|

فروش اقساطی پیکاپ کرمان موتور؛ قیمت 917 میلیون!

کرمان موتور قیمت مصوب پیکاپ T8 را 917 میلیون تومان تعیین کرده است

لینک کوتاه کپی شد

شرکت کرمان موتور شرایط فروش پیکاپ KMC T۸ را با موعد تحویل ۹۰ روز کاری اعلام کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از اقتصادآنلاین؛ کرمان موتور قیمت مصوب پیکاپ T8 را 917 میلیون تومان تعیین کرده است و این خودرو را در رنگ های سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری به فروش می‎‌رساند.

شرکت چینی جی ای سی سه نوع پیشرانه را برای وانت پیکاپ t8 خود در نظر گرفته که شامل دو نمونه بنزینی و یک موتور دیزلی می‌شود. در این بین کمپانی کرمان موتور تصمیم گرفته جکt8 را با پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ و گیربکس ۶ سرعته دستی به مشتریان ایرانی تحویل می‌دهد.

بدین ترتیب توانی معادل ۱۷۴ اسب بخار در دور موتور ۵۰۰۰ تحت اختیار راننده قرار خواهد گرفت. همچنین گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌ متر این پیشرانه نیز از دور موتور ۱۸۰۰ در اختیار راننده خواهد بود تا به واسطه بهره‌گیری از دو دیفرانسیل و به انتخاب راننده، به سمت دو و یا هر چهار چرخ منتقل شود.

راننده KMC t8 می‌تواند با استفاده از کلیدهای تعبیه شده روی قسمت میانی داشبورد، نحوه انتقال قدرت به سمت چرخ‌ها را تنظیم کند. در این وضعیت سه حالت انتقال قدرت به صورت h2 تک دیفرانسیل سبک،۴H چهارچرخ محرک سبک، ۴L دو دیفرانسیل سنگین در دایره انتخاب راننده قرار دارد و او می‌تواند بسته به شرایط مسیر یکی از این حالات انتقال نیرو را انتخاب کند؛ به طوری که در رانندگی‌های معمولی و جاده‌های هموار حالت ۲H ، در جاده‌های لغزنده و آفرود سبک حالت ۴H و در جاده‌های صعب‌العبور مورد ۴L کاملا راهگشا خواهند بود.

این وانت پیکاپ سایز متوسط دارای ابعادی به طول ۵۳۲۵، عرض ۱۸۸۰ و ارتفاع ۱۸۳۰ میلی‌متر است. فاصله بین محور چرخ‌های آن هم ۳۰۹۰ میلی‌متر بوده و وزن خالص آن چیزی حدود ۱۹۶۵ کیلوگرم اعلام شده است. همچنین جک t8 کرمان موتور مجاز است به وسیله سیستم تعلیق مستقل جناقی دوبل با فنر مارپیچ غیرمستقل در جلو و فنر تخت در عقب، چیزی حدود ۸۴۰ کیلوگرم بار را جابجا کند.

از لحاظ شتاب مسلما این خودرو نمی‌تواند به اندازه سدان ها یا کراس ‌اوورهای اسپرت، چابک عمل کند و احتمالا شتاب صفر تا صد آن با توجه به نسبت توان خروجی پیشرانه به وزن خودرو، چیزی در حدود ۱۵ تا ۱۶ ثانیه خواهد بود. کرمان موتور به صورت رسمی به میانگین مصرف سوخت این خودرو اشاره نکرده اما انتظار داریم که به طور میانگین چیزی حدود ۱۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر توسط این پیکاپ ۲ تنی بنزین مصرف شود.

ezgif.com-gif-maker

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها