|

تتر: پلی مطمئن بین ارزهای دیجیتال و سنتی

توکن‌ های تتر نقدینگی استثنایی را برای صرافی‌ های ردیف اول ارائه و به معامله‌گران این امکان را می‌ دهند تا به‌سرعت پول خود را مبادله کنند

لینک کوتاه کپی شد

استیبل کوین تتر (USDT) یک نوآوری پیشگامانه در دنیای ارزهای دیجیتال است که به عنوان یک پل پایدار بین ارزهای دیجیتال و سنتی عمل می‌کند. این استیبل کوین برخلاف ارزهای دیجیتال مرسوم مانند بیت کوین و اتریوم که به دلیل نوسانات قیمتی خود شناخته می‌شوند، به‌گونه‌ای طراحی شده است که دارای ارزش پایدار باشد. به این معنا که ارزش هر کوین آن همیشه با یک دلار آمریکا (با تغییرات بسیار ناچیز) برابر خواهد بود.

معرفی استیبل کوین تتر

معرفی استیبل کوین تتر

تتر در سال 2014 به عنوان یک پلتفرم مجهز به بلاک چین برای تسهیل استفاده از ارزهای فیات به صورت دیجیتالی معرفی شد. این اولین بار بود که معاملات با ارزهای سنتی در سراسر بلاک چین فعال می‌شد؛ آن هم بدون نوسانات و پیچیدگی ذاتی که معمولا با ارزهای دیجیتال مرتبط است. این نوآوری به تتر اجازه داد تا تراکنش‌های فرامرزی را دموکراتیک کند و خرید و فروش تتر به یک خرق عادت در سیستم مالی متعارف تبدیل شود.

توکن‌های تتر روی چندین بلاک چین ازجمله آلگوراند، آوالانچ، اتریوم، ایاز، پالیگان، ترون و سولانا ساخته شده‌اند. این توکن‌ها با ارز فیات منطبق 1 به 1 متصل شده و 100 درصد توسط ذخایر تتر پشتیبانی می‌شوند. این پشتوانه شامل ارزهای سنتی و معادل‌های نقدی است. همچنین ممکن است شامل سایر دارایی‌ها و مطالبات وام‌های تتر به اشخاص ثالث باشد.

مزایای استفاده از تتر

ثبات و شفافیت استیبل کوین تتر

ثبات استیبل کوین تتر با گره زدن توکن‌های آن به ارزهای سنتی و ادعای پشتیبانی از هر توکن با ترکیبی از پول نقد، اوراق قرضه، وام و توکن‌های دیجیتال تامین می‌شود. Tether Limited، شرکت پشتیبان تتر، گزارش‌های روزانه‌ای را در مورد ذخایر خود منتشر می‌کند تا شفافیت و اطمینان را برای کاربران فراهم کند که می‌توانند توکن‌های خود را به دلار آمریکا با نسبت 1 به 1 بازخرید کنند.

توکن‌های تتر، نقدینگی استثنایی را برای صرافی‌های ردیف اول ارائه می‌کنند. همچنین به معامله‌گران این امکان را می‌دهند تا به‌سرعت پول خود را مبادله کنند. همچنین کسب و کارها با ادغام توکن‌های Tether در روش‌های پرداخت خود مجموعه‌ای از فرصت‌ها را برای خرید محصولات و خدمات به روی مشتریان باز می‌کنند. به طور کلی، توکن‌های تتر در پیوند اکوسیستم مالی دیجیتال و سنتی نقشی محوری دارند و از نظر حجم ۲۴ ساعته جزء فعال‌ترین معاملات هستند.

E:\نعمتی\2.jpg

مزایای استفاده از تتر

تتر پناهگاهی از ثبات برای معامله‌گران در بازار کریپتو است و خطرات مرتبط با نوسانات قیمت سایر ارزهای دیجیتال را کاهش می‌دهد. بنابراین به یک انتخاب محبوب برای کسانی تبدیل می‌شود که می‌خواهند دارایی‌های دیجیتال را بدون اینکه در معرض نوسانات شدید دائمی قرار بگیرند، معامله یا نگهداری کنند. علاوه بر این، پذیرش گسترده تتر در صرافی‌های بزرگ، میزهای OTC و کیف پول‌ها نشان‌دهنده اهمیت و قابلیت اطمینان آن در بازار است.

تتر خود را به عنوان پیشگامی در استفاده دیجیتالی از ارزهای سنتی تثبیت کرده است. همچنین سرمایه‌گذاری‌ها و نوآوری‌های رو به رشد در فضای بلاک چین را حمایت و توانمند می‌کند. رویکرد متمرکز تتر به علاوه ترکیبی از نقاط قوت فناوری‌های غیرمتمرکز بلاک چین توانسته است یک توکن دیجیتالی قوی و قابل اعتماد ایجاد کند. به طوری که آماده است تا انقلابی در نحوه درک و استفاده ما از ارزهای دیجیتال به وجود آورد.

جمع بندی

استیبل کوین تتر و مکانیسم‌های آن در پر کردن شکاف بین ارزهای دیجیتال و سنتی نقش مهمی دارد. همان‌طور که بازار کریپتو به تکامل خود ادامه می‌دهد، احتمالا نقش تتر به عنوان یک استیبل کوین در دستیابی به یک اقتصاد دیجیتال ایمن و پایدار بسیار مهم‌تر خواهد شد.

منابع

  1. https://crypto.com/university/what-is-tether-usdt
  2. https://www.cryptopolitan.com/tether-whitepaper-summary-bridge-knowledge/

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی