|

(عکس) پنت هاوس 1500000000000 میلیاردی تهران!

اگر میانگین قیمت هر متر این پنت‌هاوس را ۳۰۰میلیون تومان در نظر بگیریم خریدار برای خرید آن باید ۱۵۰۰ میلیارد تومان باید پرداخت کند.

لینک کوتاه کپی شد

در سایت دیوار پنت‌هاوسی با ۵۰۰۰ متر مربع متراژ به فروش گذاشته شده است. به نظر می‌رسد این بزرگترین آپارتمان (خانه) هست که در تهران برای فروش آگهی می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از همشهری آنلاین، این پنت‌هاوس دارای استخر، آسانسور پرسرعت و سینمای VIP است و در محله نیاوران قرار دارد.

همچنین بر اساس اطلاعات درج شده در آگهی تمام تجهیزات پنت‌هاوس از ۳۰ برند سرشناس دنیا خریداری شده و دارای ۲۵ پارکینگ سندی است.

این پنت‌هاوس در طبقه سی‌ام یک آپارتمان جا خوش کرده است.

1081162_441

تحقیقات خبرنگار ما نشان می‌دهد قیمت هر متر مربع پنت‌هاوس در مناطق شمالی تهران بین۲۵۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان است و اگر میانگین قیمت هر متر این پنت‌هاوس را ۳۰۰میلیون تومان در نظر بگیریم خریدار برای خرید آن باید ۱۵۰۰ میلیارد تومان باید پرداخت کند که به قیمت دلاری با دلار ۳۰هزار تومان می‌شود ۵۰ میلیون دلار!

1081163_492

رتبه دوم بزرگ‌ترین ملک آگهی شده در تهران هم به پنت‌هاوسی ۱۸۰۰متری در منطقه الهیه تعلق می‌گیرد که مالکش هر متر آن را ۲۸۰میلیون تومان قیمت گذاشته و جمعا با ۵۰۴ میلیارد تومان می‌شود آن را خرید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها