|

تحلیلی تکنیکال!

ریپل چرا در مقابل بیت کوین ایستاد؟

bitcoin

دیوید شوارتزchwartz)(David S، مدیر ارشد فناوری ریپل در توییتی جدیدبیان کرد که ممنوعیت بیت کوین از طرف دولت ایالات متحده برای ریپل “فاجعه…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-دیوید شوارتزchwartz)(David S، مدیر ارشد فناوری ریپل در توییتی جدیدبیان کرد که ممنوعیت بیت کوین از طرف دولت ایالات متحده برای ریپل “فاجعه بار” خواهد بود. همین امر در مورد ارز دیجیتال اتریوم که احتمالاً به عنوان یک امنیت ثبت نشده طبقه بندی می شود، صدق می کند.به تازگی دیوید شوارتز، مدیر ارشد تکنولوژی ریپل، به این متهم شده است که برای تضعیف بیت‌کوین و اتریوم تلاش های زیادی می‌کند.

BITCOIN

او این موضوع را تکذیب کرد و با رد این اتهام پاسخی در حساب‌رسمی توییترش گذاشته و در آن گفته است که ممنوعیت بیت‌کوین در آمریکا برای ریپل فاجعه‌بار خواهد بود. به عقیده شوارتز این موضوع برای اتریوم هم صدق می‌کند که احتمال دارد از نظر امنیتی در دسته ارزهای ثبت‌نشده قرار بگیرد.

نیک کارتر از شرکت کسل آیلند ونچرز (Castle Island Ventures) در توییتی مدعی شده که شرکت ریپل به‌صورت صورت فعالانه‌ای در تلاش برای تضعیف بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال بازار است.لازم به ذکر است که گفتنی است که مدیران ارشد ریپل از گارلینگهاوس، مدیرعامل کنونی تا کریس لارسن، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل سابق این شرکت و حتی دیوید شوارتز بارها بیت کوین را موردتمسخرو انتقاد قرار داده اند.به همین دلیل مدیران ارشد ریپل بارها تحت فشار جامعه ارزهای دیجیتال قرارگرفتند و از مواردی که انتقاد کرده بودند عقب نشینی کردند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی