|

گرانترین گلهای آپارتمانی ایران / انتخاب ایده آل و لوکس ثروتمندان برای خانه شان

در این مقاله چندتا از گرانترین گل های آپارتمانی ایران رو بهتون معرفی کردیم که با وجودشون فضاتون حسابی لوکس خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ما ایرانی ها علاقه ی وافری به نگهداری از گل و گیاه داریم چرا که این زیبارویان میتونن جوری فضای خونه ی ما رو زینت ببخشن که حد و حساب نداره و این موضوع واقعا فوق العاده هست البته که تنها ویژگی خوبی که در خصوص این سبزرویان زیبا وجود داره این نیست و شما میتونید از جهات دیگه هم از مزایای گیاهان برخوردار بشید مثلا یه سری از گیاهانی که باعث تصفیه ی هوا میشوند وجود دارن که هوای راکد اطراف خودشون رو تغییر میدن و اکسیژن تازه رو مهمون ریه هاتون میکنن و از این رو پیشنهاد میشه که اون ها رو در اتاق خواب نگهداری کنید تا خواب راحت تر و آرومی داشته باشید چون در هنگام خواب اکسیژن رسانی به بدن بسیار مهمه.

پس با این حساب میشه گفت که گیاهان آپارتمانی مزیت ها و خصوصیات مثبت بسیار زیادی دارن که اگر بخواهیم راجع به هر کدوم از اون ها دونه به دونه صحبت کنیم یه کتاب میشه برای خودش ولی خب شما هم باید این رو در نظر داشته باشید که در قبال خدماتی که این زیبارویان در اختیار شما قرار میدن باید بهشون رسیدگی کنید مثلا خاک تقویتی برای گیاهان بسازید و با استفاده از این خاک به رشد هر چه بیشتر و بهتر گیاهتون کمک شایانی کنید طوری که هر کسی گلتون رو دید کاملا متوجه تغییر اون بشه. حالا در دنیای گل ها یه عده هستن که ترجیح میدن برای نگهداری از گیاهان به سراغ اونایی برن که لوکس هستن تا با استفاده از اون ها کلاس دکورشون رو بالاتر ببرن که خب در این مقاله میخواهیم به این افراد چندتا از گرانترین گلهای آپارتمانی ایران رو معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

گرانترین گلهای آپارتمانی ایران

زاموفیلیا از گرانترین گلهای آپارتمانی ایران

برای اولین گیاه لوکس و گرون میخواهیم برسم به سراغ زاموفیلیا که در بین ما ایران ها بسیار محبوب هست و جایگاه خودش رو در خونه های ما به خوبی پیدا کرده. البته که این گیاه به دلایل زیادی هست که محبوب شده مثلا یکی این دلایل شرایط نگهداری آسون اون و صد البته مقاومت بالاش هست که از این رو اون رو برای افرادی که مشغله ی زیادی دارن و وقت رسیدگی به گل ها رو ندارن و یا تازه کار هستن و دستی توی پرورش گل و گیاه نداشتن تبدیل به یه گیاه مناسب کرده چرا که که زاموفیلیا میتونه تا حد بسیار زیادی در برابر نور کم و کم آبی دوام بیاره و طاقت بالایی داشته. شما همچنین میتونید این زیبارو رو در محیط های کاری هم پرورش بدید.

در خصوص شرایط نگهداری اون هم باید بگیم که هفته ای یه بار آبیاری براش بسه و هچنین باید براش خاک سبک و غنی از مواد معدنی تهیه کنید.

گرانترین گلهای آپارتمانی ایران

گل مارانتا از گرانترین گلهای آپارتمانی ایران

بریم سر وقت دومین گیاه لوکس و گران که نه تنها در بین ایرانی ها محبوب هست که بلکه در سراسر دنیا اون رو به عنوان یه گیاه شیک و زیبا بشمار میارن یعنی گیاه مارانتا که یکی از دلایل محبوبیت اون برگ های زیبا و خوش نقش و نگارش هست که اون رو تبدیل به یه گیاه فوق لاکچری کرده که میتونه در هر فضایی که قرار بگیره محیط رو لوکس و مجلل جلوه بده و صد البته که به خاطر وجود رگه های رنگی و قرمز روی برگ هاش در دکور نقطه ی کانونی هم بسازه و همه ی توجه ها رو به خودش جلب کنه و زیبایی چیدمان رو دو چندان کنه.

از خوبی های دیگه ای که این گیاه داره میشه به شرایط نگهداری آسان اون اشاره کرد که با این حساب شما میتونید اون رو در محیط های مختلف پرورش بدید البته که باید در معرض نور غیرمستقیم خورشید قرار داشته باشه و همچنین اون رو مرتب آبیاری کنید و هفته ای یه بار هم برگ هاش رو از غبار پاک کنید.

گرانترین گلهای آپارتمانی ایران

اسپاتی فیلوم از گرانترین گلهای آپارتمانی ایران

در صورتی که به دنبال یه گیاه همه چی تموم هستید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ گل اسپاتی فیلوم هست که برای هر فردی میتونه یه انتخاب بینظیر و عالی بشمار بیاد چرا که این گل علاوه بر این از زیبایی فوق العاده ای برخوردار هست و میتونه همه ی توجه ها رو به خودش جلب کنه دارای خاصیت تصفیه کنندگی هوا هم هست و میتونه حال و هوای منزل رو هم به کلی تغییر بده از این رو با قیمت بالایی به فروش میره.

همچنین از دیگر ویژگی های مثبتی که این گیاه داره شرایط ساده و آسون نگهداری اون هست فقط دقت کنید که به شکل منظم و متوسط اون رو آبیاری کنید و توی محیط هایی که نور غیر مستقیم هست و نیم سایه اند نگهداریش کنید.

گرانترین گلهای آپارتمانی ایران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها