|

صرافی های رمزنگاری شده

ایلان ماسک: به صرافی های ارزهای دیجیتال متکی نباشید

Elon Musk wants Dogecoin holders to not rely on Cryptocurrency exchanges

ایلان ماسک موضع خود را مشخص کرد و در یک توییت مدیر اجرایی بایننس را مورد توبیخ قرار داد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ایلان ماسک مدیر عامل تسلا یکی از حامیان سرسخت ارزهای دیجیتال از دارندگان رمزارزها می خواهد که به هیچ صرافی متمرکزی مانند بایننس یا رابین هود اعتماد نکنند. آخرین موضع مدیر تسلا هفته گذشته زمانی مشخص شد که در توییتی مدیر اجرایی بایننس را بابت سیاست کاری این صرافی توبیخ کرد.

بزرگترین حامی دوج کوین در رسانه های اجتماعی نگرانی هایی را از سوی دارندگان این میم کوین بابت مشکلاتی که در  صرافی ارزهای دیجیتال بایننس با آن رو به رو هستند مطرح کرد.

پس از آنکه بایننس برداشت ارزهای دیجیتال مبتنی بر میم کوین را محدود کرد, ماسک در توییتر خود نوشت: هی بایننس با مشتریان  دوج کوین خود چه میکنی؟ مشکوک به نظر می رسد.

از طرف دیگر به تازگی ماسک در یک توییت دیگر خطاب به توییت بیل لی, سیاست مدار و تاجر امریکایی نوشت, افرادی که بر روی دوج کوین, ارز دیجیتال میم کوین سرمایه گذاری میکنند باید نگهبان کلید های خود باشند.

ایلان ماسک از دارندگان رمزارزها خواست تا به جای صرافی ها کلیدهای خصوصیشان (رمز عبور فوق ایمنی که بدون آن افراد نمی توانند به رمزارز خود دسترسی داشته باشند) را خود نگهداری کنند.

لازم به ذکر است که هکرها اغلب صرافی های رمزنگاری را هدف قرار میدهند تا کلیدهای سرمایه گذاران را در اختیار داشته باشند. در اوایل این ماه رابین هود, یکی از محبوب ترین صرافی های رمزنگاری شده در جهان با بیش از پنج میلیون آدرس ایمیل و دو میلیون نام مشتری, هک شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی