|

دکوراسیون خانه 350 متری مدرن و سنتی / این خونه 50 ساله سقفش ریخته ولی مثل قصر شیکه

دکوراسیون منزل چیزیه که میتونه به افراد ارامش بده حتی اگر شلوغ و کمی عجیب باشه که خب در این مطلب ما رفتیم سراغ یه خونه سنتی و بسیار شلوغ.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک دکوراسیون هر منزل رویای ذهنی افراد و همچنین هویت و شخصیت اصلی اونهاست. چرا که دکور خونه میتونه اونچه که درون سلیقه و تعتناقاد ادما وجود داره رو نشون بده. همه ما میریم به دنبال اونچه که سلیقمون دوست داره و در تهیه و خرید لوازم خونه اون مدل و رنگی که قلبمون صدا میزنه رو انتخاب می کنیم. پس این میشه یه انتخاب خودآگاه که دوست داریم تا سبک دکوراسیون منزلمون رو اونجور که دوست داریم بسازیم. به همین دلیله که دیزاین خونه میتونه سلیقه و شخصیت افراد رو به وضوح به تصویر بکشه. یکی مینیمال پسنده و دیگری شلوغ پسند!

اما ما تا به حال تور های خانه گردی فراوونی داشتیم و سر زدیم به منازل مختلف با متراژ های متنوع که سبک دکوراسیون های متفاوت از همی داشتند. اما اینبار سر زدیم به خونه ای که فرق داشت با هر دکوراسیون منزلی که تا به حال دیده بودیم. تو این خونه سه نفر زندگی می کنند، فرنود و سپیده و فرزندشون. جالبه که این زوج هر دو آرشیتکت و مهندس معمار هستند و به همین دلیل سبک دیزاینی بسیار منحصر به فرد و کمتر دیده شده برای منزل خود انتخاب کرده اند. فضای خونه بزرگه چرا که 700 متر زمین داره با 350 متر زیر بنا که پنجاه سال پیش ساخته شده. این منزل انتخاب خود فرنود و سپیده بوده و خب با خوبی و بدی هایی که داشته اونها با عشق دیزاینش کردند. سبک دکوراسیون شون مدرن و سنتی هستش همراه با رنگ غالب های سفید و سیاه که خب کمی تا قسمتی بازسازی داشته است.

دکوراسیون خانه 350 متری

خانه ای اصالت دار و پنجاه ساله

در بهشت برف میبارید و بر دل زمین مینشست. یک رویداد زیبا و جادویی که تموم آرزوهای عاشقانه رو محقق می ساخت و با صدای سقوط خاموش برف‌ های سبک، سکوتی عجیب حکمفرما شده بود. برف های لطیف و نازکی که همچون یک پرده زیبا و سفید به شکلی شفاف بر روی همه جزئیات پوشیده بود. این صحنه انگار حاصل دست خلاق یک هنرمند بود که در دل آسمان می چرخید و بر زمین میریخت. این خانه در وقع ساهاست که به دست فراموشی سپرده شده است. اما همچنان همونقدر اصیل و زیباست و گمنامی رو صبورانه تحمل کرده است. اما آسمان میلغزد و از پشت ابر ها خورشید میتابد. سپیده و فرنود، زوج معمار این خونه رو برای زندگی خود انتخاب کرده اند و چی از این بهتر که خونه قدمت دارد و اصالت. خودش و فضای اطرافش هم منحصر به فرد هستند و روح بخش.

دکوراسیون خانه 350 متری

دکوراسیون خانه 350 متری

دکوراسیون خانه 350 متری

تلفیق مدرن و سنتی 

شاید هر کسی و هر خونواده ای از اینچنین تزیینات و قدیمی بودن سازه و منزلشون راضی خوششون نیاد و خیلی ها به دنبال خونه ای کلید نخورده و نوساز باشند، اما خیلی ها هنوز هم شیفته منازل قدیمی اند که حس و بوی کهنگی رو همراه با ترند هی مدرن امروزی حس کنند. فرنود و سپیده هر دو معمار هستند و به دنبال ایده پردازی. از طرفی هم بناهای قدیمی برای اونها پر از ایده هستند که خب باعث میشه تا این زوج دست به کار شده و به بازدید یناهای و فضاهای خاص بروند. اونها سعی بر این دارند تا با حفظ سازه اصلی و ایجاد اون حس قدمت، کار بازسازی منزلشون رو شروع کنند. در این منزل می بینیم که دکوری ها و قفسه ها و میزها رو در کارگاه چوب و فلز خودشون در طبقه همکف همین خونه میسازند. این منزل فضایی یونیک و هنری دارد که دارای مطبخ است و شیفتگان عطر و بوی قدیمی رو به خود جذب میکند.

دکوراسیون خانه 350 متری

دکوراسیون خانه 350 متری

انواع سبک دکوراسیون منزل

سبک های دکوراسیون بسیار فراوان هستند. این سبک ها در واقع هر گونه سلیقه ای رو در خود جای داده اند و با ترند ها پیش می روند. همونطور که مشاهده کردید هنوز هم هستند طرفداران و دوست داران سبک قدیمی و سنتی که هرکاری می کنند تا به این موضوع برسند. شاید شما آرامش رو در سادگی و فضای روشن ببینید، فردی دیگر جذابیت و آروم بودن جسم و روحش رو در فضایی شلوغ و پر از رنگ ببینه. اما اونچه که مشخصه اینه که هماهنگی و ست سازی وازم و همچنین استفاده از رنگ های مکمل و درست، میتونن فضای شما رو چه مینیمال و چه ماکسیمال، زیبا و متناسب کنند.

دکوراسیون خانه 350 متری

ترکیب وسایل اصلی با اکسسوری ها؛ رنگ و بوی نوستالژی

استفاده از لوازم اصلی منزل همراه با اکسسوری هایی که نقش تزیین کننده رو دارند دکوراسیون رو تکمیل می کنند. بی شک قرار دادن لوازمی همچون مبلمان و تلویزیون و میز ناهارخوری و دیگر آیتم های اصلی، بدون هماهنگ سازی با وسایل فرعی و تزیینی، زیبایی خاص خودشون رو هم از دست میدهند. در این منزل بسته به نوع دکوری که داره، از رنگ های شلوغ و شارپ به همراه اکسسوری های هماهنگ با دکور و نوستالژی، جذابیت فوق العاده در منزل ایجاد کرده است.

دکوراسیون خانه 350 متری

دکوراسیون خانه 350 متری

دکوراسیون خانه 350 متری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها