|

تویوتا یکی از کارخانه‌های خود را در کانادا تعطیل کرد

تویوتا تولید برخی از محصولات پرفروش خود از جمله لکسوس RX 350، لکسوس RX 450h هیبریدی، تویوتا RAV4 و همچنین تویوتا RAV4 هیبریدی را متوقف…

لینک کوتاه کپی شد

طبق بیانیه این شرکت، طی چند هفته گذشته نزدیک به 8 مورد ابتلای مثبت ویروس کرونا در بین کارکنان کارخانه Toyotetsu در شهرستان سیمکو، واقع در انتاریو کانادا گزارش شده است و به همین منظور با توقف فعالیت این کارخانه به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و رسیدن به سطح ایمنی مناسب، تامین کارخانه اصلی تویوتا برای تولید برخی محصولات پرفروش این شرکت در کانادا با مشکلاتی مواجه خواهد شد.

براساس اعلام تویوتا، هنوز تاریخ دقیقی برای بازگشت کارکنان به کارخانه و شروع دوباره فعالیت گزارش نشده است، اما تویوتا اعلام کرد که شروع دوباره این کارخانه به طور حتم تا قبل از ماه می امسال نخواهد بود. با این حال کمپانی خودروسازی تویوتا برای تامین بازار آمریکای شمالی، تویوتا RAV4 هیبریدی را در کارخانه جورج تاون، ایالت کنتاکی تولید خواهد کرد.

جالب است بدانید که سال 2020 میلادی، خانواده تویوتا RAV4 در ایالات متحده آمریکا موفق به فروش 430 هزار و 387 دستگاه شده است که نسبت به سال 2019 میلادی و احتمالا تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا، با کاهش فروش 3.9 درصدی همراه شده است. علاوه بر این خانواده لکسوس RX هم در مجموع 101 هزار و 59 دستگاه خودرو در ایالات متحده آمریکا فروخته است که نسبت به سال 2019 میلادی با کاهش فروش 9 درصدی همراه بوده است.

منبع:خودروبانک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها