|

بیوگرافی امیررضا فرامرزی کلاس دوازدهمی که مدله / هاشم از سرنوشت چطور تغییر چهره داد

امیررضا فرامرزی بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت است که حالا با بیوگرافی و سن و سال عجیبش مورد توجه قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- درسته که دیگه این شبها ورژن بزرگ شده هاشم رو در سریال "از سرنوشت" می بینیم و دیگه اون فسقلی زبون داره کوچولو که موهای بور داشت نیست، اما در واقع بازیگر این نقش حالا بزرگ شده و قراره که چهره و استایلی تازه از وی مشاهده کنید. بی شک سریال از سرنوشت یکی از جذاب ترین سریال های صدا و سیما محسوب میشه که در چند دهه گذشته تولید و پخش شده. این روزها فیلم و سریال خوب تو تلویزیون خیلی نمی بینیم و به همین دلیل انگاری مخاطب آی فیلم هم دوبرابر شده و مردم ترجیحشون بر اینه که همون سریال های تکراری رو ببینن که این شبکه بازپخش میکنه، اما دست به سریال های جدید نزنن. اینکه یک مجموعه و یا فیلم سینمایی خوب باشه یا بد، در درجه اول به فیلمنامه ای که داره بستگی داره که خب از سرنوشت واقعا متفاوت و جذاب بود. خیلی از پروژه ها رو دیده ایم در حالی که چند بازیگران مشهور و بسیار پر طرفدار در کارشون قرار داده اند، اما به دلیل خوب نبودن فیلمانه اون کار مورد توجه قرار نگرفت! پس میشه به قطع گفت ابتدا کیفیت فیلمنامه اهمیت داره و سپس بازیگران. از سرنوشت یکی از این سبک سریال ها بود که به دلیل جذابیتی که برای خونواده های ایرانی داشت، به ساخت فصل های بعدیش هم کشیده شد. اما برگردیم به بازیگر نقش هاشم که با نقش آفرینی امیررضا فرامرزی بود.

امیررضا فرامرزی

بیوگرافی امیررضا فرامرزی

امیررضا یک دهه هشتادی ست که البته این روزها سن و سال کمی دارد. او در سریال از سرنوشت فصل یکم 12 سال سن داشت و حالا 17 ساله است. امیررضا فرامرزی در 31 فروردین 1383 به دنیا اومده و زاده شهرکرد است. وی از دانش آموختگان مقطع دوازدهم می باشد که از سینما فعالیت هنری خود را آغاز کرد. آقای بازیگر یا همون هاشم از سرنوشت، سابقه حضور در تلوزیون رو هم به شکلی پررنگ دارد و تا به حال موفق به دریافت سه دیپلم زرین شده است.

امیررضا فرامرزی

اصالت جذاب امیررضا فرامرزی

این چهره اصالتا بختیاری است و ساکن شهر کوهرنگ شهرکرد. امیررضا فرامرزی بازیگری رو از ده سالگی یعنی در سال 1396 آغاز کرد و با فیلم اسکی باز وارد این عرصه شد. در واقع قبولی امیررضا فرامرزی بعد از تست برای این فیلم توسط فریدون نجفی کارگردان صورت گرفت.

امیررضا فرامرزی

اولین افتخاری که به دست آورد

بازیگر نقش هاشم برای ایفای نقش در فیلم اسکی باز در حالی که موفق شد تا سه پروانه زرین بهترین نقش کودک رو بدست بیاره، تا به حال سابقه حضور در هیچ کلاس بازیگری رو نداشته و کاملا استعدادی به این سمت و سو کشیده شده است.

امیررضا فرامرزی

امیررضا فرامرزی در نقش تختی

وی یک سال بعد یعنی در سال 1397 بود که در 11 سالگی با حضور در نقش بچگی های جهان پهلوان غلامرضا تختی دیده شد و دیگران بازیگران این کار هم ماهور الوند و بانیپال شومون بوده اند.

اولین تجربه و شهرتی عجیب

و اما اولین تجربه او در سریال های تلویزیونی که با از سرنوشت انجام شد و این پسر نوجوان رو به اوج شهرت خود رساند. وی کودکی هاشم رو ایفا کرد که حالا در بزرگسالی با نقش آفرینی دارا حیایی می باشد. در این سریال بازیگرانی همچون لیلا بلوکات و پوریا پورسرخ ایفای نقش داشته اند.

امیررضا فرامرزی

بازیگران مورد علاقه بازیگر هاشم

این بازیگر نوجوان به بازیگرانی همچون محمد رضا گلزار و شهاب حسینی در میون هنرمندان مرد علاقمند است و در بین خانوم ها نیز مرضیه برومند را دوست دارد.

دکتر شدن امیررضا فرامرزی

امیررضا فرامرزی میگوید علاقمند است که ابتدا بازیگر شود و مشهور، بعد هم وکتر شود و با تحصیل در رشته تجربه و ادامه دادنش هم پزشک باشد و هم بازیگر.

امیررضا فرامرزی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها