|

بیوگرافی نگار جواهریان فیگور ژورنالی‌اش / اتاق بهم ریخته ای که وی اهل جمع کردنش نیست

نگار جواهریان بازیگر جذاب ایرانیست که چندان اهل میکاپ نیست و حالا با تصویر ژورنالی اش مورد توجه قرار گرفته.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- خیلی از بازیگران هستند که بسیار با استعداد و پر کارند، اما با میزان حواشی بسیار کم و یا حتی صفر. خب اینجور افراد اینجورین که به نظرشون نیازی نیست با جنجالات دیده بشن و بیان بالا، با همون توانایی که دارند به خوبی میتونن خودی نشون بدن و حتی محبوب و پر طرفدار بشن. مثلا یکی از این دست افراد خانوم نگار جواهریان است که از سال 80 کار خود را در این عرصه شروع کرد. او 23 سال پیش در فیلم "من ترانه 15 سال دارم" نقش آفرینی نمود که البته ابتدا قرار بود کاراکتر خود ترانه رو بازی کنه، اما بعد تر این نقش به ترانه علیدوستی داده شد و نگار جواهریان نقشی جزئی تر ایفا کرد. خانوم بازیگر این روزها همسر رامبد جوان بازیگر و کارگردان ایرانی می باشد که خب همونطور که میدونید میون بلاگر ها و بازیگران ازدواج و طلاق های زیادی انجام میشه و رامبد جوان هم در ازدواج سومش با نگار بانو وصلت کرد و بچه دار شد. نگار جواهریان چهره ای بسیار زیباست که به شکل نچرال است و به مانند خیلی ها با عمل و پروتز های امروزی به این فیس نرسیده. در ادامه مشاهده می کنید تصویر جدیدی از نگار جواهریان که بدون غلو الکی چهره واقعیش رو به اشتراک گذاشته است. 

نگار جواهریان

نگار جواهریان

بیوگرافی نگار جواهریان و صدا پیشگی

نگار جواهریان از متولدین دهه شصت است که این روزها 42 سال سن دارد. او در 22 دی 1361 به دنیا اومده و زاده تهران است. این بازیگر سینما و تلویزیون فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صحنه از دانشگاه آزاد است کار بازیگری رو از سن کم یعنی 15 سالگی و با تئاتر شروع کرده و بعد هم صداپیشگی رو تجربه نمود و حالا هم ترجمه میکند.

نگار جواهریان

خانواده و علاقه عجیب خانوادگی به سینما

نگار جواهریان همونطور که بالاتر اشاره شد در شهر تهران به دنیا اومده و مرحوم پدرش مهندس راه و ساختمان و البته مادرش خانه دار می باشد. خانوم بازیگر دو خواهر به نامهای نازنین و نگین دارد برادرش و مادر و خواهرانش خیلی ساله که در مونترال کانادا زندگی می کنند. البته که خیلی از بستگان خانوم بازیگر در این کانادا هستند.

نگار جواهریان میگه خیلی به تئاتر علاقمند بودم به حدی که با پدر و مادرم زیاد برای تماشای تئاتر میرفتیم. البته که پدرم هم شیفته تئاتر بود و به دلیل علاقه ای که به سینما داشت، در مالکیت سینما تئاتر کوچیکی شریک شد و بابابزرگمم از اون عشق سینماها بود. 

نگار جواهریان

ازدواج های رامبد جوان تا رسید به نگار

رامبد جوان قبلتر شوهر سحر دولتشاهی بود و بعد از طلاقشون مدتی شایعاتی مبنی بر ازدواج رامبد با نگار جواهریان شنیده میشد، اما بعد تر با انتشار تصاویر دو نفره این دو هنرمند همه چیز جدی تر شد. در نهایت سال 1395 بود که نگار خانوم 34 ساله با رامبد 45 ساله در کشور یونان و با حضور چند بازیگر و شخصیت هنری به شکل رسمی ازدواج کرد. این زوج سه سال قبلش یعنی در سال 1392 در فیلم "پریدن از ارتفاع کم" با هم همبازی بودند و نکته جالب توجه اینجاست که رامبد پیش از نگار تجربه دو ازدواج و طلاق رو هم با ماندانا روحی و سحر دولتشاهی داشته.

نگار جواهریان

زایمان و تابعیت در کانادا

جالبه که سه سال بعد از ازدواج این زوج یعنی در سال 1398 تصاویری از نگار جواهریان منتشر شد که او را در دوران بارداری و در کانادا نشون میداد. اینکه خانوم بازیگر کشف حجاب کرده بودند به کنار، داستان تولد فرزندشان در خاک این کشور و گرفتن تابعیت  برای فرزندشان هم به شدت جنجالی شده بود. خیلی زمان نبرد که این تصاویر پخش شد و تا اینکه سرانجام در 27 تیر 1398 نوردخت فرزند این زوج در کانادا به دنیا اومد.

نگار جواهریان

اتاق به هم ریخته

نگار جواهریان یه عادت جالب داره و میگه وقتی همه چیز تو اتاقم جمع و تمیز هستش همش حس میکنم الانه که یه چیزی در کسری از ثانیه اتاق رو کثیف کنه و بهم بریزه، به همین دلیل ترجیح میدن همیشه اتاقم یکم بهم ریخته باشه تا از این حس رها بشم.

نگار جواهریان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • لی لی ارسالی در

    نگار جواهریان واقعا جواهره

  • لی لی ارسالی در

    خانم جواهریان لطفا در فیلم هایی که همسرت کارگردانی میکند بازی نکن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها