|

طراحی های متنوع و مدرن میز / جذاب ترین مدل های میز مینیمال در دیزاین خانه

میز ها انواع بسیار مختلفی دارند که هر کدوم ویژگی های خاص خودشون رو دارند و در این مطلب با اونها آشنا خواهیم شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیدین یه وقتایی وارد یه خونه ای میشیم حس میکنیم چقدر اون خونه حس خوبی  داره؟ انگار دلمون نمیخواد ازش در بیارم و هی چشممون میگرده ببینه دقیقا اون خونه چی داره که انقدر باحاله. شاید حتی چیز خاصی هم پیدا نکنیم و به نظرمون همه وسایلی که اون خونه داره خونه ما هم داشته باشه، اما در اصل اونچه که هست اینه که فرد مقابل در دکوراسیون و چیدمان منزلش از اصولیات و خلاقیت بیشتری استفاده داشته، اما خب شما کمی ساده تر و بی برنامه تر این کار رو انجام داده باشید. دکوراسیون ترکیبی از وسایل با هم هستش که میتونه به شکل شلخته و بدون دیزاین انجام بشه، و یا با توجه به باید ها و نباید ها، و البته سلیقه ای جذاب اعمال بشه که خب نتیجش میشه اون حس خوبه. اصلا مهم نیست منزل شما کوچیک باشه یا بزرگ، اونچه که قابل اهمیته این که به مقوله ای به اسم دکوراسیون اهمیت بدین. مثلا اینکه وقتی مبلمان میخرید حتما به میز جلو مبلی هم دقت کنین و اینکه جنسش از چی باشه و چه مدلی داشته باشه. 

جنس چوب چون از دل طبیعت اومده میتونه با هر سبک و سیاق دکوراسیونی به خوبی و راحتی ست بشه. از طرفی هم انسان و طبیعت به هم پیوند خورده هستند پس چوب میتونه حس آرامش و دل انگیزی برای افراد هم داشته باشه. در این مطب میخوایم با طراحی های متنوع و بسیار مدرن میز های جلو مبلی چوبی آشنا بشیم. اگر شما هم مایل به دیدن و آشنایت با اونها رو هستید پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

894598

انواع جنس میز

میزهای ناهارخوری یکی از پرکاربرد ترین مدل های میز چوبی به حساب میان که در اندازه و شکل های مختلفی همچون مستطیل و گرد و مربع و البته بیضی طراحی و ساخته میشن. این دست از میز ها اغلب از جنس چوب، شیشه، فلز و یا ترکیبی از اونها هستن که میتونن زیبایی و کارایی رو باهم داشته باشند. اما میز ناهارخوری های چوبی به دلیل دوام بالاتر و زیبایی طبیعی که چوب داره، محبوبیت فراتر دارند. از طرفی هم مدل های شیشه ای این سبک میزها چون شفافیت و قابلیت هماهنگی بیشتری به دکوراسیون دارند، میتونن انتخاب هایی مناسب باشند.

68486

میزهای جلومبلی تزیینی و کاربردی

میز های جلومبلی یا همون میز پذیرایی اغلب در اتاق های نشیمن و روبروی مبل یا کنارش قرار میگیرند. این میز ها به عنوان یک عنصر تزیینی هم به حساب میان و از طرفی هم برای قرار دادن وسایلی همچون مجلات، وسایل تزئینی، فنجان چای و غیره کاربرد دارند. میز جلو مبلی در طراحی ها و جنس های مختلفی مثل چوب، شیشه، فلز و حتی سنگ ساخته میشن که خب طراحی‌ های چند منظوره شون شامل قفسه یا کشوهای مخفی نیز می باشند که برای افزایش کارایی میز هستند.

8486

میزهای کنسول

یکی دیگه از میز های جذابی که تو هر خونه ای یکی یدونش نیازه میز کنسول یا میز آینه هستش که اغلب در بخش ورودی خونه و یا راهرو ها و فضاهایی که پرت طور هستند قرار میگیره. البته که اگر در ابعاد بزرگ و لوکس باشند در پذیرایی گذاشته می شوند. این میزها اگر در طراحی های باریک و کم‌ عرضی ساخته بشن، میتونن واسه فضاهای کوچیک واقعا ایده آل باشند و معمولا هم برای نگهداری کلیدها، مجسمه‌ ها و وسایل تزئینی مورد استفاده قرار میگیرند. میز کنسول ها رو بیشتر از جنس چوب دیده ایم و یا اینکه ترکیبی از فلز و چوب بوده اند و دارای کشوهای مختلف موی باشند.

848

یه فضای جذاب با یه انتخاب جذاب

میز ها مدل های مختلفی دارئند که هر کدوم برای نیازی خاص طراحی و ساخته می شوند. اگر انتخابی درست برای متراژ فضا و دکوراسیون محیط داشته باشید، بی شک به بهبود کارایی و زیبایی اون فضا کمک فراوونی کرده اید و این دقیقا میشه همون حس خوبه که تو خونه ایجاد میشه، البته با انتخابی درست.

6846

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها