|

تام کروز داره ثابت میکنه خون آشام‌ها وجود دارن/ طی 30 سال چهره‌اش تکون نخورده

تام کروز که در آستانه 60 سالگی به سر می‌برد ظاهری 40 ساله دارد و همین نکته نیز موجبات حیرت همگان را فراهم کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- «تام کروز» نامی آشناست برای تمامی عاشقان فیلم و سینما در سراسر جهان به ویژه ایران؛ بازیگری که فعالیت خود را از دهه 80 میلادی آغاز کرده و تا هم‌اکنون نیز ادامه داده است و به ماندگاری نقش‌های بسیاری کمک کرده است. او یکی از پردرآمدترین و پرتقاضاترین بازیگران تاریخ سینمای جهان است. «با چشمان کاملا بسته»، «وثیقه»، «ماموریت غیرممکن»، «مگنولیا»، «تاپ گان»، «مومیایی»، «تجارت پرمخاطره»، «آخرین سامورایی» و... از جمله آثاری هستند که نقش آفرینی این بازیگر را به نمایش گذاشته‌اند.

4

فقری که دوام نداشت؛ از ورزش تا بازیگری حرفه‌ای کروز

کروز در خانواده‌ای فقیر زندگی خود را آغاز کرد و خیلی زود در عنفوان جوانی نقش حامی خواهرانش را برعهده گرفت. فوتبال، هاکی و بیسبال بازی می‌کرد و پس از آسیب دیدگی زانو که حرفه ورزشی‌اش را در سال آخر دبیرستان از مسیر خارج کرد، تصمیم گرفت برای بازیگری در تولیدات مدرسه تست بدهد؛ او از طریق بداهه‌پردازی زیاد و کاریزمای ناب، نقشی را در یک فیلم موزیکال به دست آورد و اولین طعم نقش اصلی خود را چشید. بازی او توجه چند فیلمساز از جمله فرانسیس فورد کاپولا را به خود جلب کرد و بازیگری حرفه‌ای او زان پس آغاز و به نماد هالیوود تبدیل شد.

9

10

اشتراکاتی که سرانجام نداشت

کروز تاکنون سه ازدواج ناموفق را پشت سر گذاشته است؛ میمی راجرز نخستین همسر او بود و زندگیشان تنها سه سال دوام داشت. زندگی مشترک کروز با نیکول کیدمن 11 سال به طول انجامید. این بازیگر هالیوود سال 2006 کیتی هولمز را به همسری برگزید و مداومتشان تنها 6 سال آن‌ها را کنار یکدیگر نگه داشت.

11

تام کروز در مجموع ۳ فرزند دارد که ۲ تای اولی فرزندخوانده‌های او هستند. او و همسر دومش نیکول کیدمن، زمانی که هنوز با یکدیگر زن و شوهر بودند، پسری به نام کانر و دختری به نام بلا را به فرزندخواندگی پذیرفتند. کروز تنها یک فرزند بیولوژیک دارد: دخترش سوری که او را از همسر سومش، کیتی هولمز دارد و اکنون رابطه این پدر و دختر چندان تعریفی ندارد.

13

جنجال سوری به اسم نام خانوادگی

سوری که از بدو به دنیا آمدن در تیررس خبرنگاران و رسانه‌ها قرار داشت، پس از طلاق پدر و مادرش در سال ۲۰۱۲ و کم کار شدن خود خواسته کیتی هولمز در سینما از پدرش دور شد و در نهایت در ۱۸ سالگی، خواهان حذف نام کروز از فامیلی خود شد. تام کروز طی این سال‌ها به دلیل عضویت در فرقه‌ای خاص، اجازه دیدن دخترش را ندارد و در کنار او دیده نشده است.

12

اعجاب از جاودانگی ظاهری کروز

او بازیگری آمریکایی است که به دلیل ظاهر زیبا و بی نقص خود شناخته می‌شود، جوانی چهره کروز تعجبات زیادی را به همراه داشته است؛ درواقع اکنون که در آستانه 60 سالگی به سر می‌برد ظاهری 40 ساله دارد و همین نکته نیز موجبات حیرت همگان را فراهم کرده است و با هر عکسی که از این بازیگر منتشر می‌شود مباحثی حول محور زیبایی و جوانی او داغ می‌شود.

5

8

6

اخیرا عکسی از تام کروز بازنشر شده که مرتبط به حضور او در فیلم «جری مگوایر» است؛ کاربران شبکه‌های اجتماعی با کنار هم قرار دادن این عکس با عکس دو نفره کروز و کریستوفر مک‌کواری از شگفتی جوانی کروز نسبت به همبازی‌اش در فیلم جری مگوایر سخن گفتند حال آنکه کودک کنار تام کروزی پسری نوجوان است به نام «جاناتان لیپنیکی».

3

14

        15

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها