|

کمکی از ایلان ماسک!

طرفداران دوج کوین خوشحال و امیدوار باشید!

Dogecoin

طرفداران Dogecoin پس از به‌روزرسانی پرداخت‌های توییتر ایلان ماسک همچنان امیدوار هستند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به گزارش فایننشال تایمز، ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت می‌خواهد پرداخت‌های توییتر عمدتاً با ارزهای فیات باشد، اما مهندسان محصول پرداخت را به گونه‌ای خواهند ساخت که پرداخت‌های رمزنگاری شده در آینده به آن اضافه شود.

Dogecoin  ارز دیجیتالی که ماسک قبلاً آن را منتشر کرده بودپس از اعلام این خبر در روز دوشنبه شاهد افزایش قیمت بود و DOGE را از 0.08 دلار به 0.09 دلار رساند. طبق داده‌های CoinGecko، DOGE از آن زمان به حدود 0.08 دلار بازگشته است.

DOGE همچنان تحت تأثیر ماسک قرار دارد، زیرا وقتی ماسک به موفقیت می‌رسد، قیمت آن افزایش می‌یابد و زمانی که ماسک تلاش می‌کند قیمت آن کاهش می‌یابد.

ماسک از زمان تصاحب سایت رسانه های اجتماعی در اواخر سال گذشته، به دنبال راه هایی برای کسب درآمد و تصور مجدد توییتر به عنوان یک پلت فرم پرداخت اجتماعی بوده است. توییتر در نوامبر 2022 به عنوان یک تجارت پرداخت ثبت نام کرد و در حال توسعه یک ویژگی "Coins" است که به کاربران امکان می دهد برای دریافت توکن های مجازی با فیات پرداخت کنند که می توانند برای اعطای "جوایز" به کاربران برای محتوا، مشابه Reddit، بازخرید شوند. در توییتر، کاربران می توانند با استفاده از پلتفرم پرداخت Stripe، برای توکن ها پرداخت کنند.

در حالی که کوین های توییتر در ابتدا شامل رمزنگاری نمی شوند، واضح است که ماسک نمی خواهد این گزینه را به طور کامل حذف کند. توییتر خود با رمزارزها غریبه نیست. اگرچه پیشتاز مهندسی کریپتو در ماه نوامبر باقی ماند، اما توییتر همچنان «تأیید NFT» را به عنوان بخشی از مزایای اشتراک توییر خود ارائه می‌کند، که کاربران همچنان می‌توانند از طریق Strike به سازندگان منتخب پرداخت بیت کوین انعام دهند. کاربران واجد شرایط توییتر با فعال‌سازی درآمدزایی همچنان می‌توانند آدرس کیف پول اتریوم و بیت‌کوین خود را برای دریافت نکات نمایش دهند.

از طرفی کرافورد قبلاً به Decrypt تأیید کرده بود که توییتر هنوز یک تیم ارتباطی ندارد. او از اظهار نظر در مورد برنامه های توییتر برای محصولات پرداخت خودداری کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها