‌های سوخت‌رسانی در اکثر نقاط کشور در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.

بر اساس آن، جمعه شب دهم تیر ماه، برخی از پمپ بنزین‌های شهر تهران تعطیل بوده و از ارائه بنزین به مردم خودداری کرده‌اند.

بررسی‌های ایرنا البته نشان می‌دهد که هیچ جایگاه سوختی در تهران تعطیل نشده و نیست و همگی در حال عرضه سوخت به مردم هستند.

پس از انتشار این خبر در فضای مجازی، همچنین ایجاد بازار سیاه بنزین را طرح کردند. موضوعی که توسط شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تکذیب شده است.

بر اساس اعلام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، پمپ‌بنزین‌های تهران تعطیل نیستند و بازارسیاهی نیز در این زمینه وجود ندارد.

با این حال اگر هموطنان با مراجعه به پمپ بنزینی با مشکل دریافت سوخت مواجه شدند می‌توانند با شماره ۰۹۶۲۷ تماس گرفته و شکایت خود را اعلام کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها