|

قبل و بعد نفس بازغی / دختر پژمان بازغی بعد از گناه فرشته در هفده سالگی شد مدلینگ

نفس باغی دختر پژمان بازغی و مستانه مهاجر است که این روزها بعد از بازی در سریال گناه فرشته بازیگری مشهور و پر طرفدار شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نفس بازغی. این اولین باری نیست که می بینیم بازیگری (به خصوص بانوان) از پله ددی و مامی بالا امده و بازیگر شده. بسیاری از چهره های حال حاضر در سینما و تلویزیون چهره هایی هستند که به واسطه مادر و پدری که بازیگر بوده اند، و یا فک و فامیلی که در پشت صحنه حضور داشتن و یا شاید هم نامزد سرمایه پژمان بازغی اومدو شد بازیگر. خب خیلی ها خانوم خانوما رو دوست دارند و خیلی ها هم بر این باورند که نفس بازغی چندان بازیگر با استعدادی نیست. این چهره از متولدین دهه هشتاد می باشد، این روزها 17 ساله است و تبدیل به هنرمندی شناخته شده و حتی مشهور شده است. البته که نفس بازغی تنها از سوی پدر نبود که واسطه داشت و مادرش نیز یه کمکی تمام قد و قدر می باشد. مادر وی مستانه مهارجر است که یک تدوینگر معروف می باشد.

1837508_901

به تازگی سریال شبکه خانگی "گناه فرشته" رو دیدیم که خب با ایفای نقش نفس بازغی بود. دختر اقای بازیگر و خانوم تدوینگر در این سریال نظر بسیاری از افراد رو به خود جلب کرد و بسیاری هم بر این باور بودند که نفس بانو چندان اکت یک بازیگر را ندارد و تنها جهت حضور و شناخته شدن بازیگری کرده است. نفس بازغی در 5 تیر ماه سال 1387 متولد شده و همونطور که گفتیم اولین حضور حرفه‌ای و رسمی اش مقابل دوربین سریال گناه فرشته بود . نفس بازغی بازیگر نقش تینا دختر مهتاب با بازی لادن مستوفی و همچنین حامد با بازی شهاب حسینی رو ایفا میکنه که خب باعث شد ت این چهره نوجوان به راحتی به دنیای بازیگری سلام بگه و ورود کنه. نفس بازغی در این سریال در کنار بازیگران مشهوری همچون آشامحرابی، پردیس پورعابیدینی، بهروز رضوی، امیر آقایی و... به ایفای نقش پرداخت. تصاویر نفس بازغی به همراه مادر پدرش از کودکی در فضای مجازی و سوشال مدیا منتشر شده اما اینبار خود به شکل چهره ای مستقل مورد توجه قرار گرفت. در ادامه مشاهده می کنید قبل و بعد نفس بازغی رو.

6464

نفس-بازغی

نفس+بازغی

سلفی-نفس-بازغی-در-پشت-صحنه-گناه-فرشته

biography-of-nafas-bazeghi-10

754754

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها