|

هزینه های سفر به جمهوری آذربایجان / با اتوبوس یه راست از تهران برو اونم با 100 هزار!

در این مقاله در خصوص هزینه های سفر به جمهوری آذربایجان صحبت کردیم تا برنامه ریزی بهتری برای این منظور داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما از کار کردن و پول در آووردن هدف های خودمون رو داریم البته که یه سری از هدف ها همگانی هست مثلا مسلما برای خورد و خوراک و پوشاک و مسکن همه مون نیاز به پول خواهیم داشت ولی برای بخش پس انداز دهر کسی برای خودش برنامه ریزی های خودش رو داره مثلا شاید یکی از پس اندازش برای خرید لباس استفاده کنه، یکی برای طلا و... که خب در این بین یه عده هم هستن که از پس اندازشون برای رفتن به مسافرت استفاده میکنن که خب میشه گفت یه دسته ای که برد بزرگی میکنه دقیقا همین دسته هست چرا که لذت و تجربه ای که شما در سفر به دست میارید رو هیچ جوره و از راه دیگه به دست نخواهید آوورد.

پس بهتره در صورتی که از اون دسته از افرادی نیستید که برای این منظور پول کنار بذارید کم کم به این افراد بپیوندید و در این زمینه پس انداز کنید تا حداقل سالی یه بار رو به یه سفر دست و درمون برید که خب در این بین خیلی ها ترجیحشون گشتن شهرهای داخلی هست مثل سفر به رشت یا سفر به تبریز و... ولی خب عده ی دیگه ای هم در این بین هستن که به نظرشون هزینه ای رو که برای سفرهای داخلی رو میکنن رو میتونن برای سفرهای خارجی بذارن و مهر یه کشور خارجی رو هم توی پاسپورتشون داشته باشن که خب این دسته از افراد برای دست گرمی میتونن به کشورهای اطراف برن که یکی از اون ها جمهوری آذربایجان هست ولی خب در این بین خیلی ها میخوان بدونن که هزینه های تقریبیشون به این مقصد چقدر میشه که از این رو ما تصمیم گرفتیم که در این مقاله درباره ی هزینه های سفر به جمهوری آذربایجان به طرق مختلف صحبت کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

هزینه های سفر به جمهوری آذربایجان

سفر به باکو با دبدبه و کبکبه

خب سفر به باکو در لاکچری ترین حالتش باید با هواپیما باشه که خب برای این منظور بلیط هواپیما به ازای هر نفر از تهران با یه ایرلاین داخلی مثل ایران ایر چیزی حدود 14 میلیون و ششصد و پنجاه هزار تومان خواهد بود و شما جمعا یه ساعت توی راه خواهید بود.

برای محل اقامت هم شما میتونید یه هتل پنج ستاره مثل هتل فورسیزن باکو رو رزو کنید که برای اقامت دو نفر برای یک شب در یه اتاق 29,773,000 تومان پرداخت کنید که در صورت علاقمندی به داشتن ویوی دریا این مبلغ میتونه به 39,449,300 تومان افزایش پیدا کنه.

هزینه های سفر به جمهوری آذربایجان

برای صرف غذا هم میتونید به رستوران نارگیز با قدمت بیش از 30 سال سر بزنید که همه ی وعده ها در اون سرو میشه و میتونید از خوردن عذاهای آذری و گرجی در اون لذت ببرید.

هزینه های سفر به جمهوری آذربایجان

سفر به باکو وقتی باید پولتو سفت بچسبی

یه سری ها میخوان که برای سفر به باکو هزینه ی کمتری رو برای رفت و آمد پرداخت کنن که خب این دسته از افراد میتونن با استفاده از ماشین شخصی خودشون به مرز آستارا برن و از اونجا برای رفتن به باکو از قطار استفاده کنن و اینجوری موقع برگشت هم مجددا میتونن از ماشین خودشون برای برگشت از آستارا به سمت شهره محل سکونتشون ایتفاده کنن. هزینه ی بلیط قطار هم از آستارا برای هر نفر چیزی حدود ده دلار خواهدبود. فقط دقت کنید که ساعت حرکت قطار آستارا به باکو ساعت هشت شب هست.

برای اقامتگاه اقتصادی هم در باکو میتونید از هتل های پنج ستاره ولی ارزون در این شهر استفاده کنید که خب این فوق العاده هست به عنوان مثال هتل گرند یوروپ میتونه مکان مناسبی برای این منظور باشه که یه اتاق برای دو نفر هر شب براتون در میاد 16,028,000 تومان اون هم با صبحانه و از این رو یه وعده رو در این مکان میل میکنید و حالا باید برای باقی وعده ها یه فکری کنید.

هزینه های سفر به جمهوری آذربایجان

که میتونید از رستوران های ارزان موجود در این شهر مثل رستوران چانسون خرید کنید که انواع غذاهای ترکی و اروپایی رو با کمترین قیمت عرضه میکنه مثلا یه غذای ارزون اون حدود 10 منات درمیاد که در حال حاضر با این حساب که هر منات 30 هزار تومان هست یه غذا براتون 3000 هزار تومان آب میخوره.

هزینه های سفر به جمهوری آذربایجان

سفر به باکو با جیب خالی ولی پز عالی

شما میتونید با هزینه های خیلی کمتر از اون چیزی که عنوان کردیم هم به باکو سفر کنید مثلا برای ترنسفر میتونید از اتوبوس استفاده کنید که از ترمینال غرب تهران تا باکو وجود دارن. برای اقامت هم میتونید از هاستل هایی مثل هاستل لوفت LOFT باکو استفاده کنید که اتاق هایی با چندین تخت هستن البته در این محل ها چون معلوم نیست که با چه افرادی روبه رو خواهید شد باید مواظب وسایل خودتون باشید. برای خورد وخوراک هم میتونید با خودتون کنسرو ببرید.

هزینه های سفر به جمهوری آذربایجان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها