|

آنا د آرماس به مرلین مونرو تبدیل شد/ بلوند روایتی از در و رنج مونرو حتی در شهرت

بلوند فیلم سینمایی است که بر اساس زندگی مرلین مونرو ساخته شده و درد و رنج این بازیگر در دوران کودکی و ادامه آن در بزرگسالی را به تصویر می‌ک…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از بزرگترین زن‌های افسانه‌ای سینمای هالیوود را مرلین مونرو می‌دانند؛ بازیگر و خواننده‌ای اهل آمریکا که کودکی خود را در یتیمخانه و همچنین با حضور در میان خانواده‌های بسیاری گذراند. در نوجوانی به دلیل زیبایی بسیار به عرصه مدلینگ پا نهاد و پس از آن نیز سراغ بازیگری رفت و به شهرت دست یافت. دوران بازیگری مونرو همچون خلقیاتش بسیار پر فراز و نشیب بود؛ زندگی شخصی این هنرمند نیز پستی بلندی‌های بسیاری داشت و ازدواج‌های متعددی را به ثبت رساند که یکی از آن‌ها زوجیت با آرتور میلر نمایشنامه‌نویس شهیر بود.

01

07

08

مرلین مونرو به عنوان یکی از تأثیرگذارترین چهره های تاریخ بشر، دورانی را در سرگرمی سینما و تلویزیون به نام خود رقم زد اما زندگی او به طرز غم انگیزی به پایان رسید. طبق گزارش‌های اولیه وقتی همه چیز اتفاق افتاد، این ستاره سینما در ۵ آگوست ۱۹۶۲ در آپارتمان خود در برنت‌وود بدون واکنش و علائم حیاتی یافت شد.

09

یکی از خصوصیات ظاهری خاص مونرو چه در عرصه بازیگری و چه مدلینگ موهای صاف و بلوند است؛ این نکته از او یک برند با چنین ظاهری ساخت. اندرو دامینیک با اقتباس از رمانی به نام «بلوند» داستانی را از زندگی مونرو به تصویر می‌کشد که با انتقادهای بسیاری مواجه شد. نقش مرلین را در این اثر سینمایی آنا د آرماس بازی کرد. 

02

ببینید که چگونه آنا د آرماس تبدیل به مرلین مونرو می‌شود:

انتخاب آرماس برای بازی در این نقش با انتقادهای تندی همراه بود چراکه او اصلتی کوبایی داشت و از نظر لهجه کمی با مونرو واقعی تفاوت داشت؛ اما در نهایت او برای بازی در این فیلم نامزد جوایز بسیاری همچون بفتا، گلدن گلوب و اسکار شد. 

04

فیلم سینمایی بلوند یکی از آثاری است که واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت و دچار دوگانه «خوب و بد» شد؛ بازی تحسین شده آرماس پس از پخش فیلم زبانزد خاص و عام شد اما به لحاظ پرداخت نویسنده به زندگی یکی مشهورترین بازیگران هالیوود تنش‌های زیادی را ایجاد کرد.

05

06

012011

010

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها