|

دانلود قسمت دوازدهم سریال قورباغه

قسمت دوازه سریال قورباغه به نویسنگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسد زاده روز دوشنبه 18 اسفند منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

قسمت دوازه سریال قورباغه به نویسنگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسد زاده روز دوشنبه 18 اسفند منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:قسمت یازدهم سریال قورباغه؛ خائن سوزان

زمان دقیق پخش سریال گیسو کی است؟+ داستان و بازیگران

اما نقش متفاوت مهران غفوریان در قورباغه!

(عکس) مهران غفوریان و نقش شیطان در سریال قورباغه

 

در قسمت قبل دیدیم کهسروش و رامین در راه خانه ی نوری بودند. سروش لحظه به لحظه بیشتر در خاطرات دوازده سال پیشش عمیق شد. زمانی که نوری که به نظر کاری از او بر نمی آمد در طول چند روز به راحتی همه را بازی داد و خودش مواد را بالا کشید و تاج پادشاهی گروه را بر سر گذاشت.

نوری در طول این دوازده سال البته که به سروش و آباد رسیده بود و آن ها واقعا مانند یک خانواده در کنار هم بوده اند اما سروش هیچ وقت با درد تغییر ناگهانی نوری نتوانسته بود کنار بیاید و کینه ی دیرینه اش پا برجا مانده بود.

قسمت یازدهم قورباغه باز هم قسمتی جذاب و بهتر از قسمت های قبلی اش بود. کنش‌ میان سه ضلع مثلثی که طالب قدرت هستند و یک ضلع در پی حفظ آن و دو ضلع دیگر در پی ربودن آن هستند به حدی جذاب پیش می رود که هیچ بیننده ای نمی تواند با قاطعیت بگوید که کدامشان به هدفشان می رسند.

حالا با از میان رفتن سروش، رامین در یک بازی تازه افتاد‌. بازی ای که زمینش خلوت تر از گذشته شده بود اما بردن آن هم سخت تر. ماجرای لیلا و شمس آبادی دغدغه ی جدیدی برای نوری شد و رامین هم باید تصمیم بگیرد که تا کی می تواند در کنار نوری برایش کار کند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها