|

جدیدترین مدل های بلوز بافت زنانه / روزای سرد امسال رو خوشتیپ ترین دختر شهر باش

بلوزهای بافت در رنگ ها، طرح ها و سبک های متنوع، خیلی محبوب و پرطرفدارن و ما اینجا در مورد جدیدترین مدل های بافت زنانه و دخترونه صحبت می کنی…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- درآوردن لباس های گرم با سرد شدن هوا لذت زیادی داره مخصوصا برای اون هایی که سرما رو دوست دارن از پوشیدن لباس های گرم توی فصل سرد لذت می برن. بلوزهای بافت، هودی، پالتو، کاپشن، بارونی، شکت و... از انواع لباس های گرم هستن که اکثر خانوما حداقل چندتایی از اون ها رو توی کمدهای لباس خودشون دارن.

بلوزهای بافت در رنگ ها، طرح ها و سبک های متنوع، خیلی محبوب و پرطرفدارن و اکثر خانوما هر چند تا بلوز بافت که داشته باشن، هر سال دلشون میخواد به تعداد اون ها اضافه کنن. توی این مطلب در مورد جدیدترین مدل های بافت زنانه و دخترونه صحبت می کنیم. تا پایان همراه ما باشید.

Knitted-sweater-7

مدل بافت زنانه ترند؛ بافت های اورسایز

چند سالی میشه که بافت های اُورسایز (سایز بزرگ) خیلی مورد توجه دخترخانم های نوجوون و جوون قرار گرفته و باید بگیم که اگر درست استایل بشه، تیپ شما رو بسیار زیبا و چشمگیر میکنه.

به نظر میرسه بافت های اورسایز با طرح راه راه بیشتر از بقیه ترند هستن و اگر از بافت های اورسایز به رنگ های کرم، نسکافه ای و مشکی استفاده کنید می تونید به راحتی بقیه آیتم ها رو هم با اونا ست کنید.

در مورد بافت اورسایز این رو هم بگیم که کسانی که اندام درشت دارن و یا قد کوتاه هستن، بهتره از پوشیدن این نوع بافت ها صرف نظر کنن.

Knitted-sweater-12

Knitted-sweater-5

Knitted-sweater-13

Knitted-sweater-6

مدل بافت زنانه ترند؛ بلوزهای با بافت درشت

یکی دیگه از طرح های بافت زنانه که ظاهر زیبایی داره و بیشتر مناسب افراد لاغر اندام هست، بلوزهای با بافت درشت هست. این بلوزهای بافت بیشتر با یقه ایستاده و یا یقه گرد توی بازار موجوده و شما می تونید با توجه به اندام خودتون بهترین و مناسب ترین رنگ و طرح از ایت بافت های ترند رو برای خودتون انتخاب کنید.

Knitted-sweater-14

Knitted-sweater-1

مدل بافت زنانه ترند؛ بلوز بافت یقه اسکی

پلیورهای بافت یقه اسکی هم از انواع پرطرفدار بلوز بافت از سال های خیلی دوره که این روزها هم مورد توجه قرار داره. یک نوع از بلوزهای بافت اورسایز که بالاتر در موردشون صحبت کردیم، با یقه اسکی هستن که جذابیت خاصی دارن. خیلی از بلوزهای با بافت ظریف هم یقه اسکی هستن و برای زیر بارونی، شکت، پالتو و کاپشن بسیار مناسبن.

Knitted-sweater-17

Knitted-sweater-16

Knitted-sweater-15

Knitted-sweater-9

مدل بافت زنانه ترند؛ بلوز بافت جلوباز

بلوزهای بافت جلوباز (ژاکت) یکی دیگه از انواع بافت های زنانه ترند هستن که به عنوان بالاپوش میشه از اون ها استفاده کرد. این مدل بافت های زنانه رو هم با بافت ظریف و یا بافت درشت میشه تهیه و یه استایل پاییزی و زمستونی زیبا ایجاد کرد.

بلوزهای بافت جلوباز در دو طرح بدون دکمه و با دکمه تولید میشن که شما می تونید با توجه به سلیقه خودتون اون ها رو انتخاب کنید.

Knitted-sweater-2

Knitted-sweater-11

Knitted-sweater-3

Knitted-sweater-4

اگر به ظاهر و زیبایی خودتون اهمیت میدید، صفحه مد و فشن ما رو با کلی مطالب متنوع دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها