|

زیر لیوانی رزین مدرن / طراحی های ایده آل و زیبا برای یک پذیرایی منحصر به فرد

زیر لیوانی رزین یکی از جذاب ترین ظروفی هستش که میتونه جهت داشتن یک پذیرایی جذاب و یا حتی تزیینات انتخاب بشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ظرف و ظروف هم درست به مانند دیگر لوازم و آیتم ها تغییر و تحولات جذابی دارند و با ترند ها پیش میرن که خب بسته به سلیقه شما و نیازی که دارید انتخاب و مورد استفاده قرار میگیرند. مثلا یه خونه ای مهمون داری زیاد داره و به همین دلیل از ظروف مجلسی و ست بشقاب های زیادی استفاده داره، اما تو یه خونواده دیگه دورهمی های کوچیک یا خونوادگی زیاد رخ میده و شیفته ظروف فانتزی و خودمونی تر هستند. همین میشه که افراد متناسب با اونچه که در زندگی دارند این ظروف رو تهیه می کنند. البته که سلیقه هم در این بین تاثیر فراوونی داره و این که شما سنتی پسند باشید یا مدرن دوست، میتونه در انتخاب های شما موثر باشه و دیده بشه. مثلا یکی از جذاب ترین ظرف و ظروفی که ترند شده زیر لیوانی های رزین یا چوبی هستش که خب برای مهمونی های دورهمی کوچیک و یا حتی به عنوان تزیینات میتونن ایده آل باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا با این خوشگلای امروزی بیشتر آشنا بشیم.

زیر لیوانی رزین

چند منظوره بودن زیر لیوانی رزین

زیر لیوانی چوب و رزین یکی از اون دست اکسسوری‌ های دلبر و خاصی هستش که این روزا حسابی بین دخترها و زنان ایرانی محبوب شده. ترکیب طبیعی چوب با درخشش رزین یه حس مدرن و در عین حال گرم به هر فضایی میبخشه. این زیر لیوانی‌ ها خیلی بیشتر از یه وسیله کاربردی میتونن باشن، چرا که اونا یه جور دیزاین برای خونه میتونن به حساب بیان و از طرفی هم خیلی راحت میتونن استایل میز پذیرایی یا حتی میز کار شما رو تغییر بدن. وقتی یه لیوان چای یا قهوه رو روی این زیر لیوانی‌ ها قرار میدید، در واقع حس می‌ کنید که دارید از یه اثر هنری کوچک لذت میبرید

زیر لیوانی رزین

تلفیق رنگهای شفاف رزین با الگوهای جذاب

خانومای ایرانی به خصوص سنین جوان تر که همیشه به دنبال جزئیات خاص و متفاوت توی دکوراسیون خونه هستن، اغلب عاشق زیر لیوانی چوب و رزین میشن. این زیر لیوانی‌ها نه فقط برای محافظت از میز و جلوگیری از لک شدن سطح‌ ها استفاده میشه، بلکه به دلیل طراحی‌ های متنوعی که دارن، یه حالت دکوری هم دارن. اکثر ترکیب رنگ‌ های شفاف رزین با الگوهای طبیعی چوب یه حس طبیعت و اصالت به خونه میاره، همون چیزی که خیلی از دخترای ایرانی شیفتش هستن دنبالشن.

زیر لیوانی رزین

زیر لیوانی که دخترای ایرانی عاشقش میشن

یکی از خصوصیت های جذابی که این زیر لیوانی های چوب و رزین دارن اینه که هرکدومشون یه طرح و شکل خاص دارن. چون چوب و رزین به شکل دستساز ترکیب میشن، هیچ دو زیر لیوانی دقیقا شبیه به هم نیستن. این خاص بودن باعث شده تا هر کسی که از این زیر لیوانی‌ ها استفاده میکنه، حس کنه یه تیکه از هنر و طبیعت رو توی دستش گرفته. دخترای ایرانی هم که خب به خاص بودن و منحصر به فرد بودن وسایل خونشون اهمیت میدن، خیلی از این زیر لیوانی‌ ها خوششون میاد.

زیر لیوانی رزین

متریالی که در زیر لیوانی های رزین به کار میره

اما میرسیم سر متریال این ظروف که خب جنس زیر لیوانی چوب و رزین هم خیلی مهمه. چوب استفاده شده توی این زیر لیوانی‌ ها اغلب از چوب‌ های مرغوب مثل گردو یا بلوطه که هم مقاومه و هم به راحتی خش نمیفته. رزین هم با براق بودن و شفافیتی که داره یه جلوه خاص به این چوب‌ ها میبخشه و اونا رو از حالت معمولی در میاره. دخترای ایرانی که به دنبال ترکیب زیبایی و کیفیت هستن، این زیر لیوانی‌ ها رو برای استفاده روزمره و یا حتی وقتی مهمون دارن، خیلی میپسندن و مورد استفاده قرار میدن.

زیر لیوانی رزین

ست سازی زیر لیوانی رزین با هرچی که فکرش رو کنید

اما از همه موارد گفته شده مهمتر اینه که این زیر لیوانی‌ ها با همه‌ چی به راحتی میتونن ست بشن. چه توی یه فضای مدرن و مینیمال قرار بگیرن و چه توی یه فضای سنتی و گرم، زیر لیوانی چوب و رزین همیشه میتونه جای خودشو پیدا کنه. میتونید اونا رو روی میز پذیرایی، میز کنار تخت یا حتی میز کار بذارید و همیشه از دیدن و استفاده کردن ازشون لذت ببرید. دخترای ایرانی که عاشق اینن که هر وسیله‌ ای توی خونه‌ شون هم کاربردی باشه و هم خوشگل، که خب این زیر لیوانی‌ ها واسشون عالی ترین انتخابه.

زیر لیوانی رزین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها