|

دانلود قسمت چهارم سریال می خواهم زنده بمانم/ قسمت 4

چهارمین قسمت از سریال می خواهم زنده بمانم، دوشنبه 25 اسفند ماه به صورت اختصاصی در سایت فیلیمو منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

چهارمین قسمت از سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته دوشنبه 25 اسفند ماه به صورت اختصاصی در سایت فیلیمو منتشر خواهد شد.

هما در کمال نا امیدی مبلغی را که از فروش جهیزیه اش بدست آورد برای شایگان فراهم کرد تا بتواند کمی از او وقت بیشتری بگیرد. شایگان اما خیالات دیگری در سر داشت و با شرط  و شروطی تازه با هما دیدار کرد و حرف هایی زد که کمی هما را معذب کرد. او برای گفتن شروط جدید قراری را با نادر گذاشت.

داستان اصلی و آن چه که در قسمت های آینده بیشترین کنش ها بر سر آن خواهد بود تا حدی در قسمت سوم مشخص شد. علاقه پیدا کردن شایگان به هما و مثلث عشقی ای که بدین ترتیب به وجود آمد. هرچند مواجه شدن اولیه ی مخاطب با این ایده خیلی نمی تواند خوشایندشان باشد.

بیشتر بخوانید:نیکوکار دزد ناموس

دانلود قسمت سوم سریال می خواهم زنده بمانم

می خواهم زنده بمانم ؛ همه راه ها به شایگان ختم می شود!

(عکس) پست عاشقانه سحر دولتشاهی برای همایون شجریان

اما در کل می خواهم زنده بمانم می تواند رویکرد و پرداخت تازه ای نسبت به این ایده داشته باشد. چرا که شخصیت های داستان و بازیگرانشان کشش خوبی را می توانند در مخاطبان ایجاد کنند و تا قسمت سوم نیز به این مهم دست پیدا کرده اند. سکانس های جذابی مثل رویارویی نادر و شایگان در این قسمت در صورت تکرار در قسمت های آتی می تواند مخاطبان این سریال را با رضایت کامل پای خودش بنشاند...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی