|

بیوگرافی و قبل و بعد روناک نون خ / تولدی که وی در بین بادکنک ها قایم شده بود

sahba sherafati shayanews

صهبا شرافتی بازیگر سریال نون خ می باشد که در اینستاگرام نزدیک به صد هزار دنبال کننده دارهو حالا با تصاویر جدیدش مورد توجه قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سریال های تلویزیون این روزا دیگه کم و بیش جذاب شدن. اما خب وقتی پای بازیگرانی همچون سعید آقاخانی بیاد وسط قطعا میشه کمی تا قسمتی امیدوار شد. سال 1397 بود که اولین فصل سریال "نون خ" تولید و پخش شد. این سریال یک کار مناسبتی بود که تونست خنده رو لب مخاطبش بیاره طوری که بیننده درخواست ساخت ادامش رو هم داشته باشه. همین شد که کارگردان نون خ یعنی آقای سعید آقاخانی بره سراغ تولید فصل های بعدی و بازیگران جدید رو هم وارد کارش کنه. مثلا یکی از اونها خانوم صهبا شرافتی است که مورد توجه مخاطبین قرار گرفت. خانوم بازیگر نقش روناک رو داشت که خب کاراکتر دختری خشن رو به تصویر می کشید. او با چهره جالب و خاصی که داشت خیلی بولد شد و حتی در اینستاگرام هم طرفدارن خودش رو پیدا کرد. صهبا شرافتی حالا نزدیک به 100 هزار دنبال کننده در این فضا داره و عکس های فراوونی از خود به اشتراک میذاره. صهبا شرافتی در فصل اول نون خ تنها 22 سال سن داشت اما خب چندان به چهره‌اش نمیومد. خانوم بازیگر از نچرال فیس های این عرصه به حساب میاد که با همون فیس طبیعی اش شهرت پیدا کرده و در نقش نشسته.

864684

بیوگرافی صهبا شرافتی بازیگر

روناک خانوم نون خ یا همون بانو صهبا شرافتی از متولدین نیمه دوم دهه هفتاد است که این روزها 26 سال سن دارد. وی در 8 مهر 1377 به دنیا اومده و زاده سقز کردستان است. صهبا شرافتی در رشته ریاضی فیزیک دیپلم دارد و کارش رو هم از تئاتر آغاز کرد و به عنوان سیاهی لشکر ادامه داد تا اینکه در سریال پر بیننده نون خ با نقش روناک شهرت یافت و خوش درخشید.

صهبا شرافتی

علاقه از قهوه تلخ تا بازی در سیاهی لشکر

صبا خانوم میگه زمانی که سریال نمایش خانگی "قهوه تلخ" رو نشون میداد من 10 سالم بود که به بازیگری علاقمند شدم. تو مدرسه تئاتر کار می کردم و همیشه هم برای ادامه این فعالیت تشویق میشدم.

صهبا شرافتی

تو خونه ادای بازیگرا رو در میاوردم

یادمه فیلم میزاشتم تو خونه و بعد سعی میکردم تا جاشون بازی کنم تا هر موقع مقابل دوربین رفتم راحت و روان بازی کنم و باور پذیر باشم.

چون خیلی علاقمند بودم سر پروژه های مختلف هم میرفتم و دائم تست میدادم تا اینکه به عنوان نقش های بسیار کوتاه و یا هنرور یا همون سیاهی لشکر تجاربی رو بدین آوردم. 

صهبا شرافتی

ماجرای ورود به سریال نون خ

یه روز رفتم دفتر سریال نون خ پیش آقای مصطفی تنابنده که مشاوره کارگردان بودند تا از من تست بگیرند، بعد تست من رو به آقای آقاخانی نشون دادند و اینجوری شد که پذیرفته شدم. خانوم شرافتی با نقش روناک در این سریال بسیار مورد توجه قرار گرفت.

صهبا شرافتی

علاقه صهبا شرافتی به کارگردانی

خیلی دوست دارم در زمینه کارگردانی تحصیلاتم رو ادامه بدم در حقیقت دوست دارم تا بازیگری رو ادامه بدم و در نهایت کارگردانی رو هم ی روز تجربه کنم. اصلا به خاطر کارگردانی بود که بازیگری رو انتخاب کردم. تو بازیگری دست آدما بسته هستش و ممکنه سالها دیده نشی و کس من رو برای ایفای نقش تو سینما تلویزیون انتخاب نکنه در حالی که با کارگردانی خودم این فرصت رو برای خودم ایجاد میکنم.

صهبا شرافتی

کار با سعید آقاخانی و مهران مدیری

یکی از آرزوهای محالی که داشتم کار کردن با سعید آقاخانی و مهران مدیری بود، اما خب خدا رو شکر می کنم میسر شد و در نون خ با آقای خانی این موضوع انجام شد.

همچین حضور در اثری که آقای کامبوزیا پرتوی اون رو نوشته یا کارگردانی بکنه هم جزو آرزوهام هستش.

ازدواج

صهبا شرافتی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

صهبا شرافتی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها