|

فرق الناز حبیبی چهل ساله با نوزده ساله / عمل بینی بعد از سریال روزگار قریب جادو کرد

روگار قریب سریال تاریخی و بسیار جذاب بود که بازیگران بسیاری همچون الناز حبیبی دارد، البته النازی که با چهره نچرال پا به دنیای بازیگری گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- "روزگار قریب" رو میشه از دست سریال هایی بدونیم که نگاه بسیاری از مخاطبین رو جذب و جلب خودش کرد. در این سریال بازیگران بسیار زیادی ایفای نقش داشتند چرا که چند دهه مختلف رو نشون میداد و خلاصه اینکه به شدت کار شده و اصولی از آب در اومد. خیلی از بازیگران در سریال روزگار قریب، نوپا و تازه وارد بودند که خب حالا بعد از گذشت 17 سال، جا افتاده و مشهور شده اند. مثلا الناز حبیبی یکی از این بازاست که این روزها تبدیل به هنرمند دست اول سینما شده و دیگه حتی کمتر تو تلویزیون دیدیه میشه و بیشتر اون بالا مالا ها پرواز داره.

سینما فضاییست که بازیگران رو به شکلی دیگر و به نوعی لاکچری طور جلو میبره. اصلا انگار دنیای جعبه جادو و پرده نقره ای به طور کل از هم سواست و همین موضوع باعث میشه از هنرمندان تلاش فراونی کنن تا برسن به سینما. الناز حبیبی از دست هنرمندان به شدت پر طرفدار و زیبا رو ایرانی محسوب میشه که لبته در این 17 سال تغییرات فراوونی هم در چهره خود داشته. وی که در سریال روزگار قریب با چهره نچرال خودش جلوی دوربین اومد، حالا می بینیم که با بینی عمل شده مورد توجه کاربران و طرفداران خود قرار داره. در ادامه ببینیم یه قبل و بعد جذاب از این بازیگر دهه شصتی.

الناز حبیبی

الناز حبیبی

الناز حبیبی

الناز حبیبی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • میلاد لطیفی ارسالی در

    اولاخانم حبیبی ۴۰سالشون نیست دومن چه باعمل چه بی عمل خوشگل بوده وهست ومهم تراز همه هنربازیگری ایشونه که اینقدرموفق بوده وهست این همه جایزه برده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی