|

ایده طرح های کیک مینیمال / عروسی یا هر بزن بکوب دیگه‌ای داری این کیک به دیزاینت میاد

اگر شما هم دلتون میخواد تا کیک مراسمتون رو با ترند روز پیش برید پس اصلا از سبک کیک های مینیمال جدید غافل نشید که واقعا جذاب خوشمزه‌ان.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه چی در حال تغییره و این تغییرات و ترند شدن ها حتی در طراحی کیک و فوندانت هاشون هم تاثیرگذاره. یکی از خوشمزه جات های مرسوم و پر طرفدار میون ما ایرانی ها برای مهمونی ها مختلف کیک هستش که خب از تعیین جنسیت گرفته که بچه هنوز به دنیا نیومده کیک میدن تا تولد ها و ازدواج و بله برون و عقد و کلی مراسم دیگه که این خوشمزه محبوب رو میزبان تدارک می بینه. خب چرا که نه؟ هم خوشگله و هم خوشمزه. کیک ها نیز درست به مانند دیگر موارد تغییر چهره میدن ظواهری جدید به خود میگیرند. مثلا تا چند سال پیش کیک های مدل شلوغ پلوغ و پررنگ ترند بود، در حالی که امروزه کیک هرچقدر مینیمال تر و روشن تر باشه جذاب تره. مخصوصا کیک هایی که برای مراسماتی همچون عقد و بله برون گرفته میشه. اما اغلب خانوما و آقایون نمیدونن چه طرحی رو انتخاب کنن بهتره که البته اغلب مواقع خانوما انتخاب کننده هستند و در این راستا چون سخت پسند هم هستن میمونن کدوم طرح و مدل خوشگلتره. اما نگران نباشید چرا که در این مطلب ما قراره با سبک کیک های جذابی آشنا بشیم که ایده های فوق العاده ای برای کیک مینیمال هستند. پس اگر شما هم دوست دارین تا با ترند های جدید آشنا بشید، حتما با ادامه مطلب ما همراه بمونید.

ایده کیک مینیمال

کیک های مینیمال که خیلی ظریف‌اند

کیک های مدل مینیمال طراحی هایی شیک و سفید دارند که میتونن واسه جشن ها و مراسم های خاص عالی باشن و به شدت محبوب. کیک های مینیمال با طراحی های بسیار تمیز و ساده ای که دارند در واقع برای خیلی از افرادی که به دنبال سادگی هستن جذابن و نظرشون رو جلب می کنند. درست برعکس کیک های سنتی که با یه عالمه تزیینات فراوون و رنگارنگ همراه هستند. این مدل از کیک ها میتونن با طراحی های مینیمالیستی و البته استفاده محدود از رنگ، بیشتر بر روی ظریف بودن کار تاکید دارند.

ایده کیک مینیمال

یه کیک مینیمال ترند باید چه مدلی باشه؟

یکی از خصوصیات اصلی که این کیک ها دارن رنگ سفیدی هستش که بر روی اونها به عنوان رنگ غالب زده میشه. سفید نه تنها یه نماد تاثیرگذار در پاکی و سادگی هستش، بلکه به کیک و طرحش این امکان رو میده تا هرگونه جزئیات کوچیک رو بر روی کیک دقیق و برجسته تر نشون بده. همیشه اینجوریه که برای تزئینات این سبک از کیک ها از موادی مثل خامه، شکر و گل های طبیعی استفاده میشه. گل ارگانیک سبک جدید در دیزاین کیک های ترند شده هستش که میتونه به زیبایی و درخشش هرچه بیشتر کیک کمک کنه.

ایده کیک مینیمال

خوشمزه جات شگفت انگیز داخلی این یکی ها

سادگی که این سبک از کیک ها دارند باعث میشه تا تمرکز افراد بره روی طعم و کیفیت مواد داخل کیک. در واقع وقتی ظاهری ساده کیک دیده میشه افراد توجهشون جلب میشه که بدونن حداقل داخل کیک چیه و به همین دلیل باید به مرغوب بودن محتویات داخل کیک دقت زیادی داشته باشید. در بسیاری از کیک های این سبکی، طعم کیکی های مینیمال به شدت خوشمزه و دلپذیر هستند چرا که از خوشمزه جاتی همچون شکلات تلخ، میوه های تازه و وانیل خالص استفاده میشه. به همین دلیل این مدل از کیک ها که مینیمال هستن هم ظاهری بسیار جذاب هستند و هم از نظر طعم نظر مشتریان رو به خود جلب و جذب کرده اند.

ایده کیک مینیمال

سطح صاف و صیقلی کیک مینیمال

واسه خوشگلاسیون و نقش و نگار روی این کیک ها باید خیلی دقت بشه. هرچند که کیک های مینیمال خیلی ساده دیده میشن اما چون خیلی به چشم میان باید در بخش های ایه بندی و همچنین صاف بودن سطح کیک به شدت اهمیت داده بشه. معمولا کیک پز های ماهر برای ایجاد یه سطح بدون خط و خش روی کیک از تکنیک های خاصی استفاده دارند که خب هر کسی بلدش نیست.

ایده کیک مینیمال

کیک مینیمالی که هم سادست هم خوشگل

این سبک از کیک ها رو معمولا افرادی می پسندند که به دنبال کیکی با طراحی خاص و منحصر به فرد هستند، اما اصلا از شلوغی و پیچیدگی روی کیک خوششون نمیاد. به همین دلیل این سبک کیک بهشون پیشنهاد میشه تا هم سادگی رو داشته باشند و هم زیبایی خلاقانه. در واقع این مدل کیک ها یه اثر هنری به حساب میان. 

ایده کیک مینیمال

ست سازی کیک های مینیمال در دیزاین مراسم

در نهایت هم بگیم که کیکای مینیمال چون طراحی شیک و ساده ای دارند تبدیل به یکی از ترند های محبوب میون سلیقه های مختلف شده اند. این کیک رو هم میتونید برای عروسی ها و هم برای هر مراسم دیگه ای که دوست دارید انتخاب کنید و با خیال راحت تو هر دیزاین و بک گراندی قرارشون بدید.

ایده کیک مینیمال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها