|

گوشی های سامسونگ که هر کسی خریده پشیمون شده / با خرید اینا پولت رو دور میریزی شک نکن

در این مقاله چندتا از گوشی های سامسونگ که نباید بخریم رو معرفی کردیم چون ارزش خرید بالایی ندارن و به دردتون نمیخورن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به عنوان یه فردی که در این دوره زندگی میکنه به نظرتون چه چیزهایی رو در حال حاضر از زندگیتون حذف کنید دچار مشکلات زیادی خواهید شد؟ مسلما یکی از اون ها میتونه گوشی باشه چرا که این وسیله ی الکترونیکی کوچک در حال حاضر در زندگی ما جایگاه بسیار مهمی داره و خیلی هامون به اهمیت وجود اون پی بردیم خصوصا در حال حاضر که خیلی از کارها رو میشه آنلاین و با گوشی بدون این که پاتون رو از در خونه بیرون بذارید انجام داد مثلا شما میتونید به راحتی از فروشگاه های مختلف لباس، غذا، خوراکی و سایر لوازم و اقلامی رو که نیاز دارید خریداری کنید و مبلغ اون ها رو به شکل آنلاین پرداخت کرده و در انتها پا رو پا بذارید و منتظر بمونید که خریدتون به دستتون برسه بدون که در شلوغی و ترافیک پاتون رو از خونه بیرون گذاشته و زحمتی به خودتون داده باشید.

پس با این جساب گوشی یه وسیله ی کاربردی هست که بودنش الزامیه و خب اگر چهل سال پیش از پیشرفت ها و تکونولوژی هایی که گوشی های الان دارن برای افراد صحبت میشد شاید خیلی هاشون باور نمیکردن در حالی که این روزا اگر کمپانی های مختلف سازنده برای گوشی های خودشون آپدیت و آپشن های جدید در نظر نگیرن مسلما تعجب آور خواهد بود چرا که همیشه باید جا برای رشد داشته باشن مثلا در حال حاضر گوشی های کمپانی سامسونگ در ایران و خیلی از کشورهای دنیا طرفدارهای زیادی داره و خب خیلی ها میخوان بدونن که در بین تنوع موجود در محصولات اون کدوم ها رو بخرن و کدوما رو نخرن که ما در این مقاله میخواهیم دقیقا راجع به این که کدوم گوشی های سامسونگ رو نخرید صحبت کنیم چرا که ارزش خرید بالایی ندارن و به دردتون نمیخورن، پس برای شناسایی اون ها در ادامه با ما همراه باشید.

ارزش خرید

گلکسی A33

یکی از گوشی های سامسونگ که توی بازار ایران اختلافش با a34 از نظر قیمت بسیار کم هست گلکسی a33 ولی خب بهتره که دیگه این گوشی رو نخرید چون توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این پنل برابر با 90 هرتزه در حالی که الان دیگه خیلی از گوشی ها 120 هرتزی شدن و همچنین پردازنده ی این محصول هم قراره که مغزتون رو سوراخ کنه چرا که اگزینوس 1280 هست که واقعا پردازنده ی بدی بود که توی این گوشی استفاده شده بود. اما حالا شاید براتون سوال باشه که به جای این محصول چی بخریم که باید بگیم میتونید به جای این مدل قدیمی، a34 رو خریداری کنید که به روزتره و از طراحی جذاب تر، دوربین های با کیفیت تر و همچنین صفحه نمایش 120 هرتزی همراه با نوردهی و شارژدهی بهتر و بالاتر برخورداره و همچنین پردازنده اش هم قوی تره و تراشه ی دایمنسیتی 1080 هست. اختلاف قیمت این گوشی ها هم بسیار کم هست.

ارزش خرید 1

گلکسی A53

گوشی بعدی که میخواهیم در لیست این مقاله بهتون معرفی کنیم a53 هست که دقیقا با گوشیه a34 توی نسخه های رم و ظرفیت حافظه و ذخیره سازی هم قیمته و به دلیل این که a54 یه مقدار قیمتش بالاتر رفت خیلی ها به فکر این افتادن به جاش برن به سراغ خرید A53 که خب در صورتی که شما هم این برنامه رو دارید بهتون توصیه میکنیم کمه بیخیالش بشید و به جای اون بهتره که a34 بخرید اما حالا چرا؟ چون پردازنده ای که توی  a53 هست میتونه حسابی بره روی اعصابتون چون اصلا خوب نیست هر چند که دوربین و باتریش خوبه ولی خب اینا نمیتونن ضعیف بودن پردازنده رو توجیه و کاور کنن پس بهتره که به جای اون a34 رو تهیه کنید که اختلاف قیمتشون هم زیاد نیست و از طرف دیگه گوشی به روزتری همراه با آپدیت های بیشتر دارید.

ارزش خرید 2

گلکسی A32 و M32

دو تا دیگه از گوشی هایی هم که توصیه میکنیم به هیچ وجه به سراغ خریدشون نرید گلکسی a32 و m32 هست که میشه گفت قیمتشون هم پایه ی a24 هست؛ توی هر دو تا گوشی به عنوان پردازنده از  هلیو g80 استفاده شده که خب به جای اون میتونید با خرید a24 یه هلیو g99 داشته باشید که قدرت و سرعت پردازشیش بیشتر و بالاتره. همچنین a24 از طراحی به روزتری هم برخورداره، دوربین بهتر و صفحه نمایش روشن تر داره و از این رو کلاسش هم بیشتر خواهد بود.

ارزش خرید 3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها