|

بهترین کرم پودر برا پوست های چرب / مناسب اونایی که میتونن از پوست صورتشون روغن بگیرن!

در این مقاله چندتا از بهترین کرم پودرها برای پوست های چرب رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجودشون چربی پوستتون رو کنترل کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کیه که بدش بیاد که چهره اش روز به روز زیباتر و جذاب تر از دیروز باشه مسلما هیچ کس ولی خب باید برای این منظور تلاش کرد و راه های متنوع رو تست و امتحان کرد چرا که شما نمیتونید یه جا بشینید و انتظار داشته باشید که چهره تون خود به خود زیبا و زیباتر بشه ولی خب مسلما راه هایی هم که برای زیباتر جلوه دادن اون انتخاب میکنید مسلما باید بی خطر باشن مثلا این روزا تزریق ژل و امثالهم در صورتی که در جاهای معتبر نباشه خطرناک هست پس به جای اون ها بهتره که راه های طبیعی و گیاهی رو در پیش بگیرید مثلا در صورتی که میخواهید ابروهاتون رو با لیفت شقیقه بالا ببرید و میتونید از روش های بالا بردن ابروها بدون جراحی برای این منظور استفاده کنید که هیچ خطر و ضرری براتون نخواهد داشت.

همچنین یکی از راه هایی که با استفاده از اون میتونید بدون هیچ دردسر و زحمتی زیبایی چهره تون رو بهبود ببخشید رفتن به سراغ میکاپ هست چرا که شما با اون حتی میتونید عیب و ایرادهای چهره تون رو هم کاور کنید مثلا در صورتی که لب هاتون کوچک و خطی هست و دوست دارید که اون ها رو بزرگ و قلوه ای به نظر بیارید میتونید با استفاده از آرایش برجسته کردن لب این موضوع رو رفع و رجوع کنید و این عضو از صورتتون رو زیباتر به نظر بیارید. البته که شما باید برای داشتن یه آرایش خوب لوازم آرایشی خوب هم داشته باشید چرا که هر چقدر هم که مهارتتون بالا باشه اگر لوازمی که برای این منظور استفاده میکنید خوب نباشه مسلما نتیجه ی کار براتون لذتبخش نخواهد بود، مثلا در صورتی که برای کاور کردن جوش های صورتتون به دنبال کرم پودر هستید و از قضا صورتتون هم چرب هست باید بهترین کرم پودر برای پوست های چرب رو جهت این منظور  پیدا کنید که حالا در ادامه ی این مقاله چندتا از اون ها رو بهتون معرفی میکنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین کرم پودر برای پوست های چرب

کرم پودر کالیستا سری کامفورت

در صورتی که به دنبال یه محصول مناسب هستید که با بودجه ی کم هم بتونید اون رو خریداری کنید و باهاش به زیبایی هر چه تمام جوش های صورتتون رو کاور کنید پیشنهاد ما به شما کرم پودر کالیستا سری کامفورت هست. این محصول از برند کالیستا برای پوست های چرب بسیار عالیه و میتونه از پس دادن چربی توسط پوست جلوگیری کنه و ظاهر یکدستی به پوست شما ببخشه. طراحی تیوپی و پمپی این کرم پودر باعث شده که بسته بندی مناسبی هم داشته باشه و از این رو حمل و نقل اون هم بسیار راحت خواهد بود.

بهترین کرم پودر برای پوست های چرب

کرم پودر ضد آفتاب فاقد چربی مدیسان

در صورتی که میخواهید با یه تیر چندتا هدف رو بزنید و از اون دسته از فرادی هستید که از زدن همزمان کرم پودر و ضد آفتاب هم در طول روز خسته شدید و میخواهید که یه کرم پودر بخرید که تمام نیازهاتون رو برطرف میکنه میتونید به سراغ کرم پودر ضد آفتاب مدیسان برید که یه انتخاب فوق العاده هست. فرمولاسیون موجود در این محصول سبب شده که قدرت پوشانندگی بسیار بالایی داشته باشه و به راحتی لکه ها و جای جوش های رو محو کنه. از طرف دیگه به دلیل این که توی ترکیبات اون از چربی استفاده نشده میتونه بهتون برای داشتن یه پوست صاف و مات کمک کنه و دیگه عرق کردن باعث نمیشه که صورتتون برق بیفته طوری که انگار مهتابی توی اون روشن کردید. این محصول توی سه تار نگ بژ خیلی روشن، بژ طبیعی و بژ روشن عرضه میشه و میتونه نیازهای شما رو برطرف کنه.

بهترین کرم پودر برای پوست های چرب

کرم پودر نوت سری مات کننده

تو یه سری از مواقع خانوم ها برای این که چربی بیش از حد پوستشون رو کنترل کنن مجبور هستن که از یه سری از محصولات مثل پرایمر استفاده کنن که خب بعضیا این رو دوست ندارن و علاقمند هستن که بدون زدن این محصول به اون چهره ای که مدنظرشون هست برسن که خب اگر شما هم از این دسته از افراد هستید میتونید تنها و تنها با یه کرم  پودر این هدف رو عملی کنید اون هم با کرم پودر مات کننده و ضد آفتاب نوت که از ترکیبات بینظیری برخوردار هست و سبب جلوگیری از تحریک شدن غدد چربی میشه و به تمیز موندن پوست صورتتون هم کمک میکنه. کمپانی نوت برای تولید این محصول خودش از روغن سدر، عصاره ی اسپیره و ویتامین های مختلف کمک گرفته که موجب از بین رفتن التهابات پوستی میشن.

بهترین کرم پودر برای پوست های چرب

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها