|

واسه تیپ یلدات کلی زحمت کشیدی این طرحای جدید ناخن رو نزنی باختی / انواع مدل صدف ناخن

یلدا نزدیکه و بادی بری ترمیم ناخن اما نمیدونید چه طرح ناخنی بزنی خوشگلتره که خب اینجا یه عالمه طرحای جدید یلدایی مناسب صدف ناخن شما هست.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- دیگه نزدیک به دو مناسبت هستیم که یکیش مربوط به خودمونه و شب یلدای قشنگمونه، و دیگری هم کریسمس هستش که تو ایران ما هم توسط بسیاری از خونواده های مسیحی و حتی غیر مسیحی جشن گرفته میشه. جشن جشنه دیگه، ما هم که عاشق جشن و دورهمی های صمیمانه! اصلا انگاری تو خون ما ایرانی ها صفا و صمیمیت و خونواده هستش چرا که به هر بهانه ای دوست داریم تا دور هم باشیم و لذت ببریم. اما فقط دو سه هفته دیگه تا یلدا مونده و این روزا می بینیم که خیلی از خانوما به دنبال خوشگلاسیون های مرتبط با شب چله هستند. از دیزاین و خوشمزه جات واسه مهمونی گرفته، تا خوشتیپ کردن و استایل خودشون که خب اهمیت زیادی داره.

اما یکی از آیتمای مهم تو خوشگلاسیون خانوما ناخن هستش که خب بانوی محترمه میره و واسه ناخناش یه طرح یلدایی انتخاب میکنه. یلدایی میتونه هم ساده باشه و هم طرحدار که خب بنا به سلیقه خانوم خانوما زده میشه و میشه به عنوان یکی از آیتمای نماد یلدا روش مانور داد. مدلای یلدایی زیاده اما خب خیلیاشون قدیمی شدن و یا اینکه مناسب برخی از سلیقه ها نیستن که خب باید بگیم اصلا نگران باشید چرا که قراره اینجا مدل هایی جذاب بینیم که مناسب همه نوع سلیقه ای هستش. مگه اینکه کلا با طرح یلدا مخالف باشید!!!!

اما قبل از اینکه به طرح لاک فکر کنید بهتر نیست که به فرم ناخنتون توجه داشته باشید که اصلا چه مدلی بهتون میاد و چه مدلی براتون اصلا مناسب نیست؟ آخه میدونید که طرح رنگ ناخن هم درست به ماند استایل هستش و هر چیزی به هرکسی نمیاد و شما باید اونچه که مناسب خودتون هستش رو پیدا کرده و انتخاب کنید.

انواع طرح ناخن یلدایی

شما چه قرار باشه برید سالن زیبایی و دستاتون رو به ناخن کار بسپارید، و چه ناخن هایی زیبا داشته باشید و قرار باشه خودتون سوهان کشید کنید در هر حالت باید مدلی به ناخن ها دهید و بدون مانیکور امکان نداره طراحی شما خوشگل از آب در بیاد. پس در ادامه ابتدا یاد بگیریم که به کدوم دست کدوم طرح ناخن میاد تا ادامه مطلب و طرح های جذاب یلدایی.

به دست من کدوم مدل ناخن میاد؟

اگر دست های تپلی و بزرگ دارید اصلا فکر نکنید که انتخاب های شما برای طرح ناخن محدوده و میتونید از سبک ناخن های گرد و بادومی طور استفاده کنید که البته به دلیل اینکه صدف ناخن شما نسبتا پهنه، این سبک میتونه زیبایی دستان شما رو دوبرابر کنه.

انواع طرح ناخن یلدایی

مدل ناخن مربعی؛ پر طرفدار ترینه ها

در حال حاضر این سبک ناخن خیلی محبوبه که خب هم کوتاهش و هم بلندش مورد توجه خانوما هستش. بسته به سلیقه و سبک زندگی که دارید میتونید سایزش رو انتخاب کنید اما اونچه که مهمه اینه که این مدل ناخن به کدوم دستا میاد که باید بگیم اگر صدف ناخنی بلند و باریک دارید و البته انگشتانی که کوچیک و با لاغر هستند، این سبک برای شما دستانی فوق العاده زیبا میسازن.

انواع طرح ناخن یلدایی

مدل ناخن بیضی مربعی به همه دستا میاد

همونطور که از اسم این مدل ناخن هم مشخصه، مدلی تلفیقی داره و ابتدا به شکل مربعی ناخن رو میسازه  بعد هم با سوهان لب های تیزش کمی گرد میشه و اینجوریاست که میتونه هم به دستان لاغر و ناخن های کشیده بیاد و هم به دستانی که سایز بزرگی دارن و ناخن هایی پهن!

انواع طرح ناخن یلدایی

مدل ناخن اینفلوئنسری جدید متناسب خاص پسندها

ناخن مدل رژ لب یا اینفلوئنسری، همونطور که اسمشم مشخصه یه مدل شبیه به رژلب های جامد داره که در واقع همون مدل مستطیلی هستش که فقط سرش به شکل اریب سوهان زده میشه و و فرمی به شدت خاص پسند و منحصر به فرد میگیره. ناخن رژلبی، جدید ترین مدل ناخن بوده و توسط هنرمند مشهور پارک یونکیونگ طراحی شده و در بین خانوم های سن جوان محبوبیت نسبی داره.

انواع طرح ناخن یلدایی

و اما طرح های یلدایی جدید

انواع طرح ناخن یلدایی

انواع طرح ناخن یلدایی

انواع طرح ناخن یلدایی

انواع طرح ناخن یلدایی

انواع طرح ناخن یلدایی

انواع طرح ناخن یلدایی

انواع طرح ناخن یلدایی

انواع طرح ناخن یلدایی

انواع طرح ناخن یلدایی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی