|

نگار جواهریان و رامبد جوان مثل زوج خز سینما لباس پوشیدند / خاتون با تغییر اجزای صورت

نگار جواهریان بازیگر جذاب ایرانیست که این روزها در کنار همسرش رامبد جوان تصاویری مورد توجه منتشر کرده و بولد شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازیگران همیشه جایگاه ویژه ای میون هنرمندان دشته اند. چرا که شما وقتی بازیگر باشید خیلی ها هستند که دیگه شما رو به واسطه شغل هنری که دارید می شناسند، اما فرض کنید هنر شما در زمینه نقاشی و یا موسیقی باشد، احتمالا تعداد افراد بسیار کمتری هستند که با شما آشنا شده از روی شهرت بر روی شما شناخت دارند. بازیگران چه در سطح پایین و چه در سطح بالا و سوپراستارش، همیشه طعم شهرت رو شیدن اما اونچه که تفاوت داره اینه که برخی از اونها شهرت رو همراه با محبوبیت دیده اند و برخی دیگر شهرت رو تلفیق شده با جنجال سازی بدست آورده اند. بی شک نگار جواهریان از دسته اولی ها محسوب می شود که تا به اینجای کار ، کارنامه ای بسیار درخشان برای خود ساخته است. نگار جواهریان همسر رامبد جوان است که چند سالی می شود ازدواج کرده و فرزند نیز دارند. این زوج با وجود ازدواج قبلیه آقای بازیگر و همچنین اختلاف سنی که داشتند اما هیچگاه مورد توجه از طریق حواشی قرار نرفته اند. در حالی که خیلی از زوج ها در سینما هستند که دائما در حال حاشیه سازی و حتی طلاق هستند و کمتر هنرمندی به مانند نگار خانم وجود داره که عاری از هر گونه نظر منفی باشه. نگار جواهریان تا به حال در فیلم و سریال های بسیار ایفای نقش داشته اما اونچه که مشخصه اینه که ایشون در سریال نمایش خانگی "خاتون" جوری دیگر درخشید.

IMG_20240816_000019

بیوگرافی نگار جواهریان و همسرش

نگار جواهریان این روزها 42 سال سن دارد و از متولدین ۲۲ دی ۱۳۶۱ در تهران می باشد که حالا هم بازیگر سینما و تلویزیون هستش. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد که از سن ۱۵ سالگی وارد تئاتر شده و بعد هم صداپیشگی رو تجربه کرده و حالا ترجمه در زمینه ترجمه هم فعالیت دارد.

نگارجواهریان-780x470

خانواده ای که همگی در مونترال هستند

نگار جواهریان زاده و بزرگ شده تهران است که خب مادرش خانه دار می باشد و پدر مرحومشون هم مهندس راه و ساختمان بوده است. نگار جواهریان دو تا خواهر داره به نامهای نازنین و نگین و البته یک برادر. مادر و خواهر خانوم بازیگر و خیلی از دیگر اقوامش خیلی ساله که در شهر مونترال کانادا زندگی می کنند و نگار بانو هم فرزندشون رو در این کشور به دنیا آوردند.

علاقه به تئاتر در خانوم بازیگر

نگار جواهریان میگه به شدت علاقمند به تئاتر بودم و با مادر پدرمم زیاد برای دیدن تئاتر میرفتیم. بابام با اینکه مهندس راه و ساختمان بود اما قبلش به خاطر علاقه فراوونی که به سینما داشته در مالکیت سینما تئاتر کوچیکی شریک بود و بابا بزرگمم شیفته سینماهای قدیمی بود.

نگار-جواهریان-و-طناز-طباطبایی

کلاس از ۱۲ سالگی

وقتی که دوازده سالم بود تو تابستون سال 1371 رفته مدرسه هنر و ادبیات کودک و نوجوان که البته در اصل مدرسه نبود و یه دوره تئاتر دو سال و نیم که ادامه دادم و به اتمام رسوندمش. 

15718561

سیمرغ هایی که خانوم بازیگر پشت بند هم از آن خود کرد

در سال 1388 بود که نگار جواهریان با ایفای نقش در فیلم طلا و مس به کارگردانی همایون اسدیان و همبازی شدن با بهروز شعیبی برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول سینما شد. 

البته ک وی در همین سال وقتی که 28 سال سن داشت برای نقش آفرینی در فیلم "تنها دو بار زندگی می کنیم" تو جشنواره اوسیان سیه فن به عنوان بهترین بازیگر نقش اول باز هم انتخاب شد که اینها توانایی ای بازیگر زن رو میرسوند. 

5

ازدواج با رامبد جوان

خبر ازدواج نگار جواهریان با رامبد جوان که البته در ابتدا شایعه بنظر می رسید با انتشار عکس های دو نفره این زوج جدی تر شد. در نهایت اما خبر رسید که در سال ۱۳۹۵ نگار ۳۴ ساله با رامبد ۴۵ ساله با حضور در کشور یونان و در کنار چند بازیگر و شخصیت هنری رسما باهم ازدواج کردند.

جالبه که این زوج در سال ۱۳۹۲ در فیلم "پریدن از ارتفاع کم" کنار هم بازی کردند و نکته جالب قضیه اینجاست که رامبد تجربه دو ازدواج منجر به طلاق با ماندانا روحی و سحر دولتشاهی داشت اما حالا با نگار بانو حتی فرزند نیز دارد.

1889967_372

نگار+جواهریان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها