|

شیک ترین طراحی های میز کنسول مدرن / منبت کاری های شلوغ قدیمی را کنار بگذارید

میز کنسول های مدرن امروزی دیگر مثل قبل پر نقش و شلوغ نیستند بله طراحی های مینمیال و جالبی پیدا کرده اند که به هر سبک دکواسیون منزل میان.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو وسیله های منزل ما ایرانی ها خیلی آیتم ها نماد سلیقه و شیکی و اصالت و لوکس بودنه. مثلا فرش واسه ما ایرانیا واقعا اهمیت داره و یا آیتمی مثل آینه کنسول میتونه نمادی از لوکس بودن خونمون باشه که خب علاوه بر خوشگلی که به محیط میبخشه، کاربرد های فراوونی هم داره. شاید قبلتر کنسول ها میز هایی بلند و بزرگ بودند که کشو و کمد داشتند، با ابهتی که تو هر خونه ای جا نمیشد و یه عالمه منبت کاری و نقوش طرح دار در خود جای داده بودند. اما حالا با تغییر ترند ها کنسول ها هم متنوع شدن و البته متفاوت. این روزها می بینیم کنسول هایی رو که مینیمال هستند با شکل و شمایلی مدرن و کم نقش. البته که طراحی دارند اما از طرح های امروزی تبعیت می کنند و دیگر به مانند قبل مدل های قاجاری ندارند. این رو هم بگیم که مدل های منبت کاری بسیار زیبا و کار شده فراوونی هم در بازار وجود دارند که برای خونه های خیلی بزرگ مورد استفاده قرار میگیرند، اما سبک میز کنسول های ترند شده، مدل هایی هستند که در ادامه مشاهده می کنید و نمایی ساده تر دارند. 

میز کنسول چوبی مدرن

کنسول نمادی از سبک و سلیقه

در واقع کنسول تو خونه های ایرانی یه جورایی نماد سبک و سلیقه شده. این روزا دیگه خیلی از افراد دلشون میخواد خونشون هم حال و هوای مدرن و ترند شده ای داشته باشه، و هم اینکه نوستالژی ها و اصالت جایگاهشون حفظ بشه. داشتن یک کنسول چوبی مدرن دقیقا همون چیزیه که شما میخواین. تلفیق طراحی های شیک و امروزی با چوب، هم ظاهری زیبا داره و هم مقاومم. تو خیلی از خونه های ایرانی میتونید یکی یک دست از این کنسول ها پیدا کنید در حالی که عنصری از دیزاین خونه محسوب میشه و در اتاق نشیمن و پذیرایی و یا ورودی خونه قرار گرفته. 

میز کنسول چوبی مدرن

میز کنسول چوبی مدرن

وقتی سنت و مدرنیته تلفیق میشه

خب دنیای مد در حال تغییر و پیشرفته. ما ایرانی ها هم که از دنیا عقب نیستیم و اونچه که دلمون میخواد رو از دنیای مدرن برمیداریم. به همین دلیل همیشه خونه یه ایرانی اینجوریه که شما هم سنت رو می بینید و هم مدرنیته رو. مثلا قدیما واسه ساخت همه چی از چوب استفاده میکردن و حس گرما و صمیمیت رو به محیط القا می نمودند، حالا نیز کنسول ها از چوب هستند میتونن تجربه یک سبک جدید رو به شما هدیه بدن. این سبک از کنسول ها اغلب دارای خطوطی تمیز با طراحی های ساده هستند که خب با وجود چوب طبیعی میز کنسول تبدیل به یک اثر هنری خواهد شد، البته با رنگ و بافتی خاص.

میز کنسول چوبی مدرن

کنسول های چند منظوره عصای دست هر خونه

بهتره بریم سراغ ویژگی هایی که این سبک از کنسول ها دارند و مثلا یکی از بهترین خصوصیاتش چند منظره بودنشون هستش. خیلی از خونه های ما ایرانی ها دیگه کوچیک و محدود شده، به همین دلیل استفاده از یکسری وسایل چند منظوره مثل مبلمان و یا کنسول، میتونه کمک خوبی باشه. به طور مثال کنسول های چند منظوره هم فضای کمی رو اشغال می کنند و هم میتونن جاکفشی باشند و هم فضایی جهت گذاشتن وسایل تزیینی مثل گلدون و مجسمه. حتی برخی از کنسول ها هم هستند که دارای کشوهای کوچیکی هستن و میشه داخلشون وسایل کوچیک و ضروری رو قرار داد. این مدلی همه چی مرتب و البته در دسترسه.

میز کنسول چوبی مدرن

میز کنسول چوبی مدرن

کنسول چوبی مدرن انتخابی هوشمندانه

خرید و داشتن یک کنسول در واقع انتخابی هوشمندانه است. چرا که خیلی از خونواده های ایرانی به موضوع دکوراسیون خیلی اهمیت میدن و اینجاست که کنسول چوبی مدرن میتونه خیلی خوب نقشش رو ایفا کنه. مثلا میتونید تو نشیمن هم از کنسول ها برای میز زیر تلویزیون استفاده کنید و هم از نمونه های بزرگ ترش برای گوشه ای از دکور. بعد هم با گذاشتن چند شمعدون و گل و مجسمه و هر چه که دل خودتون میخواد، به زیبایی ظاهری اتاقتون بی افزایید. اینجوری واقعا حس خوبی به آدم منتقل میشه. 

میز کنسول چوبی مدرن

اینجوری از کنسول چوبی مراقبت کن

یه نکته مهم دیگه که باید خیلی بهش توجه داشت اینه که نگهداری و مراقبت از کنسول مدرن خیلی مهمه چرا که از چوب طبیعی ساخته شده. مثلا نباید اشیای خیلی سنگین و یا تیز بر روی آن قرار دهید. از طرفی هم بهتره که هر چند وقت یکبار حتما چوبش رو با روغن مخصوص تمیز کرده تا همواره براق و نو بمونه. چنین توجهاتی میتونه باعث بشه تا کنوسل شما عمری براتون بمونه و همیشه ام مثل روز اولش خوشگل و زیبا باشه.

میز کنسول چوبی مدرن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها