|

ارزان‌ترین خودرو های صفر داخلی را بشناسید!

چقدر بودجه برای خرید ماشین صفر نیاز دارید؟ آیا با وجود تورم و تحریم ماشین ارزان هم پیدا می‌شود؟

لینک کوتاه کپی شد

چون با ماشین سواری است که می‌توانید فاصله محل کار تا خانه را سریع‌تر طی کنید و درست در زمان مقرر به محل کارتان برسید. همچنین سفر کردن با ماشین سواری لذت‌بخش‌تر و آسان‌تر است. چون هر لحظه که اراده کنید و در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید به جاده بزنید، در ایستگاه‌های بین راهی مختلف توقف کنید و در نهایت به شهرها و روستاهای دوردست بروید یا در قلب طبیعت بکر کمپ بزنید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرفوری؛ اما همه این کارها وقتی شدنی است که شما توانایی خریدن ماشین صفر یا کارکرده را داشته باشد. در بازار امروز ماشین خریدن هم‌تراز طلای سنگین خریدن شده و کمتر کسی می‌تواند رویای داشتن یک خودروی سواری سالم و سرحال را برای خودش برآورده کند. به همین خاطر خودرو 45 تصمیم گرفته تا ماشین‌های ارزان و میان رده بازار را که اغلب افراد توانایی خرید آن را دارند معرفی کند. با شناخت این خودروها و بررسی قیمت آن‌ها می‌توانید برای پس‌انداز کردن برنامه‌ریزی کنید و بودجه محدودتان را تا زمانی که خرید ماشین امکان‌پذیر باشد روز به روز بالاتر ببرید.

لیست قیمت خودروهای صفر داخلی قیمت مناسب

به نظر شما سایپا ماشین‌های قیمت مناسب‌تری تولید می‌کند یا ایران‌خودرو؟ آیا تولید کننده داخلی دیگری هم وجود دارد که بتوان ماشین‌های ارزان را از آن خرید؟ در این بخش لیست قیمت خودروهای صفر داخلی قیمت مناسب را به تفکیک ارائه کرده‌ایم تا برای خریدن ماشین دلخواهتان بهتر بتوانید تصمیم‌گیری کنید.

ماشین‌های قیمت مناسب سایپا

گروه خودروسازی سایپا که به عنوان ارزان‌ترین تولید کننده ماشین‌های داخلی شناخته می‌شود، همیشه چندین خودرو را با قیمت مناسب روانه بازار می‌کند. از جمله ماشین‌هایی که تا به حال توسط این سازنده تولید شده و با استقبال خوبی از سوی خریداران مواجه بوده است می‌توان به پراید و تیبا اشاره کرد. قیمت روز بازار خودروهای قیمت مناسب سایپا به شرح زیر است:

نام خودرو

سال تولید

قیمت

تیبا ۲

(EX)

1400

187 میلیون تومان

تیبا ۲

پلاس

1400

194 میلیون تومان

پراید 151

(SE)

1400

181 میلیون تومان

ساینا

(EX)

1400

194 میلیون تومان

کوییک

دنده

1400

197 میلیون تومان

ماشین‌های قیمت مناسب ایران‌خودرو

یبلیبلیبله

کیفیت ساخت و نمای ظاهری ماشین‌های ایران‌خودرو باعث شده که این شرکت خودروسازی به عنوان یکی از محبوب‌ترین تولید کننده‌های داخلی شناخته شود. به همین خاطر ماشین‌های قیمت مناسب تولید شده توسط این برند همیشه در صدر لیست خودروهای پرفروش داخلی هستند. لیست قیمت خودروهای صفر داخلی ایران‌خودرو را ادامه برایتان ارائه کرده‌ایم تا محصولات قیمت مناسب این شرکت را بهتر بشناسید.

نام خودرو

سال تولید

قیمت

سورن پلاس

1400

312 میلیون تومان

سمند LX

EF7

1400

280 میلیون تومان

رانا (LX)

1399

249 میلیون تومان

راناپلاس

1400

273 میلیون تومان

پژو پارس

دوگانه

1400

350 میلیون تومان

فروش ماشین‌های داخلی با بهترین قیمت

اگر ماشین داخلی صفر دارید و می‌خواهید آن را به بهترین قیمت بفروشید، فقط باید آن را آگهی کنید. به محض اینکه خریداران آن خودرو آگهی شما را در روزنامه‌ها، وب سایت‌ها و... مشاهده کنند، برای خرید آن تماس می‌گیرند. البته شما کارخانه نیستید که بتوانید ماشین را دقیقاً با قیمت به روز آن بفروشید و از همان لحظه تماس چانه‌زنی بر سر پایین آوردن قیمت خودروی سواری شروع می‌شود.

به همین خاطر است که برای فروش خودرو دست دوم  باید به دنبال یک واسطه مطمئن باشید که بتواند خریداران را برای پرداخت عدد واقعی خودرو قانع کند. واسطه‌ای که هم شما آن را قبول داشته باشید و هم خریداران واقعی ماشین‌های نو و دست دوم.خودرو 45 به عنوان یک وب سایت معتبر در زمینه خرید و فروش خودرو این امکان را برای خریداران فراهم کرده است که ماشین‌های صفر و دست دوم را با قیمت روز آن‌ها تهیه کنند.

با توجه به اینکه خودرو 45 به قصد فروش آنی خودرو و راحتی و اطمینان خریدار ماشین از تهیه یک خودرو سالم و بی‌عیب و نقص راه‌اندازی شده، کسانی که قصد فروش ماشین‌های داخلی و خارجی را دارند می‌توانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن ماشین خودشان را از طریق این وب سایت بفروشند. قیمتی که برای فروش ماشین تعیین می‌شود منصفانه است و منفعت دو طرف معامله در نظر گرفته می‌شود. به همین خاطر است که کسانی که قصد انجام معاملات برد- برد را در زمینه خرید و فروش انواع خودروهای داخلی و خارجی دارند به خودرو45 اعتماد می‌کنند.

معرفی بهترین بازار خرید ماشین‌های داخلی

بازار خرید خودرو دست دوم دیگر پارکینگ‌های رو باز و سربسته سطح شهر نیستند! اینترنت آمد تا خریداران و فروشندگان ماشین‌های داخلی و خارجی بتوانند آخرین قیمت خودرو را در عرض چند ثانیه بررسی کنند و با محاسبه نرخ روز خودروی سواری خودشان، آن را برای فروش در وب‌سایت‌های معتبری مانند خودرو 45 قرار دهند.

با وجود این وب سایت‌ها، بازار خودرو داخلی دیگر نوسان و التهابات ناشی از دلال بازی‌های سنتی را تجربه نمی‌کند. چون هم معایب ماشین‌های کارکرده به طور شفاف در خودرو 45 ارائه می‌شود و هم قیمت‌گذاری آن تحت نظر کارشناسان حرفه‌ای انجام شده. پرداخت مبلغ تمام شده خودرو در معاملاتی که از این طریق انجام می‌شود هم آنی خواهد بود و سند ماشین بدون مشکل به نام خریدار صادر می‌شود.

برای شناخت خودروهای داخلی و خارجی جدید و اطلاع از اخبار روز تعیین قیمت ماشین‌های متنوع می‌توانید  خودرو 45  را به عنوان یک منبع معتبر در این زمینه بررسی کنید و مانند یک فروشنده یا خریدار حرفه‌ای معاملات خودرو را انجام دهید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها