|

بهترین فروشگاه های زنجیره ای تهران؛ اگه عشق تخفیفی برات گلچین کردیم هر جنس 50 درصد آف

در این مقاله چندتا از بهترین فروشگاه های زنجیره ای در تهران رو معرفی کردیم که با کیفیت ترین اجناس رو با بهترین قیمت ارائه میکنن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- توی دنیایی دارم زندگی میکنیم که آدم ها در اون سخت در رقابت برای به دست آووردن بهترین ها برای خودشون هستن و برای این منظور نهایت تلاش خودشون رو میکنن و در صوتی که شما از این دست از افراد نباشید مسلما از قافله عقب میمونید و سرتون بی کلاه خواهد موند پس واجب هست که برای این منظور نهایت تلاش خودتون رو کنید تا بهترین نتیجه عایدتون بشه چرا که نمیشه که همین جوری صرف این که بهترین رو میخواهید اون رو به دست هم بیارید مثلا برای این منظور میتونید یه بخشی از وب گردی خودتون رو به پیدا کردن بهترین ها اختصاص بدید اون هم در هر زمینه به عنوان مثال در صورتی که میخواهید برای یه لباسی پارچه تهیه کنید باید به دنبال بهترین پارچه فروشی های تهران باشید و از اون ها خرید داشته باشید تا یه جنس مرغوب و با کیفیت با قیمت مناسب گیرتون بیاد که چندین سال براتون عمر کنه.

پس باید از کارهای روزمره و جزئی خودتون برای این که بهترین ها رو از آن خودتون کنید شروع کنید مثلا یه مثال دیگه بخواهیم بزنیم برای تعمیر موتور و یا ماشین خودتون باید به نبال بهترین تعمیرگاه ها در تهران باشید تا وسیله ی نقلیه تون اصولی درست بشه و دوباره طوری نشه که برای تعمیر اون مجبور باشید که به یه تعمیرگاه دیگه مراجعه کنید و دوباره کاری بشه براتون. حاالا هم که دارید این مطلب رو مطالعه یکنید نشون میدید که به دنبال بهترین ها هستید چرا که ما در این سری از مقالات خودمون برای این که کار شما رو در این زمینه راحت کنیم یه سری از بهترین ها رو در زمینه های مختلف بهتون معرفی میکنیم و امروز هم میخواهیم راجع به بهترین فروشگاه های زنجیره ای در تهران صحبت کنیم که کالاهای مختلف رو با بهترین کیفیت به فروش میرسونن، پس در صورتی که میخواهید با این فروشگاه ها آشنا بشید در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین فروشگاه های زنجیره ای تهران

فروشگاه هایلند

یکی از بهترین فروشگاه های زنجیره ای در سطح شهر تهران فروشگاه هایلند هست که تو دو طبقه مجزا فعاله و یکی از بزرگترین عرضه کننده های مواد غذایی در سطح شهر تهران هست. شما موقع ورود به این فروشگاه متوجه میشید که طبقه ی اول اون در زمینه ی موا غذایی و بهداشتی فعالیت میکنه و جالبه که بدونید انواع مجله ها هم در این فروشگاه به فروش میرسن. طبقه ی بالای اون هم میتونه برای هر فردی بسیار جذاب باشه چرا که انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین عطر و ادکلن در اون موجوده و شما حتی میتونید حضور اجناس برندهای خارجی و معروف رو هم در این زمینه تو این فروشگاه مشاهده کنید.

حتی تو قسمتی از فروشگاه هم میتونید لوازمی رو که به عنوان کادو خریداری کردید رو هم برای کادو پیچ کردن تحویل بدید و اون ها رو با زیباترین دیزاین تحویل بگیرید.

آدرس فروشگاه هایلند: میدان آرژانتین تهران، ابتدای خیابان بخارست – ساختمان طلا

بهترین فروشگاه های زنجیره ای تهران

فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار

در صورتی که به دنبال خرید لوازم برقی با قیمت بسیار مناسب هستید توصیه ی ما به شما سر زدن به فروشگاه هایپراستار هست البته که شما میتونید د ر این مجموعه ی بزرگ انواع لوازم خانگی، مواد غذایی و پوشاک رو هم با بالاترین کیفیت تهیه کنید.

در خصوص قدمت این فروشگاه باید بگیم که در سال 1992 میلادی تاسیس شده و سبک جدید رو توی خرید کردن به وجود آوورد طوری که بعد از اون خیلی از فروشگاه ها به نسخه برداری از این مجموعه پرداختن. در کل خرید کردن از این فروشگاه برای شما مثل تفریح خواهد بود و موجب میشه که حالتون حسابی خوب بشه بدون این که فکر کنید واویلا الان چقدر قراره پول خریدام بشه!

آدرس فروشگاه هایپراستار: بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس غربی، خیابان بهار جنوبی، خیابان ارم شرقی یا شهید باکری

بهترین فروشگاه های زنجیره ای تهران

فروشگاه های زنجیره ای اتکا

یکی دیگه از با سابقه ترین فروشگاه های زنجیره ای در تهران فروشگاه اتکا هست که بیش از 60 سال سابقه ی درخشان فعالیت در زمینه های مختلف رو داره.

سازمان اتکا از نیروهای کارآمد و متخصص برای بالا بردن کیفیت خدمات خودش استفاده میکنه و هدفش همیشه و در هر حال کسب رضایت مشتری بوده و هست. 

شعب اصلی فروشگاه زنجیره ای اتکا در تهران عبارتند از :

امامی نسب خیابان اسکندری جنوبی  ۶۶۳۶۱۸۱۸

چمران خیابان امام خمینی روبروی ثبت احوال کشور  ۶۶۴۹۰۶۱۷

رجایی خیابان رجایی نرسیده به سه راه نان ماشینی  ۵۵۰۳۵۲۰۰

بهترین فروشگاه های زنجیره ای تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها