|

قسمت سیزدهم سریال دراکولا

کامیاب بلاخره وارد دراکولا شد!

ژاله، مینا، الناز و چمچاره پس از بازگشت از سوله با اوضاع مشکوک خانه متوجه می شوند که دزد به خانه آمده ولی با وجود به هم ریختگی جز یک گلدان…

لینک کوتاه کپی شد

سیزدهمین قسمت از سریال دراکولا به تهیه کنندگی و کارگردانی مهران مدیری، سه شنبه اول تیر ماه به صورت اختصاصی در سایت های نماوا و فیلمیو منتشر شد.

وقتی که ژاله، مینا، الناز و چمچاره مشغول خوردن فلافل هستند و از تماسی که با آن ها گرفته شده است سر در نیاورده اند، هوشمند و کسانی که او را گرفته اند به خانه ی نیاوران می روند تا ردی از کیف پول کامروا پیدا کنند. هوشمند نمی تواند کیف را پیدا کند و از آن خانه فقط یک گلدان با خودش می آورد که دستش در آن گیر کرده است.

چمچاره و خانم ها هم وقتی با صحنه ی به هم ریخته گی خانه مواجه می شوند بعد از تماس با پلیس فورا برای خانه دزدگیر نصب می کنند تا از مال و اموال نداشته شان محافظت کنند. این اتفاق پیامد دیگری هم دارد. کامیاب که تا قبل از این پایش به دم خانه رسیده بود و به شیشه ی الناز سنگ می انداخت حالا پایش به داخل خانه هم باز می شود.

کامیاب برای جا انداختن خودش در یک جا روش های خاص خودش را دارد. او تمام خانه را تمیز و مرتب می کند و برای همه شام و ناهار می پزد و خرید می کند. بدین ترتیب خیلی زود خودش را در دل ژاله و مینا باز می کند و جای تعجب ندارد که آن دو خیلی زود از کامیاب می خواهند که به آن جا نقل مکان کند.

داستان سریال دراکولا در قسمت سیزدهم به نظر می رسد که با یک بن بست مواجه شده است. گویی سازندگان سریال فراموش کرده اند که مسیر قصه به چه شکل قرار بوده است که باشد و الان چند قسمتی است که مشغول فکر کردن هستند تا راهکاری پیدا کنند.

داستان پیش نمی رود و شخصیت ها به جای این که در موقعیت های بامزه ای بیفتند بیشتر انگار اسیر شده اند و در حال دست و پا زدن برای رهایی هستند. تکرار و تکرار و تکرار. تکرار ژست ها، تکرار دیالوگ ها و تکرار موقعیت ها. همه ی این ها از دراکولا سریالی خسته کننده ساخته که اضافه شدن شخصیت کامبیز کامیاب واقعی با بازی امیرمهدی ژوله هم جذابیتی به آن اضافه نکرده است.

به نظر هم می رسد که حالا حالا ها این سریال خیال تمام شدن ندارد چرا که چندین قسمت است که شخصیت ها در شرایطی ثابت مانده اند و قدمی به جلو برداشته نشده است. این موقعیت هم می تواند تا چندین قسمت دیگر ادامه پیدا کند. اما اگر قرار است مسیر داستان تغییر هم کند، هیچ زمینه چینی مناسبی برای آن در نظر گرفته نشده است.

به هر روی دراکولا به قسمت سیزدهمش می رسد. سریالی که به هیچ وجه انتظاراتی که از آن وجود داشت را برآورده نکرده است...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی