|

بهترین وکیل های تهران / حتی اگه کل دنیا بسیج بشن بگن تو بده داستانی اینا دستتو میگیرن

در این مقاله چندتا از بهترین وکیل های تهران رو بهتون معرفی کردیم که میتونن در پرونده های حقوقی مختلف کمک رسانتون باشن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تلاش برای دستیابی به موفقیت باید در همه ی آدم ها باشه و هر کسی برای این منظور صده خودش رو بذاره البته که تلاش کردن به منزله ی این که شما حتما موفق خواهید شد نیست ولی خب مسلما میتونه رسیدن به موفقیت رو برای شما هموارتر کنه مثلا یه نفر که میخواد ماشین خوب بخره با یه حا نشستن که نمیتونه به این هدف برسه باید برای این منظور یه تکونی به خودش بده و خب هوش اقتصادیش رو کار بندازه و از راه هایی که به نظرش منطقیه برای پول درآووردن تلاش کنه تا در نهایت اون چیزی رو که میخواد یعنی یه ماشین خوب رو بخره و بره باهاش جلو فک و فامیل پز بده! پس با این حساب آدمی که جون و زور تلاش نداره درصد موفقیتش بسیار کم خواهد بود ولی حالا در این بین برخی از اوقات شما برای رسیدن به موفقیت نیازی نیست که تلاش آنچنانی کنید و خب موفقیتتون هم در انتها صد درصد خواد بود.

مثلا در صورتی که ماشینتون خراب شده باشه میتونید برای درست کردن اون یه سرچ ساده و کوچولو در اینترنت داشته باشید و بهترین تعمیرگاه های ماشین در تهران رو پیدا کنید و با سر زدن بهشون موفق به تعمیر درست و اصولی ماشینتون بشید طوری که دیگه تا یه مدت زمان طولانی نیاز به تعمیر نداشته باشه ماشینتون. پس یه موضوع مهم برای موفقیت اینجا آشکار میشه و اون اینه که شما باید درتلاش برای این باشید که از کارهای کوچک و روزمره تون به دنبال موفقیت باشید تا بالاخره و کم کم به موفقیت های بزرگ و بزرگتر توی زندگیتون دست پیدا کنید مثلا در این راستا شما باید حتی برای خرید مایحتاج خونه هم به دنبال بهترین مراکز باشید مثلا برای خرید گوشت باید بهترین قصابی های تهران رو پیدا کنید و الی آخر. حالا ما هم در این مقالات خودمون برای این که پیدا کردن بهترین ها براتون کار راحتی باشه اون ها رو بهتون معرفی میکنیم مثلا در این مقاله میخواهیم در خصوص بهترین وکیل ها یتهران براتون صحبت کنیم و چندتا از اون ها رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین وکیل های تهران

دکتر امین گلریز از بهترین وکیل های تهران

دکتر امین گلریز رو میشه یکی از بهترین وکلا در سطح کشوری دونست که فارغ التحصیل رتبه یک دکتری بوده و توی سوابق خودش عضویت توی هیئت علمی دانشگاه، رتبه دوم کارآموزی قضاوت تهران، سابقه‌ی قضاوت و نگارش کامل ترین شرح قانون مجازات اسلامی در چهار جلد رو داره. همچین میشه نگارش مقالات علمی و پژوهشی مختلف و مفید رو هم جزئی از افتخارات ایشون دونست. که خب با این تفاسیر شما میتونید به راحتی مشکلات حقوقی خودتون رو با این وکیل خوش سابقه و حاذق در میان بذارید و بهترین نتیجه رو دریافت کنید.جهت اعطای وکالت و انجام مشاوره با ایشون هم میتونید با تعیین وقت قبلی با شماره های زیر تماس بگیرید:

شماره تلفن بهترین وکیل در تهران: 09121691987

شماره تماس دفتر: 22418581 – 26806503 – 22417636 – 22414989 – 22413735 – 22412858

آدرس دفتر دکتر امین گلریز: زعفرانیه (سه راه زعفرانیه)، ابتدای خیابان آصف (اعجازی)، برج امین، طبقه 7، واحد 703

بهترین وکیل های تهران

مسعود اسلامی مهر از بهترین وکیل های تهران

آقای مسعود اسلامی مهر  یکی از وکیل های پایه یک دادگستری تهران و مشاور حقوقی از کانون وکلاء مرکزی هست که با سابقه ی بیست و دو ساله در زمینه ی وکالت تونسته وکلای خودش رو به درستی و با دست قانون به حقشون برسونه و از این رو اسمش رو در بین وکلای حاذق تهران سر زبون ها انداخته. ایشون برای فعالیت خودشون مؤسسه حقوقی و داوری صلح صدرا رو تاسیس کردن و میتونن در این مجموعه پذیرای مشکلات مراجعان و آماده برای حل کردن اون ها باشن.

این رو هم ذکر کنیم که از مهم ترین اهداف آقای اسلامی مهر به عنوان رئیس موسسه حقوقی و داوری بین الملل صلح صدرا، برقراری صلح و سازش بین اشخاص و همچنین انجام داوری در همه ی زمینه های تجاری و حقوقی هست.

برای اعطای وکالت به آقای مسعود اسلامی مهر میتونید با شماره زیر با ایشون در ارتباط باشید:

تلفن همراه: 09121932428

تلفن تماس: 02126413766 – 02126413763 – 02126413112

نشانی: تهران، خیابان مصدق (نفت) شمالی، خیابان دامغانی (یازدهم)، پلاک 38، واحد 2

بهترین وکیل های تهران

مونا ترابی از بهترین وکیل های تهران

خانم مونا ترابی وکیل پایه یک دادگستری و همچنین عضو کانون وکلای مرکز هست که بیش از ده سال سابقه ی موفق در عرصه ی وکالت داره و میشه اون رو یکی از موفق ترین کلا در سطح کشوری بشمار آوورد. ایشون مدیریت موسسه حقوقی بین المللی عدالت آریایی رو برعهده داره و مجموعه ای متبحر و قوی در پرونده های متعدد ملکی و کیفری و … رو در اختیار داره و میتونه در موارد مختلف به مراجع ها در پرونده های حقوقی مثل:

وکالت در کلیه دعاوی حقوقی اعم از ملکی، سرقفلی، مصادره اموال، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، وصیت، ارث، خانوادگی، طلاق، اختلافات پیمانکاری، الزام به تنظیم سند، فسخ قرارداد، ابطال قرارداد، خلع ید و... کمک کنه.

جهت اعطای وکالت و انجام مشاوره با ایشون میتونید با شماره های زیر تماس بگیرید:

شماره تماس خانم ترابی: 09121979750

شماره تلفن دفتر وکالت: 22097090

آدرس دفتر وکالت:

1. سعادت آباد، سرو غربی، نرسیده به میدان کتاب، پ١٢٩، ط٥، واحد ٥٠٥

2. ظفر، نفت(مصدق)شمالی، خیابان دامغانی(١١)، پ٣٨، واحد٢

بهترین وکیل های تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها