|

بازار لوازم برقی آشپزخانه در تهران / بدونی دلیل ارزون بودن وسایل اینجا چیه شوکه میشی

در این مقاله به معرفی بازارهای لوازم برقی آشپزخانه در تهران پرداختیم تا خرید رو برای شما راحت تر کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما دوست داریم که از هر چیزی بهترین اون رو داشته بشیم البته که بهترین برای هر کسی با توجه به سلیقه و صد البته بودجه ی اون تعیین میشه مثلا شاید یه موقع هایی شما از یه چیزی خوشتون بیاد و با سلیقه تون مچ باشه ولی خب به قدری هزینه اش بالا باشه که از پس خریدش برنیایید که خب این موضوع باعث میشه که سلیقه تون رو جوری تنظیم کنید که با وسایل ارزون تر و هم سطح با بودجه تون همخونی داشته باشه ولی خب همه ی شما لایق این هستید که با هر بودجه ای که برای هر منظور دارید بهترین رو در اون زمینه از آن خودتون کنید مثلا حتی در صورتی که میخواهید بینیتون رو با قیمت پایین عمل کنید باید بهترین دکترهای بینی در تهران رو بشناسید و یکی از اون ها رو برای عمل بینیتون داشته باشید.

البته که پیدا کردن بهترین ها همین طوری راحت نیست و نیازمند تلاش شماست یعنی شما اگر میخواهید برای عروسی خودتون و یا اطرافیانتون میکاپ زیبا داشته باشید باید بهترین آرایشگاه های زنانه در تهران رو از بین این همه سالن و تنوع بسیار بالا برای خودتون شناسایی کنید تا به هدفتون که زیباتر دیده شدن هست برسید که خب خوشبختانه این روزا رسیدن به این موضوع هم کار اونقدرا سختی نیست چرا که در ان حالت اینترنت میتونه تا حد بسیار زیادی در این زمینه بهتون کمک کنه و یاری رسان باشه مثلا در  حال حاضر که دارید این مقاله رو میخواهید میخواهیم به شما در پیدا کردن یکی دیگه از بهترین ها کمک کنیم یعنی پیدا کردن بازارهای لوازم برقی آشپزخانه در تهران که خب مسلما قیمت هاشون خیلی بهتر و کمتر از مغازه های پراکنده در سطح شهر خواهد بود، پس در صورتی کحه میخواهید این بازارها رو بشناسید در ادامه با ما همراه باشید.

بازار لوازم برقی آشپزخانه در تهران

بازار لوازم خانگی امین حضور

برای این که لوازم خانگی با کیفیت از برندهای معتبر رو خریداری توصیه ما به شما سر زدن به سه راه امین حضور هست چرا که بازار لوازم خانگی در این قسمت از تهران بسیار شناخته شده و پربازدید هست چون محصولات اون با قیمت بسیار پایین تر از جاهای دیگه عرضه میشن از این رو میشه به جرئت گفت که امین حضور یکی از بهترین مراکز خرید در تهران برای لوازم خانگی بشمار میاد ولی باید موقع خرید از مغازه های این بازار حواستون رو جمع کنید چرا که خیلی از اجناس اون ها شامل گارانتی نمیشن و یکی از دلایل این که ارزون تر هستن دقیقا این موضوع هست.

شما در این بازار میتونید وسایلی همچون فریزر، اجاق گاز، ماکروفر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، آبمیوه گیری، چرخ گوشت و... رو خریداری کنید و همچنین لوازم خانگی غیر برقی هم در این مرکز پیدا میشه. همچنین این رو هم ذکر کنیم که شما میتونید هم خرید تکی و هم خرید عمده داشته باشید.

بازار لوازم برقی آشپزخانه در تهران

بازار لوازم خانگی شریعتی تهران

یکی دیگه از بورس های خرید انواع لوازم خانگی برقی و همچنین محصولات صوتی و تصویری بازار شریعتی هست که یکی از شناخته شده ترین و قدیمی ترین خیابون های تهرانه که از جنوب به خیابون انقلاب و از شمال به میدون تجریش متصل میشه. مهم ترین ویژگی بارز این بازار حضور برندهای اصلی و همچنین نمایندگی های معتبر لوازم خانگی هست. ترافیک تو این منطقه بسیار سنگینه و یکی از راه های دسترسی به این خیابون طولانی سوار شدن خط یک مترو و خارج شدن از اون در ایستگاه شریعتی هست. در صورتی هم که مایل بودید که با خط واحد و یا تاکسی برید میتونید از مسیرهای سید خندان، میدان قدس و همچنین میدان امام حسین به این خیابون برسید. در صورتی هم که با ماشین شخصی برید باید مدت زمان زیادی رو برای پیدا کردن جای پارک صرف کنید.

بازار لوازم برقی آشپزخانه در تهران

لوازم خانگی چهارراه عباسی

یکی دیگه از بهترین بازارهای لوازم خانگی واقع تهران رو میتونید در چهاراره عباسی که واقع در منطقه 11 تهران هست پیدا کنید که یه بازار قدیمی و به نام هست و خیلی از تهرانی ها این منطقه رو به دلیل تنوع بالای محصولات و همچنین حضور برندهای مختلف در اون میشناسن به همین دلیل همیشه و از قدیم الایام افراد زیادی تمایل به خرید از این بازار داشته اند. پس با خیال راحت برای خرید انواع لوازم برقی از کوچک تا بزرگ میتونید به این بازار مراجعه کنید. عمده ی فروشگاه ها هم در این چهار راه در محله ی هلال احمر واقع شده اند. 

بازار لوازم برقی آشپزخانه در تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها