|

ماجرای ویدیو جنجالی دستگیری زن جوان در سد لتیان

روز گذشته ویدیویی از دستگیری یک زن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که در آن نحوه مواجهه پلیس با این زن بحث برانگیز شده بود.

لینک کوتاه کپی شد
1

درپی انتشار ویدیویی در فضای مجازی که در جریان آن درگیری رخ داده میان یک زن و ماموران پلیس به نمایش درآمده بود، مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از پیگیری ویژه این موضوع با دستور فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرآنلاین؛ در توضیحات این مرکز که به عنوان اولین واکنش به این ویدیو منتشر شده، آمده است: «سردار حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت، دستورات لازم را در خصوص پیگیری ویژه حادثه دستگیری خانمی را که در منطقه سد لتیان توسط گشت خودرویی پلیس پیشگیری دستگیر و تصاویری از آن منتشر شده صادر کرد.»

گفتنی است که از روز گذشته ویدیویی از دستگیری یک زن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که در آن نحوه مواجهه پلیس با این زن بحث برانگیز شده بود.

در فیلم مذکور که چند ثانیه است، مشاهده می شود که یک مامور پلیس در حال کشاند یک زن مانتو پوش به سمت خودروی پلیس است و او را به زور وارد خودرو می کند. هنوز علت دستگیر این زن اعلام نشده است.

واکنش ها به نحوه برخورد با زن جوان در سد لتیان

مهدی نصیری در واکنش به ویدئوی برخورد ماموران با زنی در سد لتیان در صفحه اینستاگرامش چنین نوشت:

«دسته‌گل به آب داده جدید گشت ارشاد و یا گشت انتظامی! دیگر چه می‌توان گفت؟ آیا حرفی مانده است که تاکنون درباره این رفتارهای غیرانسانی گفته نشده باشد؟! لابد پاسخ هم همان است که قبلا تصریحا و یا تلویحا از سوی مقامات و رسانه‌های رسمی گفته شده: همین است که هست یا خفه شوید یا جمع کنید و از ایران بروید!»

مهدی نصیری، مدیرمسئول سابق «روزنامه کیهان» (۶۷ - ۷۳)، مدیرمسئول «نشریه صبح» (۷۴ - ۷۹)، مدیرمسئول «فصلنامه سمات» (۹۰- ۹۲) و فعال سیاسی و پژوهشگر مسائل دینی است.

5692893

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا زائری هم در واکنش به فیلم دستگیری یک زن در حوالی سد لتیان با برخوردی بسیار تند در صفحه اینستاگرامش چنین نوشت:

«زبان بسته است!
دل هم از این و هم از آن خسته‌ست
تن گرفتار و جان ز تن رسته‌ست
چشم می‌بیند و زبان خاموش!
دل به سوز و گداز و لب بسته‌ست
دست در تاب و در تب است ولی
درد و افسوس، پای بشکسته‌ست!
پاسخ به دوستانی که ویدئوی برخورد شرم‌آور مأموران را فرستاده بودند و نظر می‌خواستند!»

5692881

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ایرانی ارسالی در

    عجب

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی