|

مبلمان راحتی و استیل جدید / کل یافت آباد دور نزن اینجا با آس ترین مدلای مبل آشنا میشی

مبلمان انواع بسیار مختلفی دارند که در این مطلب میخوایم با جدید ترین اونها اشنا بشیم و انتخابی درجه یک برای فضامون بکنیم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مبلمان دارای انواع بسیار مختلفی هستند و خب درست به مانند دیگر لوازم ترند و غیر ترند دارند و هر چند سال یکبار تولید کنندگان سبکی جدید طراحی و تولید می کنند. مبل وسیله ای در هر فضا محسوب میشه که تنها مختص خونه نیست و برای خیلی از کاربری ها استفاده میشه. این آیتم هم از نظر کاربردی و هم به لحاظ خوشگلاسیون اهمیت فراوونی داره و میتونه به شدت تو زیباسازی محیط به خصوص نشیمن و پذیرایی تاثیرش رو بذاره. خیلی ها مبلمانی که در بازار مبل یافت آباد هستش رو جدید ترین ها میدونن که البته درست هم فکر میکنن و در واقع این بازار جذاب ترین و جدیدترین مبل ها رو ارائه میده با قیمت هایی بسیار بالا در حالی که میشه هون مدل رو در دیگر بازار ها و یا تولیدی ها سفارش داد و با هزینه ای کمتر خرید. اما خب همه افراد که نمیتونن برن اول یافت آباد رو ببینن  بعد برن در دیگر بازار ها به دنبالش بگردن. اگر قصد خرید مبلمانی جدید رو دارید اما نمیدونید چه سبک هایی با چه ظواهری ترند شده، پس با ادامه مطلب ما همراه باشید که قراره با به روزترین مدل های مبلمان در بازار آشنا بشیم. 

مبلمان راحتی و استیل جدید

تنوع مبلمان مدرن و به روز

وقتی که میخوایم مبل بخریم، تنوع بالایی که مبلمان دارند فرایند خرید رو خیلی سخت میکنه و در واقع هممون اینجوری هستیم که وقتی یه عالمه مدل می بینیم در نهایت بامون انتخاب دشوار میشه. این موضوع باعث میشه تا نتونیم اون چیزی که بهترنه واسمون رو انتخاب کنیم و ممکنه دست رو مبلی بزارم که چندان جدید و بروز نباشه. آشنا بودن با انواع مبلمان شیک و جذاب میتونه کمک بزرگی برامون باشه تا خیلی راحت تر به اونچه که میخوایم برسیم.

انتخاب یه مبل جذاب و لوکس بین کلی مدل مبل میتونه چالش برانگیز باشه، اما خب دیدن تصاویر مختلف و آشنایی با انواع مبل میتونه کمی ذهنمون رو بازتر کنه و در نهایت تو خرید مصمم تر باشیم. اینجوری دیگه خیلی بین دوراهی نمیمونیم و انتخاب و خرید هم خیلی آسون تر میشه. 

مبلمان راحتی و استیل جدید

شیک ترین طراحی های مبلمان راحتی جدید

مبلمان راحتی یکی از محبوب ترین مدل های مبلمان است که راحت و مدرن بودن رو همراه با هم داره. از طرف هم این ویژگی های مبل راحتی باعث شده تا به نسبت مدل های استیل و کلاسیک، بیشتر طرفدار پیدا کنه و مورد توجه قرار بگیره. یه مبل راحتی شیک مناسب باید هم راحت بودن رو واسمون فراهم کنه و هم اینکه حس آرامش و خوشگلاسیون رو به ما و فضا منتقل کنه. البته که یادتون نره در این بین حتما به راحت بودن مبلتون در کنار شیک و مجلل بودن هم توجه کنین. مبلمان راحتی انواع مختلف طرح و رنگ دارند. سلیقه و سبک دکور شما چیه؟ 

مبلمان راحتی و استیل جدید

مبل سلطنتی رو تو ترند ترین قیافه‌اش

مبلمان استیل یا سلطنتی از دیگر انواع مبلمان است که ظاهری بسیار لوکس دارد و برای منازلی که بزرگ و مجلل هستند استفاده می شود. مبلمان استیل اینجورین که درست برخلاف مبل راحتی نمایی بسیار مجلسی دارند اما خب با میزان راحتی کمتر. این سبک با ایجاد دکوراسیونی پر زرق و برق و اشرافی، پولدار بودن رو در منزل شما به رخ می کشند! البته که تمام اینها از ویژگی های مبلمان استیل یا سلطنتی هستش که در طراحی های جدید ایده های جذاب تر در اونها اجرا شده است.

مبلمان راحتی و استیل جدید

مبلمان راحتی و استیل جدید

مبلمان کلاسیک با ویژگی تمام مبل ها

اگر تا به اینجا از مبل ها و خصوصیات شون خوشتون نیومده خب بیاین تا یه مدل تلفیقی جذاب بهتون معرفی کنیم. مبلمان کلاسیک چند سالی میشه که خیلی مد شده به خصوص برای تازه عروس ها که بیشتر هم به کار میاد. چرا که این سبک مبل یه ترکیب جذاب از مبل راحتی و استیل هستش که راحت بودن مبل راحتی رو داره و لوکس بودن ظاهر مبل استیل رو. مبلمان کلاسیک اومده و ویژگی های خوب هر دو سبک مبل رو برداشته و در خود جای داده. به همین دلیل برای خونه هایی که فقط میخوان یه دست مبل بزارن عالیه و در واقع نیاز هر دو دست رو برآورده میکنه. دیدن تصاویر مختلف از مبلمان کلاسیک میتونه ذهن شما رو در انتخاب خیلی راحت تر و باز تر کنه.

مبلمان راحتی و استیل جدید

مبل ال خودش کم جا میگیره، ولی زیاد جا داره

مبلمان ال نیز از دست مبل های بسیار پرکاربرد و پرطرفدار است که میتونه فضای زیادی رو برای نشستن در اختیار ما قرار بده و حتی به شکل تخت خواب شو در بیاد. این در حالیه که مبلمان ال خودشون فضای کمی رو اشغال می کنند! جنس کلاف، رنگ و کیفیت پارچه و پایه‌ ها، فاکتورهای اصلی برای خرید مبل ال لوکس می باشند. در تصاویر زیر چند مبل ال جدید و جذاب رو در بهترین رنگ‌ بندی‌ هایش رو مشاهده می کنید.

مبلمان راحتی و استیل جدید

مبلمان راحتی و استیل جدید

مبلمان راحتی و استیل جدید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها