|

بهترین فرش فروشی های تهران / اینا روی فرش جهیزیه ی عروس یه قالیچه ی دستباف هدیه میدن!

در این مطلب چندتا از بهترین فرش فروشی های تهران رو بهتون معرفی کردیم تا با شناخت اون ها بهترین خرید رو در این زمینه داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی  ما دوست داریم که بهترین ها رو برای خودمون داشته باشیم ولی آیا هممون برای این منظور نهایت تلاش خودمون رو به کار میگیریم تا اون نتیجه ای که منتظرش هستیم عایدمون بشه یا نه؟ چرا که تو این دنیا خیلی چیزا با تلاش میسر و ممکن هستن و بدون تلاش مسلما به اون نتیجه ای که میخواهیم نخواهیم رسید ولی خب تلاش ما میتونه از چه راه هایی باشه؟ به عنوان مثال شما در صورتی که میخواهید بهترین ماشین رو داشته باشید باید برای این منظور پول پس انداز کنید تا با توجه به بودجه و توان مالیتون بهترین ماشینی رو که میشه بخرید رو از آن خودتون کنید ولی خب کار همین جا تموم نمیشه و شما باید به این هم دقت کنید که در صورتی که ماشینتون خراب شد هم به فکر بهترین تعمیرگاه ماشین در تهران برای تعمیر کردن اون باشید تا به قولی کار رو یه باره دربیارید و دیگه نیازی به این که مجددا به یه تعمیرکار دیگه سر بزنید نداشته باشید.

پس یکی از عواملی که سبب میشه که شما بهترین ها رو کشف کنید به دست آووردن اطلاعات در زمینه های مختلف هست مثلا همین الان که دارید این مقاله رو مطالعه میکنید در حال به دست آووردن اطلاعات در مورد بهترین ها هستید چرا که ما در این سری از مقالات خودمون بهترین ها رو در زمینه های مختلف بهتون معرفی میکنیم از بهترین پالتو فروشی های تهران بگیر تا بهترین پارچه فروشی ها و... تا از این طریق بتونیم کار شما رو بری این که بهترین اجناس و خدمات رو دریافت کنید راحت کنیم و سهمی در بالا رفتن کیفیت زندگی شما داشته باشیم حالا هم میخواهیم ر مورد بهترین فرش فروشی های تهران باهاتون صحبت کنیم تا این کالا رو با بهترین جنس از این فروشگاه ها خریداری کنید پس در ادامه برای شناخت اون ها با ما همراه باشید.

بهترین فرش فروشی های تهران

فرش عظیم زاده از بهترین فرش فروشی های تهران

فرش عظیم زاده رو میشه یکی از برندهای برتر فرش دستبافت نه تنها توی ایران بلکه در دنیا بشمار آوورد که یه شعبه ی مرکزی توی تهران و یه شعبه ی دیگه هم توی سلمان شهر مازندران داره که توی هر دو شعبه زیباترین و با کیفیت ترین فرش هایی که به عمرتون دیدید رو میتونید مشاهده کنید پس با این حساب در صورتی که اصالت فرشی که تهیه میکنید براتون از اهمیت بالایی برخوردار هست پیشنهاد میکنیم که یه سر به فروشگاه های فرش عظیم زاده بزنید چرا که تمامی محصولات این فروشگاه درجه یک و صادراتی هستن. 

آدرس: خیابان ولیعصر، خیابان شهید فیاضی (فرشته)، پلاک ۱۳۴

بهترین فرش فروشی های تهران

فرش دیبا از بهترین فرش فروشی های تهران

یکی از برندهای مطرح فرش در ایران برند دیبا هست که محصول شرکت فرش اطلس دیباست که یکی از فروشگاه های برتر فرش در ایران بشمار میاد و شما میتونید زیباترین فرش های جهیزیه رو از این فروشگاه خریداری کنید که برای سال های زیادی هم براتون عمر میکنن و میتونن به زیبایی فضای شما اضافه کنن. شاید براتون جالب باشه که بدونید برند دیبا به عنوان اولین تولید کننده ی فرش ماشینی گل برجسته که این روزا حسابی ترنده و طرفدار داره شناخته میشه پس با این حساب میشه گفت که طراحان این مجموعه بسیار حرفه ای و کاربلد هستن و طرح های روز رو همراه با ظرافت بسیار ارائه میکنن. از خوبی هایی که این فروشگاه داره این هست که تقریبا در سراسر ایران شعبه داره از این رو هر کسی در نقطه به نقطه ی ایران میتونه از این مجموعه خرید داشته باشه.

محصولاتی که در شرکت دیبا تولید میشن در دسته های نوستالژیک، کلاسیک و رنگین کمانی دسته بندی میشن و فوق العاده زیبا و با کیفیت هستن.

بهترین فرش فروشی های تهران

آقای فرش از بهترین فرش فروشی های تهران

یکی از بزرگترین فروشگاه فرش در تهران که کمتر کسی هست اون رو نشناسه آقای فرش هست که فرش های برند فرهی رو ارائه میکنه و برای خرید هر چه راحت تر مشتریانش تسهیلات متنوعی رو در اختیار اون ها قرار میده مثل خرید با روزی 5000 تومان و بدون سود!

این فروشگاه دارای گواهینامه ی سیب سلامت توی صنعت تولید فرش هست که خودش یه امتیاز عالی بشمار میاد. همچنین از دیگر خدماتی که این مجموعه در اختیار خریداران قرار میده امکان عودت فرش خریداری شده تا سه روز، ضمانت و گارانتی تا دو سال و همچنین ارسال رایگان هست.

این مجموعه در تهران، کرج و مشهد شعبه داره و شما میتونید انواع فرش ها رو از ماشینی بگیر تا دستبافت و تابلو فرش رو از شعبات مختلف اون تهیه کنید.

بهترین فرش فروشی های تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها