|

کارت همستر کامبت پنجشنبه 24 خرداد و دریافت 5 میلیون سکه رایگان

یکی از راه‌های افزایش پرافیت و به دست آوردن سکه‌های بیشتر در همستر کامبت، خرید کارت‌های درون این بازی است

لینک کوتاه کپی شد

پس از موفقیت نات کوین و تبدیل شدن این بازی تلگرامی به یک ارز دیجیتال، پروژه‌های جایگزین برای کاربران توسعه یافتند. یکی از جذاب ترین بازی‌های کلیکی تلگرام که قرار شده به‌زودی در صرافی‌ها لیست شود، همستر کامبت است. این بازی که هم‌اکنون رکوردهای بزرگی را جابه‌جا کرده، با بیش از ۱۱۶ میلیون بازیکن فعال، نات کوین را پشت سر گذاشته و آینده خوبی در انتظارش است.

در این مطلب کارت‌های همستر کامبت به‌صورت روزانه قرار داده می‌شود. این کارت‌ها که با عنوان «Daily combo» یا کومبو روزانه شناخته می‌شود، بخشی ویژه دربازی همستر کامبت است که در ازای پیداکردن سه کارت ویژه در هر روز، ۵٬۰۰۰٬۰۰۰ سکه به بازیکنان پاداش می‌دهد. توجه داشته باشید که این سه کارت ممکن است در دسته‌های مختلف یعنی Markets و PR&Team و Legal یا Specials قرار گرفته باشند. در ادامه مطلب به زودی سه کارت ویژه امروز در بازی همستر کامبت را معرفی می‌کنیم.

یکی از راه‌های افزایش پرافیت و به دست آوردن سکه‌های بیشتر در همستر کامبت، خرید کارت‌های درون این بازی است. هر کدام از این کارت‌ها قیمت و بازدهی مشخصی دارند و با عناوینی نام‌گذاری شده‌اند که مرتبط با دنیای ارزهای دیجیتال است. در بازی همستر کامبت، شما به‌عنوان مدیرعامل یک صرافی نقش‌آفرینی می‌کنید که باید از طریق خرید این کارت‌ها روی بخش‌های مختلفی از صنعت ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کند و سود صرافی خود را به حداکثر برساند.

کارت های امروز پنجشنبه 24 خرداد

IMG_1676

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها