|

هزینه های سفر به رامسر؛ اصولی دخل و خرجو مدیریت کنی برا هر تفریحی تو این شهر پول داری

در این مقاله در خصوص هزینه های سفر به رامسر براتون صحبت کردیم تا از عروس شهرهای شمال ایران با برنامه ریزی مالی دقیق دیدن کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زمان در حال گذره و چیزی که برای ما باقی میمونه خاطرات هستن و خب برای این که سال ها بعد با یاد گذشته به جای این که اخم هامون بره تو هم لبخند بیاد به لبمون باید نهایت تلاش خودمون رو کنیم که خاطرات خوش برای خودمون بسازیم که خب برای این منظور هر کسی راه و روش خودش رو داره مثلا یه سری از افراد خاطرات خوش خودشون رو با زیر و رو کردن کافه های شهر همراه با دوستان و رفقاشون میسازن، یه عده خاطرات خوش رو با گذران وقت با خانواده در اوقات فراغت میسازن و... اما یه عده در این بین هستن که شاید خاطره ای که میسازن رو بشه بهترین در دنیا نامگذاری کرد و چرا که از سفر رفتن به دست میاد و میشه خاطرات سفر که میتونید با دوستاتون، با خانواده، با یار و حتی خودتون تنهایی برای خودتون این خاطره رو به ارمغان بیارید و مسلما در هر حالت سال ها بعد با یادآوری ماجراهای سفرتون لبخند خواهید زد.

اما خب در این بین هستن افرادی که دوست دارن بدونن که برای سفری که انتخاب میکنن چه مقدار باید هزینه صرف کنن چرا که بالاخره شهری که میرن شاید براشون غریب باشه ولی خب قیمت ها حداقل در سفر غریب نباشن و بدونن که چی به چیه و برای هر چیزی چه مقدار باید هزینه کنن از خورد و خوراک گرفته تا محل اقامت و... که خب ما در این سری از مقالات خودمون برای این که کار این دسته از افراد رو که خب مسلما شما هم که دارید این مطلب رو مطالعه میکنید جزء اون ها هستید راحت تر کنیم در خصوص هزینه های لازم برای سفرها براتون صحبت میکنیم اون هم در سه حالت لاکچری، اقتصادی و کم خرج، حالا هم میخواهیم راجع به هزینه های سفر به رامسر براتون صحبت کنیم، پس در صورتی که میخواهید در جریان هزینه های این مسافرت قرار بگیرید در ادامه با ما همراه باشید.

هزینه های سفر به رامسر

سفر به رامسر در ولخرج ترین حالت ممکن

سفر به شکل لاکچری گوشت میشه به تن هر کسی چرا که شما در این حالت کمترین زحمتی به خودتون نمیدی و همه ی زحمت ها رو پول میکشه و خب در صورتی که شما میخواهید این مدلی به رامسر سفر کنید در وهله ی اول برید و برای این منظور بلیط هواپیما رزرو کنید که خب هزینه اون به ازای هر نفر از تهران با یه ایرلاینی مثل ایران ایر برابر با 2,007,500 تومان خواهد بود.

بعد از رسیدنتون هم به این شهر زیبا باید به فکر اقامتگاهتون باشید که میتونید در هتل های با کیفیت این شهر برای این منظور ساکن بشید به طور مثال برای یه اتاق دو تخته به ازای دو نفر و یک شب در هتلی مثل هتل پارسیان باید مبلغ 3,987,000 تومان پرداخت کنید.

هزینه های سفر به رامسر

برسیم به قسمت خورد و خوراک که برای این منظور هم میتونید در رستوران های سنتی و یا لاکچری واقع در این شهر غذا میل کنید مثل رستوران بلوط واقع در روستای اربکله این شهر که در حالی که یه ویوی بینظیر مقابل چشماتون قرار میده میتونید غذای لذیذ خودتون رو در فضای اون میل کنید و لذت ببرید.

هزینه های سفر به رامسر

سفر به رامسر وقتی که میخوای چرتکه بندازی

یه سری ها هستن که برای سفر ریز به ریز هزینه ها رو حساب میکنن و برای این منظور یه پول فیکسی رو پس انداز میکنن و مواظب هستن که هزینه هاشون اونقدرا بیشتر نشه که خب اگر از این دسته از دوستان هستید بهتره که به عنوان وسیله ی حمل و نقل در صورتی که خودروی شخصی دارید با ماشین خودتون راهی سفر بشید و یا در صورتی که ماشین ندارید از اتوبوس استفاده کنید اما شاید مایل باشید که برای این منظور سوار قطار بشید که خب باید بگیم که ریل قطار مستقیم به این شهر وجود نداره و شما در صورتی که میخواهید به رامسر برید باید از تهران با قطار برید قائم شهر که خودش هفت ساعت راهه و بعد از اون هم با تاکسی یا اتوبوس حدود سه ساعت هم تا رامسر تو راه باشید که اصلا گزینه ی خوبی نیست. 

بلیط توبوس هم از تهران تا رامسر از پایانه ی غرب 351 هزار تومان هست.

خب حالا که رسیدید به عروس شهرهای شمال ایران باید به فکر محل اقامتتون باشید که خب برای این منظور میتونید از هتل های دو ستاره در این شهر استفاده کنید به طور مثال شما باید برای اقامت در یه اتاق دو تخته در هتل باغ ارغوان رامسر به ازای دو نفر 1,732,500 تومان پرداخت کنید.

هزینه های سفر به رامسر

برای خورد و خوراک هم شما میتونید از رستوارن های باکیفیت ولی ارزان رامسر خرید داشته باشید مثل رستوارن باغ کبابی پدر و پسر که برای یه سیخ خوراک جوجه باید 150 هزار تومان در این رستوران پرداخت کنید.

هزینه های سفر به رامسر

سفر به رامسر وقتی دلت هوای سفر کرده

یه تایم هایی هست که آدم به شدت دلش میخواد که یه سفر خوب بره حتی با وجود این که اونقدرا که باید و شاید پول نداره که خب در این حالت اگر رامسر رو انتخاب کردید اتوبوس بهترین وسیله برای حمل و نقله که گفتیم باید از تهران به ازای هر نفر 351 هزار تومان پرداخت کنید و بعد از رسیدن به این شهر زیبا هم در مسافرخونه های ارزون قیمت این شهر ساکن بشید مثلا در خانه مسافر یوکا رامسر باید به ازای یه سوئیت دو نفر هر شب 700 هزار تومان پرداخت کنید که خب از اون جایی که آشپزخونه هم داره میتونید خودتون آشپزی کنید و اینطوری در هزینه ی خورد و خوراک هم صرفه جویی کنید.

هزینه های سفر به رامسر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها