|

ایده های دکوراسیون حیاط واسه تابستون داغ / اینجوری میتونی فامیلو دعوت کنی عشق کنین

اگر دلتون میخواد تا تو تابستان حیاط و ویلای خودتون رو یه صفای خوشگل و جذاب بدید اما نمیدونید چیا میخواد پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تابستون فصل گرمیه و همونطور که امسال هم شاهدش هستیم حتی گرمتر از سالهای قبل هم شده. به همین دلیل خیلی از خونواده ها بار و بندیل رو جمع میکنن و میرن به سمت باغ و ویلا هایی که دارند. اما بی شک اگر این فضاها قرار باشه درست به مانند خونه های آپارتمانی شهریشون باشه خیلی خوش نمیگذره و انگار رفتن و نرفتنشون چندان تفاوتی نکرده.

تابستان فصلیه که باید از گرمای هوا و آب تنی و سبزی درختان لذت برد. از طرفی هم وقتی دورهمی ها در محیط های طبیعی شکل بگیره بیشتر لذت بخش میشه و میتونه خاطرات خوشی رو برامون بسازه. گاهی شاید رفتن به دل طبیعت چندان مقدور نباشه، اما در عوض میشه که گوشه ای از طبیعت رو به ویلا و باغ آورد و ازش استفاده کرد. پس اگر حیاط یا بالکن و ویلایی دارید که میتونید درش تفریحات تابستانه برپا کنید، درنگ نکنید و با روش های مختلف فضاسازی جذابی ایجاد کرده و نهایت لذت رو ببرید. میپرسید چه فضاسازی؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با ترفند های دکوراسیون سازی حیاط برای دورهمی آشنا بشیم.

Backyard-grill-set-ups-7-1

ایده دکوراسیون تابستانه حیاط با مبلمان

وجود هوای آزاد، فضای حیاط و نور خورشید و باد خاک همگی میتونن باعث فرسودگی مبلمان بشن. به همین دلیل برای انتخاب مبل برای حیاط باید حواستون باشه که مبلمانی رو انتخاب داشته باشید که از دوام بالایی برخوردارند و در مقابل موارد گفته شده نپوسن و خیلی زود به سمت خرابی نرن.

از طرفی هم میتونید کلیت رنگ مبلمان رو با توجه به کلیت سبک خانه و مدل دکوراسیون داخل حیاط ست کنید. وجود مبلمان در حیاط ضروریه تا فضای برای دورهمی و نشستن وجود داشته باشه و اینجوری فضا گرم تر و صمیمی تر خواهد شد. یادتون نره که برای پوش مبلمان هم از آفتاب گیر یا آلاچیق و امثالهم استفاده نمایید تا دوام صندلیا بیشتر بشن.

Summer-PAtio-21-copy-1

سایبان و آفتابگیر از عناصر خیلی مهمه

برای اینکه در طور روز هم بتونید از فضای حیاط و نور استفاده کنید بهتره که مراقب باشید زیر آفتاب نشینید و در اینجا وجود سایبان و یا آفتابگیر با طرح و رنگ های مختلف میتونه انتخاب بشه و داخل حیاط نصب بشه. به جهت اینکه فضا کمی از سبز بودن در بیاد  به شکل کامل یک رنگ نشه پیشنهاد ما به شما انتخاب آفتابگیر های رنگی مثل قرمز هستش. کافیه تا اطراف مبلمان حصیری و یا تختی که داخل حیاط گذاشتین یه سایبان بزرگ باشه و در کنارش هم فضای گل آرایی باشه و اینجاست که از فضا لذت خواهید برد.

Wxm8bk98Ce3Unrj4VkRB3X-1024-80.jpg

ریسه های نوری هم خوشگلن هم نورپردازی میکنن

بی شک هر فضا و حیاطی چراغ های مختص به خودش رو داره تا بتونه نور مورد نیاز رو تامین کنه، اما اگر قصد ایجاد تغییراتی جذابتر و متفاوت در این بخش هستید، میتونید از یک راه مدرن استفاده کنید. ریسه بزنید! بله ریسه زدن میتونه هم به فضا یه خوشگلاسیون جالب ببخشه و هم نور رو بیشتر کنه، ابته که انتخاب نوع ریسه باید بسته به تعداد درختانی که داخل حیاط هستش انتخاب بشه و یا اینکه متفاوت زا آلاچیق باشه و ظاهری خاص ببخشه.

backyard-makeover-with-outdoor-string-lights-

ریسه‌ها یکی از المان‌های زیبای دکوراتیوی هستند که میتونن در تغییرات دکوراسیون حس و حال خیلی خوبی به فضای تابستانی حیاط ببخشند و کاربردی نیز هستند. مخصوصا که اگر قرار باشه یه جشنی چیزی هم داخل حیاط برپا کنید که دیگه ریسه واقعا جالب و ترنده.

اضافه کردن بار و باربیکیو واسه ویلا و حیاط عالیه

به جهت اینکه سرو نوشیدنی ها و چای و قهوه و غذاها راحت تر باشن و دائم تو رفت و آمد حاضر کردن و آوردن بردنشون نباشید، میشه که از یه بخش حیاط که آفتابگیر نیست استفاده کرده و در اونجا یک بار کوچیک بسازید. از این طریق میتونید هر نوشیدنی که دلتون خواست برای خود و مهمان ها سرو کرده و مدام در حال ترک مهمونا نباشید. در این فضا میشه که وسایل پذیرایی رو هم فراهم کرد و و کافیه تا یک باربیکیو کوچیک تعبیه کرده و وسایل مورد نیاز شام و ناهار رو هم فراهم کنید. اینجوری یه عصر تابستانی جذاب و دل انگیز کنار عزیزانتون خواهید داشت.

img_1821-img_1825-web_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها