|

بیوگرافی بهاره رهنما و شوهران نسل به نسل جوانترش / رویا چک برگشتی از روستا به انگلیس

بهاره رهنما بازیگر مشهور و جذاب ایرانیست که این روزها در سریال چک برگشتی حضور دارد و مورد توجه مخاطبین قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به نظر میاد باید بگیم خوب شد که شبکه آی فیلم ساخته شد. چرا که در این شبکه سریال های قدیمی فراوونی بازپخش میشه که خب قبلا محبوب بودن و پر مخاطب، به همین دلیل دوباره مورد توجه قرار میگیرن و توسط این شبکه نشون داده میشن. مثلا همین سریال از سرنوشت که این شبها داره پخش میشه، تا به حال چند باری در این شبکه دیدیمیش. و یا اینکه سریال ستایش که چند فصل بود، اما با این حال در آی فیلم چند باری نشون داده شده و هر بار هم مخاطب زیاد خودش رو داشته. البته که این شبکه سریال های طنز قبل رو هم زیاد نشون میده و از اونجایی که سریال های دهه هشتاد زیاد طنز بودن، بنابراین حالا هر چقدر هم که پخش بشن مورد توجه قرار میگیرند. مثلا یکی از اونها سریال "چک برگشتی" می باشد که در سال 1390 ساخته و پخش شد. در این کار هنرمندان بسیاری همچون ریما رامین فر، امیر جعفری، هدایت هاشمی، هومن برق نورد و بهاره رهنما حضور دارند. البته که بهاره رهنما چند سالی میشه که دیگه در هیچ فیلم و سریال بولدی حضور نداره و یه جورایی از این عرصه بیرون رفته. بهاره بانو درست از زمانی که از همسر اولش یعنی آقای پیمان قاسم خانی طلاق گرفت، دیگه رنگ و بوی بازیگری رو ندید. با وجود اینکه این چهره شهرت واقعا خوبی داشت و در بسیاری از سریال های طنر تلویزیون هم نقش افرینی میکرد، اما به یکباره محو افق شد!

بهاره رهنما

ازدواج های بهاره رهنما

البته که میدونید بهاره رهنما زنیست از دهه پنجاه که سن و سال کمی نداره اما با این حال هیچگاه پا پس نکشید و همیشه با وجود تمام پستی بلندی هایی که خوداگاه یا ناخوداگاه به زندگیش رسیده، رد شده و هنوز هم مقاوم و محکم به نظر میرسه. خیلی از بازیگران زن هستند که بعد از نیست شدن از این عرصه، به جهتی نه چندان مناسب رفتن و یا اینکه مهاجرت کردن. اما بهاره رهنما اینچنین نبود. خانوم بازیگر تا به حال دو ازدواج داشته با یک حاشیه که با عنوان دوست مورد توجه قرار گرفته. همسر اول ایشون یعنی آقای پیمان قاسم خانی چند سالی میشه که به شکل بی حرف و حدیث ازدواجی دوباره داشتن، در صورتی که ازدواج دوم خانوم بهاره رهنما با آقای امیر خسرو عباسی به جدایی ختم شد و خانوم بازیگر اینبار رفتن دیگه سراغ بلاگری و تبلیغات و روابط دوستانه و کاری در عرصه های جدید.

بهاره رهنما

بهاره رهنما

بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما از متولدین دهه پنجاه است که در 10 آذر 1352 به دنیا اومده و اهل اراک است. خانوم بازیگر سابقه فیلم نامه نویسی و نویسندگی کتاب رو هم دارد.

بهاره رهنما فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی است و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی دارد که البته در طول زندگی اش سوابقی مقل روزنامه نگاری و نقاله خوانی رو هم به ثبت رسانده است.

بهاره رهنما

اعضای خانواده بهاره رهنما و روستای هزاوه

بهاره خانوم در خانواده فرزند دوم است و یک خواهر بزرگتر از خود به نام بهانه دارد که متولد 1343 است و یک برادر که ابته با بهاره دوقلو هستد به نام رهام. رهام رهنما دکتر است که بهاره رهنما ایشون رو پروفسور خطاب می کنند و پدرشون مرحوم جلال رهنما و مادرشون خانوم پروین قائم مقامی (بازیگر) می باشد.

بهاره رهنما

مهاجرت از روستا تا انگلیس و انقلاب

بهاره رهنما در سال ۱۳۵۴ وقتی که تنها ۲ سال سن داشت به همراه خانواده از اراک به تهران نقل مکان کردند. اما خب با وقوع انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ از ایران رفته و به انگلستان مهاجرت نمودند. چندان طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی این خانواده دوباره به ایران بازگشتند.

بهاره رهنما

کمی با امیرخسرو عباسی 

اما کمی هم با همسر دوم و سابق بهاره رهنما. امیر خسرو عباسی مالک برند آرایشی بهداشتی هاینس و ژاکسی می باشد که خب باب آشنایی این دو چهره هم از زمانی شروع شد که خانوم بازیگر برای تبلیغ این برند رفته بود.

آقای عباسی یک ازدواج پیش از بهاره رهنما داشته و از همسر سابقش یک دختر نیز دارد.

بهاره رهنما

رستوران شیک بهار رهنما در سعادت آباد

بهاره رهنما سابقه فعالیت های مختلفی رو داره که خب در کنار اونها رستوران داری هم می کند و رستوران "گوزن" در سعادت آباد تهران متعلق به ایشون هستش.

بهاره رهنما

تجربه مدلینگ

مواردی که تا به اینجا گفته شد تنها گوشه ای از فعالیت های بهاره رهنما است که خب از سویی هم وی مدت هاست در برندهای مختلفی به عنوان مدل تبلیغاتی حضور دارد. از برند همسرش که بگذریم او برای مزون های مختلفی مثل RIMAAH مانکن و مدل بوده است.

بهاره رهنما

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها